Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-16Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Twój zakres obowiązków, Obsługa spotkań biznesowych., Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Archiwizacja dokumentów w systemie., Zamawianie materiałów biurowych., Pomoc w..
2025-12-02 16:41:12Twój portal z ofertami pracy
2025-12-02 15:54:07Coldwell Banker Commercial Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Your responsibilities, providing the efficient functioning of the office (supply with necessary materials, cooperation with the cleaning company and technical service, reporting defects, equipment failures), supporting the team in organization a
2025-12-02 11:42:00Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klienta (mailowa i telefoniczna), Fakturowanie i wprowadzanie dokumentów, Organizacja i aranżacja logistyki wysyłek, Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, Obsługa obiegu dokumentów w firmie..
2025-12-02 11:42:00Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu kadr w bieżącej obsłudze spraw pracowniczych, w tym m.in.:, Pomoc w prowadzeniu i archiwizacji akt osobowych pracowników., Kompletowanie dokumentów kadrowych (umowy, aneksy, oświadczenia, wnioski urlopow
2025-12-02 10:41:46Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Poszukujemy komunikatywnej osoby do pracy dodatkowej na stanowisko asystentki biurowej. Od kandydatki oczekujemy min. średniego wykształcenia, znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu Office. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, elastyczne
2025-12-02 05:05:24Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura i dokumentów , wsparcie procesów sprzedażowych, wprowadzanie danych i obsługa zamówień (fakturowanie etc.), kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami w Polsce i zagranicą, wsparcie.
2025-12-01 22:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa biura, , koordynowanie zadań związanych z organizacją wydarzenia stworzonego przez Zarząd, , kontakt z patronami, prelegentami, osobami związanymi,, zarządzanie dokumentacją, , przygotowywanie strategii..
2025-12-01 13:41:42Your responsibilities, General office administrative tasks connected with the smooth running of our Warsaw office, Taking care of the reception desk and Warsaw office, Handling of incoming/outgoing mail and documents in line with company’s..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.
2025-12-01 09:41:24Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy, Wsparcie Działu Zarządzania Najmem w administracyjnej obsłudze nieruchomości oraz bieżących Zadaniach związanych z zarządzaniem najmem, Przygotowywanie, organizacja obiegu i.
2025-12-01 09:41:24Your responsibilities, General office work, Appointment coordination, Complaint handling, Management of incoming and outgoing mails, Supply and invoice creation, Creation and maintenance of documentation, Customer service (telephone), Logistic.
2025-12-01 09:41:24Twój zakres obowiązków, , Twoja praca obejmować będzie: kontakt z klientami, koordynację procesów wewnętrznych i współpracę z podwykonawcami. To stanowisko jest łącznikiem między działem kreatywnym, klientem i produkcją — dlatego szukamy osoby,
2025-11-29 20:40:04Twój zakres obowiązków, Codzienna praca w programie księgowym (Comarch ERP Optima), obejmująca podstawowe działania – wystawianie faktur, wprowadzanie nowych dokumentów, Odbieranie telefonu, obsługa głównej skrzynki email, Dbanie o zaopatrzenie
2025-11-28 17:41:01Twój zakres obowiązków, Projekt dla firmy MAN, Stanowisko obejmuje 2-letnią umowę o pracę tymczasową, Zatrudnienie przez agencję pracy - Grafton Outsourcing Services sp. z o.o., , Zadania:, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie SAP,..
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, wprowadzanie dokumentów WZ do systemu,, wystawianie faktur sprzedażowych,, wprowadzanie faktur kosztowych,, rozliczanie faktur,, prace administracyjne: segregowanie oraz archiwizowanie dokumentów,, ..
2025-11-28 16:41:19Piekarnia KisałaTwój zakres obowiązków, Poszukujemy komunikatywnej, zaangażowanej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Pracownik biurowy / Pomoc HR, która wzmocni nasz zespół i pomoże w codziennych obowiązkach działu administracji i rekrutacji.,..
2025-11-28 16:41:19Twój zakres obowiązków, Asystent Biura/Office Assistant, to w Siili ktoś, kto:, - ma doświadczenie w sprawnej obsłudze pracy biura (recepcja, obsługa przesyłek, odbiór dokumentów, obsługa skrzynki mailowej, ewidencja wejść oraz korespondencji,.
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne wynikające ze specyfiki roli przełożonego,, zarządzanie kalendarzem,, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych,, zarządzanie podróżami służbowymi,, rozliczanie wydatków..
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, prowadzić pełne procesy rekrutacyjne na różne stanowiska, koordynować pracowników tymczasowych i projekty HR, organizować onboarding, rozmowy kwalifikacyjne i budować trwałe relacje z kandydatami, wspierać klientów i..
2025-11-28 09:41:31Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiPracownik biurowo-administracyjnyTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa biura firmy budowlanej. Analiza dokumentacji przetargowej, w szczególności SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz przygotowywanie skróconych zestawień wymagań zama
2025-11-28 06:59:49Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz archiwizacja dokumentów., Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu., Organizacja obiegu dokumentacji projektowej,..
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Your responsibilities, As a Revenue Assistant, you will support our Revenue Team in monitoring rates, updating availability, and analyzing market trends across our hostels. This is an excellent entry-level position for someone looking to start a
2025-11-27 13:41:26Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura – w tym wysyłka i odbiór poczty, prowadzenie książki korespondencji przychodzącej oraz dbanie o porządek i reprezentacyjny wygląd przestrzeni biurowej., Obsługa gości i spotkań (m.in. przygotowan
2025-11-27 12:41:31Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39Twój zakres obowiązków, Digitalizacja, archiwizacja i obieg dokumentów (papierowych, cyfrowych), Obsługa firmowej komunikacji: telefon, e-mail i korespondencja, Organizacja delegacji, spotkań, wydarzeń firmowych (rezerwacje, catering, sale..
2025-11-26 12:41:42Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowyc
2025-11-26 07:30:09Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, prowadzenie ewidencji i zestawień związanych z funkcjonowaniem biura;, porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i
2025-11-25 23:40:05Zakres obowiązków:Obsługa płatności, rozliczeń, dostarczanie dokumentów do biura zewnętrznego, kontrola umów ( gaz, prąd), e- doręczenia, KSeF Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Sumienność, odpowiedzielność, umiejętność pracy w zespoleW
2025-11-25 18:40:41Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne,, Zarządzanie kalendarzem spotkań,, Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz zestawień,, Współpraca z innymi działami i dbanie o sprawny przepływ informacji,, Obsługa..
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, skanowanie, sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów,, Weryfikacja faktur zagranicznych,, Prowadzenie korespondencji mailowej i..
2025-11-25 14:41:19Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Języki obce i filologia Szukasz dynamicznej roli, w której zadbasz o sprawne funkcjonowanie biura? Ta oferta to szansa na rozwój umiejętności w zarządzaniu korespondencją, dokumenta
2025-11-25 14:19:01Sopra Steria Polska Sp. z o.o 4,5Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, Współpraca z dostawcami oraz klientami, Organizacja harmonogramów dostaw – przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej,, Archiwizacja dokumentów, Bieżące wsparcie przedstawicieli handlowych w procesie..
2025-11-25 13:41:22Twój zakres obowiązków, Cześć, , , szukamy super-zorganizowanej, komunikatywnej i ogarniętej osoby, która wesprze właścicielki MUUV. na stanowisku Personal Assistant w codziennych sprawach — zarówno prywatnych, jak i służbowych., , Jeśli lubisz
2025-11-25 13:41:22Nasz Klient - międzynarodowa firma z SSC i zakładem produkcyjnym w Poznaniu poszukuje Specjalisty ds. administracji biurowej. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Cie
2025-11-25 11:53:52Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork Group 4,3Zakres obowiązków:- zadania administracyjne i organizacyjne, takie jak: witanie i kierowanie gości, zarządzanie korespondencją, obsługa centrali telefonicznej, zarzadzanie kalendarzem spotkań, organizacja spotkań i dbanie o przepływ informacji
2025-11-24 18:40:50Twój zakres obowiązków, Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura., Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników., Przygotowywanie powiadomień dla pracowników., Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i..
2025-11-24 15:41:48Oferta pracy: Pracownik administracyjno - biurowy - Prześlij swoje CV dzisiaj i znajdź swoją nową pracę z Gi Group!
2025-11-24 15:22:02GI GroupTwój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, Dbanie o wyposażenie biura, Zakładanie i..
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, ogarnianie codziennego funkcjonowania biura - paczki, kurierzy, zamówienia, dostawy i zaopatrzenie, organizacja wysyłek i pełne ogarnianie magazynu: przyjęcia, wysyłki, stany, inwentaryzacje, dokumenty, kontakt z..
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna magazynu części zamiennych, Obsługa reklamacji, Wsparcie techniczne u klientów, Obsługa i zarządzanie dokumentacją, Wprowadzanie usprawnień organizacyjnych w magazynie części zamiennych..
2025-11-24 11:41:37Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Poszukujemy komunikatywnej osoby do pracy dodatkowej na stanowisko asystentki biurowej. Od kandydatki oczekujemy min. średniego wykształcenia, znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu Office. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, elastyczne
2025-12-02 05:05:24