Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, u
2025-01-30 14:30:03Dla międzynarodowego Klienta z branży technologii finansowych i detalicznych poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent ds. zakupów Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej. Zakres obowiązków: Realizacja zadań zakupowych n
2024-11-05 12:00:09Do naszego biura w centrum Krakowa szukamy osoby na stanowisko asystenta. Praca jest na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wymagania (bez nich nie będziesz w stanie pracować): - język polski i angielski na bardzo dobrym pozio
2024-12-04 12:18:38Twój zakres obowiązków, Kompletowanie i dostarczanie dokumentów do zewnętrznej księgowości, Archiwizacja dokumentów księgowych, Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych, Przygotowywanie płatności, Rozliczenia z kontrahenta
2025-01-17 13:40:50Your responsibilities, General office duties related to the company activities, Administration of all required in recruitment process documentation as well as identity check-ups, Responsible for telephone calls and receiving candidates in the..
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa recepcji zgodnie ze standardami organizacji;, organizacja i obsługa spotkań, współudział w organizacji wydarzeń firmowych oraz projektów specjalnych;, współpraca z innymi działami firmy w celu..
2025-01-17 10:40:46O R Holding sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do Twoich głównych zadań będzie należało: - Sprzedaż usług wystawienniczych i targowych, w tym aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami. - Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
2025-01-15 17:58:08Aranżacja Realizacja Światła Andrzej GrodaTwój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura i recepcji,, Zarządzanie korespondencją firmową oraz zapewnianie jej sprawnego przepływu,, Mailowa i telefoniczna obsługa partnerów firmy,, Przyjmowanie gości,, Rejestrowanie dokumentów w..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa recepcji, w tym witanie gości oraz ich obsługa zgodnie ze standardami organizacji,, zarządzanie kalendarzem showroomu,, organizacja i obsługa spotkań, współudział w organizacji wydarzeń firmowych oraz
2025-01-15 12:40:40Your responsibilities, Manage office space and supplies., Assist with organizing meetings, business trips, and integration events., Handle incoming and outgoing mail., Support the Finance and HR departments with administrative tasks., Administer
2025-01-15 10:40:38REFFINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-14 18:36:26LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji biura;, Przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych;, Obsługa gości;, Kawa/herbata na spotkania;, Sprzątanie salek po spotkaniach;, Wysyłka korespondencji;, Obsługa korespondencji przychodzącej;, Zakup
2025-01-14 17:40:28Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją i dokumentacją biurową, Organizacja spotkań i wydarzeń firmowych, Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku i efektywności w biurze, Komunikacja z..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Prowadzenie naszego konta na Facebooku oraz LinkedIn – przygotowywanie treści, ścisła współpraca z grafikiem przy tworzeniu publikacji, Planowanie i koordynacja działań marketingowych: organizacja eventów zewnętrznych ora
2025-01-14 14:40:49Twój zakres obowiązków, Weryfikowanie danych ewidencji czasu pracy oraz rozliczanie kart pracy pracowników na uop oraz uoz. , Przyjmowanie wniosków urlopowych i przekazywanie do działu kadr,, Prowadzenia kalendarza urlopowego w porozumieniu z..
2025-01-13 11:40:49Praca Oferty pracy Wejherowo: Asystentka biurowa. Zatrudnię osobę na stanowisku asystentka biurowa. Osoba będzie odpowiedzialna za umawianie spotkań z klientami, odbieranie telefonów, prowadzenie
2025-01-12 18:21:03Twój zakres obowiązków, Dbałość o porządek i estetykę biura ze szczególnym uwzględnieniem obszaru recepcji, sali konferencyjnych i pomieszczeń socjalnych., Zarządzanie obiegiem korespondencji (obsługa pocztowo-kurierska)., Obsługa centrali..
2025-01-10 09:40:29Your responsibilities, Oversee daily office operations, ensuring everything runs smoothly., Manage office supplies: purchase, distribute, and maintain inventory., Handle registration, circulation, and archiving of company documents., Support..
2025-01-09 17:40:37HELMES POLAND sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Zarządzanie przestrzenią biurową w siedzibie firmy., Kontakt i koordynacja działań z zarządcą budynku, serwisem technicznym, sprzątającym oraz innymi podmiotami zewnętrznymi., Obsługa recepcji oraz gości wizytujących..
2025-01-09 16:40:26Your responsibilities, running the company's office, managing incoming and outgoing correspondence, development and registration of administrative and financial documentation, supporting the sale of spare parts for marine engine turbochargers,..
2025-01-09 15:40:34Naszym klientem innowacyjna firma finansowa do której poszukujemy asystenta biurowego. Jeżeli praca w administracji i HR jest twoją pasją, znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie, prześlij do nas swoje zgłoszenie.Miejsce pracy: Warszawa
2025-01-09 11:53:40Twój zakres obowiązków, Overseeing clerical tasks, such as sorting and sending mail, Keeping an inventory of office supplies and ordering new materials as needed, Maintaining files, Welcoming visitors to the office, Answering phone calls, Taking..
2025-01-09 09:40:23Twój zakres obowiązków, Obsługujemy korespondencję firmową – naszym priorytetem jest dokładność w rejestrowaniu pism przychodzących i wychodzących oraz w ich dystrybucji, Odbieramy połączenia firmowe, Zarządzamy kalendarzem firmowym i pomagamy w..
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie kontaktu z klientami francuskojęzycznymi , Tłumaczenia, Bieżące prace administracyjno - biurowe..
2025-01-08 14:40:38Twój zakres obowiązków, Administracyjna obsługa biura i zespołu sprzedaży, Realizacja procesów wsparcia sprzedaży, Współpraca z centralą (Finlandia), Przygotowanie zestawień i raportów, Przygotowywanie dokumentów do działu księgowego i wystawianie..
2025-01-08 13:40:47Your responsibilities, Managing the Reception Desk and serving as the first point of contact for visitors and associates., Preparing documents, reports (including financial ones), and maintaining records of all office facilities., Handling..
2025-01-07 15:40:43Your responsibilities, About Us:, Wowmart Europe is a dynamic and rapidly growing company that Distribute exclusivity in Poland the STROND brand product ( Strong.tv) . We are looking for an organized and proactive Office Administrator to join our..
2025-01-07 13:40:46Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie klientów — głównie e-mail; sporadyczne połączenia telefoniczne, Przygotowywanie, weryfikowanie i kompletowanie umów z kontrahentami, Wsparcie działu HR (np. mailowe odpowiadanie na zapytania, telefoniczne..
2025-01-03 15:40:35Podchodzisz do ludzi z uśmiechem i otwartością jesteś osobą metodyczną i lubisz, kiedy możesz działać wg procesu potrafisz redagować pisemną komunikację formalną cechuje Cię skrupulatność - dokładne sprawdzenie dokumentów przed podpisaniem jest
2025-01-03 15:28:53ParletoIntegra Software od ponad 30 lat oferuje rozwiązania programistyczne dla branż technicznych, głównie związanych z transportem i motoryzacją. Oferujemy płatny staż z możliwością kontynuacji współpracy po ukończeniu studiów. Jeżeli jesteś studentk
2025-01-03 12:42:52Twój zakres obowiązków, , ✨ O Nas, , YAMANN to nowoczesna firma dystrybucyjna z siedzibą we Wrocławiu. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamą licencyjnych produktów LEGO® i rosnący katalog ponad 20 innych marek ????????????????⚡, , ???? Kogo szukam
2025-01-03 12:40:32Your responsibilities, Performing reception tasks: answering incoming telephones, greeting and assisting visitors, relaying messages, taking care of the company's image, Handling incoming and outgoing mail and courier deliveries, Ensuring the..
2025-01-03 10:40:37W PHINANCE S.A. już od 20 lat kompleksowo zajmujemy się finansami gospodarstw domowych oraz firm. Tworzymy indywidualnie dopasowane koncepcje doradcze dla naszych Klientów - stawiając na długofalową współpracę..
2025-01-02 16:46:01PHINANCE S.ATwój zakres obowiązków, Obrót dokumentami i fakturami, Wsparcie administracyjne dla zespołu i kierownictwa , Zarządzanie dokumentacją oraz archiwizacja , Wsparcie rozliczeń, kadr i księgowości, Wsparcie procesów marketingowych, monitorowanie i..
2025-01-02 13:40:36Co cechuje idealnego kandydata/kę? Wykształcenie min. niepełne wyższe lub w trakcie studiów. Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2. Praktyczna znajomość MS Office, w szczególności MS Word, PowerPoint, Outlook i Excel. Bardzo dobra or
2024-12-27 14:05:17Do naszego biura w centrum Krakowa szukamy osoby na stanowisko asystenta. Praca jest na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wymagania (bez nich nie będziesz w stanie pracować): - język polski i angielski na bardzo dobrym pozio
2024-12-04 12:18:38Dla międzynarodowego Klienta z branży technologii finansowych i detalicznych poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent ds. zakupów Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej. Zakres obowiązków: Realizacja zadań zakupowych n
2024-11-05 12:00:09Co cechuje idealnego kandydata/kę? Wykształcenie min. niepełne wyższe lub w trakcie studiów. Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2. Praktyczna znajomość MS Office, w szczególności MS Word, PowerPoint, Outlook i Excel. Bardzo dobra or
2024-12-27 14:05:17Integra Software od ponad 30 lat oferuje rozwiązania programistyczne dla branż technicznych, głównie związanych z transportem i motoryzacją. Oferujemy płatny staż z możliwością kontynuacji współpracy po ukończeniu studiów. Jeżeli jesteś studentk
2025-01-03 12:42:52Opis stanowiska Zarządzanie stanem zapasów Odbiór dostaw i organizacja wysyłek Wystawianie dokumentacji magazynowej Telefoniczna obsługa klientów
2025-02-01 10:10:04Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów do systemu Przygotowanie i wysyłka korespondencji Kompletowanie i wysyłanie zamówień na materiały szkoleniowe Obsługa drukarki i kserokopiarki Obliczanie wynagrodzeń dla pracowników serwisu Telefoniczna ob
2025-02-01 10:10:02Opis stanowiska Obsługa zmywarki Czyszczenie mikrofali i ekspresów do kawy Wycieranie blatów, frontów mebli i przeszkleń Codzienne opróżnianie koszy na śmieci
2025-02-01 10:02:02Opis stanowiska Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich ewidencją, Zarządzanie organizacją i obsługą spotkań biznesowych, Koordynacja kalendarza spotkań członków zarządu, Prowadzenie recepcji oraz obsługa gości firmy, Kompleksowe wsp
2025-02-01 08:50:08Twój zakres obowiązków, Kontrolowanie i bieżąca konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej obiektu, Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości,..
2025-02-01 13:40:43Szkoła Języków Obcych Futura poszukuje osoby na stanowisko "Pracownik Obsługi Klienta - wpełnym wymiarze godzin. dni pracy: 4-5 dni w tygodniu (weekendy wolne), orientacyjne godziny pracy: ok. 7.30.00-15.30 LUB ok. 11.00-19.00 (pracują 2 osoby n
2025-02-01 13:15:02Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu księgowego w zakresie administracji finansowej, w tym:, Rejestrowanie faktur zakupu w systemie księgowym i prawidłowe przypisywanie kosztów., Pomoc w prowadzeniu rejestru zobowiązań (księgi zakupów) oraz
2025-02-01 12:40:48Dbanie o czystość w magazynie, przemieszczanie się wózkiem widłowym, segregowanie odpadów (folia, makulatura), wsparcie procesu kompletacji (uzupełnianie materiałów dodatkowych do kompletacji).Wymagania: prawo jazdy kat. B lub uprawnienia do obs
2025-02-01 11:53:48Oferujemy:zatrudnienie na warunkach niemieckich - niemiecki Pracodawca (nie w delegacji)atrakcyjne wynagrodzenie 14,41 EUR brutto / godzinę + 7,00 EUR / godz. dietyzakwaterowanie zorganizowane przez Pracodawcęskładki oraz podatki odprowadzane w
2025-02-01 11:53:48Posiadasz doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych? Potrafisz efektywnie zarządzać zespołem i koordynować realizację inwestycji zgodnie z harmonogramem oraz budżetem, ta oferta jest dla Ciebie!Dla naszego Klienta – firmy będącej generalnym
2025-02-01 11:53:48Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV.Dla międzynarodowej firmy poszukujemy koordynatora
2025-02-01 11:53:48Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-02-01 11:28:13Twój zakres obowiązków, Utrzymanie czystości w przestrzeniach muzeum, takich jak sale wystawowe, hol, toalety, pomieszczenia biurowe i eksponaty muzealne, Uzupełnianie środków czystości oraz zgłaszanie potrzeb dotyczących wyposażenia., Sprzedaż
2025-02-01 09:40:35Oczekujemydoświadczenia w pracy administracyjnejbardzo dobrej znajomości MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,skrupulatności i rzetelnego podejścia do wykonywania obowiązków
2025-02-01 09:12:06Oczekujemywykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek - budownictwo uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńdoświadczenie na projektach mieszkaniowych min. 3 lataznajomości p
2025-02-01 09:12:06Finanse / Bankowość / Księgowość
2025-02-01 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-02-01 08:55:04Opis stanowiska Profesjonalne zarządzanie przepływem klientów oraz udzielanie niezbędnych informacji Sprawne prowadzenie dokumentacji recepcyjnej Obsługa połączeń telefonicznych Dbanie o estetyczny wygląd i funkcjonalność strefy recepcji Koordyn
2025-02-01 08:50:06Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, praktyczna znajomość MS Excel, rzetelność, dokładność, samodzielność, wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy pod pres
2025-02-01 08:22:02SSAB Poland Sp. z o.oDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: obsługi kancelaryjnej w Wydziale Kancelarii i Zarządzania Aktami Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21
2025-02-01 08:00:16Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Naczelnik wydziału Kontroli Jednostek w Departamencie Kontroli i Audytu Adres urzędu: 00-930 Warszawa ul. Wspólna 30 Warunki p
2025-02-01 08:00:16Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w postaci tradycyjnej oraz elektronicznej - realizacja bieżących zadań o charakterze organizacyjno biurowym w tym min. redagowanie pism, odbieranie korespondencji - udział we wdraża
2025-02-01 07:30:24Centrum Medyczne ZBM ZdrowieTwój zakres obowiązków: Utrzymanie i monitorowanie powierzchni biurowej Planowanie i organizowanie działań serwisowych oraz późniejsza weryfikacja pod kątem ich prawidłowego wykonania Bezpośrednie zarządzanie i kontrola usług zarządzanych przez
2025-02-01 07:27:53Opis stanowiska Cel stanowiska: Odpowiedzialny za realizację strategii i planu sprzedaży maszyn oraz usług serwisowych. Nadzoruje aktywnie codzienne operacyjne funkcjonowanie firmy. Organizuje działania firmy, wprowadza efektywne procesy operacy
2025-02-01 07:27:53