Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-16Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-12-09 08:55:02Opublikowana 13:47:40. Persona is the company top startups use to hire people from all around the world. Our vision is a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-09 07:52:01PersonaOpis stanowiska Obsługa administracyjna biura i wsparcie zespołu. Skanowanie, archiwizacja i dokumentowanie materiałów. Przygotowywanie spotkań, protokołów i raportów. Prowadzenie statystyk oraz aktualizacja danych w systemach. Wyszukiwanie info
2025-12-09 07:31:10Seris Konsalnet Holding jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony, monitoringu i usług utrzymania czystości. Firma zatrudnia ponad 18 000 osób na terenie całej Polski. Dysponujemy oddziałami we wszystkich województwach
2025-12-09 06:59:42Seris Konsalnet Holding S.A 4,9Twój zakres obowiązków, obsługa kierowców na bramie wjazdowej/wyjazdowej, przyjmowanie i wydawanie kontenerów oraz prowadzenie stosownej ewidencji, wykonywanie dokumentacji fotograficznej kontenerów, ocenianie stanu wizualnego kontenerów, obsług
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Obsługa obiegu dokumentów, umawianie spotkań z klientami, wsparcie podczas spotkania z klientem, odbieranie telefonów i wsparcie klientów podczas rozmowy telefonicznej..
2025-12-08 13:41:39Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organiz
2025-12-08 07:30:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZADANIA: - wsparcie organizacji w obszarach administracji - obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień) - wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań - obsługa korespondencji wychodzącej
2025-12-07 18:30:10Gi Group SAZakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Bi
2025-12-07 07:30:34Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Asystenta z językiem niemieckim lub niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: aktywne wsparcie i zarządzanie działaniami administracyjnymi d
2025-12-06 17:55:05Do Twoich obowiązków będzie należało:Obsługa recepcji i dbanie o profesjonalny wizerunek firmyPrzyjmowanie gości oraz obsługa połączeń telefonicznych i korespondencjiWsparcie administracyjne biura – zamówienia artykułów biurowych, obieg dokument
2025-12-06 11:53:47Poszukujesz pracy w administracji i chcessz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku? Jesteś osobą dokładną, zorganizowaną i dobrze znasz język angielski? Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy kandydata na stanowisko wspierające proces
2025-12-06 11:53:46OczekujemyPosiadania statusu studenta lub ukończonych studiów wyższychDobrej znajomości języka angielskiego (B1-B2+) oraz polskiego (warunek konieczny do wykonywania codziennych obowiązków)Dobrej znajomości Microsoft Excel i
2025-12-06 09:12:01Do Twoich obowiązków będzie należało:Obsługa recepcji i dbanie o profesjonalny wizerunek firmyPrzyjmowanie gości oraz obsługa połączeń telefonicznych i korespondencjiWsparcie administracyjne biura – zamówienia artykułów biurowych, obieg dokument
2025-12-06 05:25:16Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji i dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, Przyjmowanie gości oraz obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji, Wsparcie administracyjne biura – zamówienia artykułów biurowych, obieg dokumentów, Pomoc
2025-12-05 16:41:02Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-05 16:39:04ZUS Oddział w Zielonej GórzeTwój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne i obsługa biura, prowadzenie korespondencji i obiegu dokumentów, przygotowywanie zestawień analitycznych według przyjętych schematów z wykorzystaniem pakietu MS Office, obsługa spotkań oraz..
2025-12-05 15:41:49Zakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaOferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oYour responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie dyrektora Biura w codziennej pracy;, wsparcie w działaniach bieżących koordynatora Biura oraz kierownika Ośrodka Szkolenia;, prowadzenie korespondencji – redagowanie pism, komunikatów, informacji , i
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Drukowanie i bindowanie materiałów do zajęć dla kursantów (zgodnie z ustaleniami z wykładowcami i zespołem)., Obsługa barku kawowego (uzupełnianie i wymiana napojów/przekąsek, sprzątanie filiżanek)., Bieżąca codzienna..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Wydawanie i ewidencjonowanie mundurów personelu pokładowego, Udział w odprawach w celu weryfikacji zgodności z zasadami umundurowania, Wsparcie przy organizacji szkoleń (przygotowanie materiałów, rejestracja, dokumentacja
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, wsparcie przełożonego w zadaniach operacyjnych i organizacyjnych, koordynacja spotkań, podróży i ustaleń biznesowych, kontakt z partnerami, klientami i dostawcami, przygotowywanie dokumentów, umów i materiałów do negocjac
2025-12-05 11:41:49Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Twój zakres obowiązków, Wystawianie i obsługa dokumentów kadrowych (umowy o pracę, skierowania), Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowo - kadrowym, Obsługa kadrowa kierowców w transporcie międzynarodowym, Współpraca z działami operacyjnymi w
2025-12-05 10:41:26You are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalOpis stanowiska organizowanie i nadzorowanie działań technicznych w biurze zgłaszanie usterek oraz prowadzenie dokumentacji technicznej kontrola stanu biura, sal spotkań i zaplecza technicznego współorganizowanie wydarzeń firmowych oraz wsparcie
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Zakres obowiązków:- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami). Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w siedzibie firmy oraz zakładach pr
2025-12-04 18:40:29Twój zakres obowiązków, kontrola kontrahentów wg. wewnętrznej procedury pracodawcy,, wprowadzanie danych kontrahentów do systemu,, prowadzenie rejestrów i raportowanie,, kompletowanie dokumentów wg. wytycznych,, wypełnianie formularzy,, wsparcie
2025-12-04 15:41:30Your responsibilities, Provide ongoing assistance to associates in the field of administration;, Organize office supplies, groceries, and other necessary orders;, Take care for the office on a daily basis;, Oversee the company’s fixed assets;,.
2025-12-04 15:41:30Your responsibilities, Manage office supply orders and shipments; answer phone calls, Handle confidential and non-routine information and facilitate communication between departments, Be the main contact for office related services / maintenance
2025-12-04 14:41:27Your responsibilities, Greet and assist visitors, clients, and employees with a warm and professional attitude., Answer and direct phone calls and emails, ensuring clear communication across the company and its business partners., Manage..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, Asystowanie w koordynacji i planowaniu działań Regional Managera;, Prowadzenie kalendarza Regional Managera poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji;, Organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych
2025-12-04 11:41:39FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /
2025-12-04 10:59:39FlexiPersonal sp. z o.oTwój zakres obowiązków, wprowadzanie, porządkowanie i analizowanie danych,, obsługa programu SuperTacho,, poszerzanie wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców,, wykonywanie bieżących zadań administracyjno-biurowych...
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Asystowanie w koordynacji i planowaniu działań Regional Managera;, Prowadzenie kalendarza Regional Managera poprzez ustalanie spotkań, podróży służbowych i konferencji;, Organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która lubi piękno biżuterii, a przy tym ma apetyt na rozwój, lubi wszechstronność i nie boi się wyzwań. Jeśli lubisz łączyć zadania kreatywne z organizacyjnymi – czytaj dalej , Zakres obowiązków:,..
2025-12-03 14:41:30KA:MA sp. z o.oTwój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29Twój portal z ofertami pracy
2025-12-03 12:54:06Polski Holding Hotelowy 4,2Twój zakres obowiązków, Codzienne dbanie o biuro, w tym bieżące utrzymanie porządku w przestrzeni wspólnej (m.in. kuchnia), zamawianie owoców, przekąsek oraz innych potrzebnych materiałów, podlewanie roślin, współpraca z administracją budynku i
2025-12-03 10:41:27Oferujemy:Miejsce pracy:Słupsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:+ dodatkiwymagania: Szczegóły oferty wraz z załącznikami dostępne są na stronie BIP Samorządowego Kolegium Odwoławczego
2025-12-03 08:21:12Opis oferty pracyNiewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura.Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji
2025-12-03 06:59:45DGP Grupa Polska Sp. z o. oZakres obowiązków:Asystentka biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, doświadczenia na stanowisku biurowym. Praca w Woź
2025-12-02 18:40:26Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój portal z ofertami pracy
2025-12-02 17:54:06OSOM STUDIOTwój zakres obowiązków, Obsługa kancelarii oraz archiwum Spółki., Prowadzenie dziennika korespondencji w tym rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w Spółce., Bieżąca
2025-12-02 16:41:12Poszukujemy komunikatywnej osoby do pracy dodatkowej na stanowisko asystentki biurowej. Od kandydatki oczekujemy min. średniego wykształcenia, znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu Office. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, elastyczne
2025-12-02 05:05:24Praca u przedsiębiorczego emeryta. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaicznych). Mam do tego specjalistyczne programy do wyszukiwania klientów. Możliwe zakwaterowan
2025-12-12 05:05:25