Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów oraz personalizowanie oferty zgodnie z wymaganiami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i zarządzanie informacjami klientów w systemie. Praca zdalna
2025-01-28 10:18:02Twój zakres obowiązków, Sprzedaż kosmetyków w oparciu o potrzeby klienta, Obsługa gości nowego sklepu kosmetycznego Wonderberry by Mood Scent Bar , Utrzymywanie porządku w butiku , Przyjmowanie dostaw, Dbanie o dobry wizerunek firmy, Pomoc przy
2025-01-28 09:40:36Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie i wdrażanie aplikacji OneStream albo IBM Planning Analytics powered by TM1 (formerly IBM Cognos TM1, formerly Applix TM1, formerly Sinper TM/1), Praca zdalna w języku angielskim na projektach zagranicznych..
2025-01-28 09:40:36Twój zakres obowiązków, Poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego specjalisty na stanowisko senior konsultanta, który dołączy do naszego zespołu doradztwa podatkowego. Jeśli lubisz wyzwania, pracę z angielskojęzycznymi klientami i chcesz się.
2025-01-28 09:40:35Twój zakres obowiązków, Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie: rozliczeń ubezpieczeniowych, raportowania, uzgadniania kont, Współpraca z BIK w zakresie raportowania, Obszar kredytów hipotecznych:, Operacyjna obsługa kredytów.
2025-01-28 09:40:35Twój zakres obowiązków: - aktywna współpraca z jednym z kluczowych Klientów Manpower w celu budowania oraz rozwijania trwałej relacji biznesowej - koordynowanie procesów rekrutacyjnych or
2025-01-28 09:36:10ManpowerGroup Sp. z o. oTwój zakres obowiązków: - aktywna współpraca z jednym z kluczowych Klientów Manpower w celu budowania oraz rozwijania trwałej relacji biznesowej - koordynowanie procesów rekrutacyjnych or
2025-01-28 09:36:10ManpowerGroup Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie i obsługa zleceń od klientów, Przedstawianie ofert handlowych, Zbieranie informacji o rynku, trendach, konkurencji i potrzebach klientów, Współpraca z działem technicznym w zakresie dostosowania oferty do..
2025-01-28 08:40:16Wymagania•Prawo jazdy B•Komunikatywność Dyspozycyjnosc•Wysoka kultura osobista•Mile widziane wykształcenie techniczne•Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym•Nastawienie na poszerzanie
2025-01-28 08:36:01Wymagania Prawo jazdy B Kontakt z pracodawcą
2025-01-28 08:36:01ReX (Recruitment Exchange) to platforma crowdstaffingowa (HR Tech) tworząca sieć niezależnych partnerów biznesowych - freelancerów, którzy prowadzą procesy rekrutacyjne w całej Europie. ReX t
2025-01-28 08:30:09Konsultant działu telefonicznej obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Telefoniczny Doradca Klienta ds. Serwisu Telefoniczna obsługa klientów serwisu Wykonywanie telefonów do klientów Wykonywanie wyznaczonych celów Rejestracja i obsługa zgłoszeń
2025-01-28 07:01:28Cygan Auto Sp. z o.oKonsultant ds. Kluczowych KlientówTwój zakres obowiązków Realizacja zadań promocyjnych na podległym terenie; Regularna współpraca z zewnętrznymi odbiorcami w celu zapewniania skuteczności działań promocyjnych; Systematyczna analiza bieżącej sytu
2025-01-28 07:01:27STADA Poland Sp. z o.oWymagania Wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją i szybkie rozwiązywanie problemów. Zd
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją i szybkie rozwiązywanie problemów. Zd
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją i szybkie rozwiązywanie problemów. Zd
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2). Zainteresowanie technologią oraz umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2). Zainteresowanie technologią oraz umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2). Zainteresowanie technologią oraz umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji. Znajomość fińskiego (C1) i angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji. Znajomość fińskiego (C1) i angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji. Znajomość fińskiego (C1) i angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej. Biegła znajomość języka francuskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2)
2025-01-28 06:31:01Wymagania Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej. Biegła znajomość języka francuskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2)
2025-01-28 06:31:01Zakres odpowiedzialności: profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zasadami visual merchandisingu
2025-01-27 22:23:02Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji. Znajomość fińskiego (C1) i angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod">
2025-01-27 22:21:07Wymagania Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod presją i szybkie rozwiązywanie">
2025-01-27 22:21:07Wymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji. Znajomość fińskiego (C1) i angielskiego (B2). Umiejętność pracy pod">
2025-01-27 22:21:07Zakres odpowiedzialności: profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zasadami visual merchandisingu
2025-01-27 21:31:19Konsultant Telefoniczny – Rozwijaj się z nami! Jesteś osobą, która potrafi słuchać, łatwo nawiązuje kontakt i ceni sobie możliwość pracy z klientami biznesowymi? Poszukujemy dynamicznych i zaangażowanych osób, które wspólnie z nami będą budować
2025-01-27 21:06:46Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, częst
2025-01-27 18:41:50Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w bra
2025-01-27 18:36:16Adecco Poland Sp. z o. o 4,4Opis stanowiska Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań naprawczych w systemie CRM. Współpraca z działami w celu poprawy jakości obsługi. Informowanie klientów o pro
2025-01-27 17:53:02Opis stanowiska Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań naprawczych w systemie CRM. Współpraca z działami w celu poprawy jakości obsługi. Informowanie klientów o pro
2025-01-27 17:53:02Opis stanowiska Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań naprawczych w systemie CRM. Współpraca z działami w celu poprawy jakości obsługi. Informowanie klientów o pro
2025-01-27 17:53:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail z entuzjastycznym podejściem. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Współpraca z
2025-01-27 17:20:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail z entuzjastycznym podejściem. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Współpraca z
2025-01-27 17:20:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail z entuzjastycznym podejściem. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Współpraca z
2025-01-27 17:20:02Opis stanowiska Efektywne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Rozwiązywanie problemów
2025-01-27 17:13:02Opis stanowiska Obsługa klientów Grupy Volkswagen przez telefon, czat i e-mail. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach marki. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy produktowej. Współpraca z z
2025-01-27 17:07:02Opis stanowiska Obsługa klientów Grupy Volkswagen przez telefon, czat i e-mail. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach marki. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy produktowej. Współpraca z z
2025-01-27 17:07:02Opis stanowiska Obsługa klientów Grupy Volkswagen przez telefon, czat i e-mail. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach marki. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy produktowej. Współpraca z z
2025-01-27 17:07:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami oraz działań w systemie CRM. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Wspieranie zespołu w poprawie jakości obsługi. Rozwiązyw
2025-01-27 17:02:01Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami oraz działań w systemie CRM. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Wspieranie zespołu w poprawie jakości obsługi. Rozwiązyw
2025-01-27 17:02:01Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami oraz działań w systemie CRM. Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach. Wspieranie zespołu w poprawie jakości obsługi. Rozwiązyw
2025-01-27 17:02:01Prowadzimy nabór do Firmy - możliwość pracy dodatkowo lub na stałe. Pracują z nami osoby z różnych rejonów Polski, więc nie ważne, gdzie teraz mieszkasz - potrzebujesz tylko dostępu do Internetu. Co oferujemy? Wypłaty na czas: Płacimy terminowo,..
2025-01-27 16:23:53Praca Zdalna -Dołącz do firmy i popraw swoją sytuację finansową! Jeśli marzysz o elastycznym harmonogramie, pracy z dowolnego miejsca na ziemi i atrakcyjnych zarobkach, to mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Nasza firma oferuje pracę zdalną,..
2025-01-27 16:23:47Twój portal z ofertami pracy
2025-01-27 15:54:06Hebe - Jeronimo MartinsTwój portal z ofertami pracy
2025-01-27 15:54:06ConnectmedicaOpis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03Opis stanowiska Obsługa klienta przed i po sprzedaży, wsparcie w zakresie technicznym. Poradnictwo oraz promocje produktowe, zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Praca z dokumentacją i danymi
2025-01-09 12:45:03