Opis stanowiska Wsparcie klientów przez telefon, czat i e-mail, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wysoką satysfakcję klientów. Monitorowanie interakcji z klientami oraz współpraca zespołowa w celu podnoszenia jakości obsługi. Rozwiązywanie pr
2025-02-09 17:20:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM dla zapewnienia przejrzystości działań. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i skutecznego rozwiąz
2025-02-09 15:20:02Najnowszym projektem Fundacji jest portal „Głos Wschodu”, który ma na celu zacieśnienie współpracy z państwami Partnerstwa Wschodniego ( Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Gruzja, Mołdawia, Ukraina) oraz Rosją poprzez przekazywanie wiedzy i doświad
2025-02-07 21:06:55Obowiązki • negocjowaniu warunków współpracy z partnerami Portalu w kraju i za granicą, dotyczy sponsoringu, patronatów • Realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych planów sprzedaży; • Pozyskiwanie danych o reklamodawcach i potencjalnych re
2025-02-07 21:06:55Zakres obowiązków:Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w ty
2025-02-07 18:41:54Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajo
2025-02-07 18:41:54Zakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, c
2025-02-07 18:41:53LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-07 18:36:15LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-02-07 16:40:48Twój zakres obowiązków, 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-02-07 15:40:58Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów na infolinii, udzielanie informacji i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, Podział towaru na odpowiednie lokalizacje oraz dostarczanie go do klientów zgodnie z zapotrzebowaniem, Obsługa..
2025-02-07 15:40:57Do twoich obowiązków należeć będzie: - Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne
2025-02-07 15:36:37GRUPA ATERIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...Unique People Sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Konsultant Projektu Ubezpiecz
2025-02-07 15:36:37Unique People sp. z o.oMiejsce pracy: Białystok Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketin
2025-02-07 15:29:54Wymagania:Znajomość języka angielskiego min. B2Umiejętność pracy w zespoleZnajomość pakietu MS OfficeSamodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy własnejMile widziane zainteresowanie tematyką HR
2025-02-07 15:22:02GI GroupOVB to od ponad 50 lat wiodąca spółka pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na doradztwie finansowym w obszarze zabezpieczenia dochodu, majątku i oszczędności klientów. Obowiązki: - budujesz i obsługujesz własny p
2025-02-07 15:06:57OVB to od ponad 50 lat wiodąca spółka pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na doradztwie finansowym w obszarze zabezpieczenia dochodu, majątku i oszczędności klientów. Obowiązki: - budujesz i obsługujesz własny p
2025-02-07 15:06:57OVB to od ponad 50 lat wiodąca spółka pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na doradztwie finansowym w obszarze zabezpieczenia dochodu, majątku i oszczędności klientów. Obowiązki: - budujesz i obsługujesz własny p
2025-02-07 15:06:57Na rynku farmaceutycznym działamy już od 12 lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diet
2025-02-07 15:06:57Twój zakres obowiązków, ZAKRES OBOWIĄZKÓW:, - Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, - Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, - Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej
2025-02-07 14:40:56Twój zakres obowiązków, Weryfikacja uprawnień, Umiejętność podejmowania inicjatywy w kontakcie z klientem i przyjmowanie zleceń, Organizowanie pomocy drogowej / domowej / medycznej, Kontrola i monitorowanie zleconych i realizowanych zadań, Obsłu
2025-02-07 14:40:56Twój zakres obowiązków, budowanie relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę,, ekspozycję towarów zgodną ze standardami firmy,, aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych,..
2025-02-07 14:40:56Twój zakres obowiązków, Telefoniczne doradztwo w zakresie produktów turystycznych (połączenia przychodzące i wychodzące) – badanie i rozumienie potrzeb Klienta w realizacji jego podróżniczych marzeń,, Obsługa rezerwacji – przyjmowanie zamówień.
2025-02-07 13:41:04Twój zakres obowiązków, 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-02-07 13:41:04Twój zakres obowiązków, administrowanie i przetwarzanie dokumentów dla pracowników z Francji,, obsługa i wprowadzanie danych do systemów ( Workday, ServiceNow, SAP, Salesforce),, wspieranie zespołu w codziennych zadaniach...
2025-02-07 13:41:04Twój zakres obowiązków, Weryfikacja uprawnień, Przyjmowanie zleceń od Klientów, Organizowanie pomocy drogowej / domowej / medycznej, Kontrola i monitorowanie zleconych i realizowanych zadań, Obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy..
2025-02-07 13:41:03Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Opis stanowiska Przygotowywanie analiz przedwdrożeniowych i dokumentowania wymagań klienta. Opracowywanie dokumentacji oraz konfiguracja systemów. Prezentowanie systemów klientom oraz prowadzenie szkoleń. Nadzór nad testami akceptacyjnymi i wspa
2025-02-07 13:30:05Lokalizacja: Zielona GóraForma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)70% bieżąca obsługa klienta i..
2025-02-07 12:48:22T-Mobile Polska S.ATwój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-02-07 12:41:12Twój zakres obowiązków, 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-02-07 12:41:11Twój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-02-07 12:41:11Lokalizacja: Warszawa (CH Blue City)Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)70% bieżąca obsługa..
2025-02-07 11:46:44T-Mobile Polska S.ATwój zakres obowiązków, Aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play, Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych), Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami, Dbanie o.
2025-02-07 11:40:55Lokalizacja: Warszawa (CH Atrium Reduta)Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizjaTryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)70% bieżąca obsługa..
2025-02-07 11:30:01T-Mobile Polska S.ATwój zakres obowiązków, Twoim zadaniem będzie ułatwienie życia firmom i osobom fizycznym działającym za granicą - na rynkach niemieckojęzycznych, Będziesz się komunikował z władzami zagranicznymi, takimi jak niemiecki lub austriacki urząd..
2025-02-07 10:40:52Na co zwrócimy uwagę u kandydatów: doskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie ojczystym, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, biegłość w obsłudze komputera, wiedza o samochodach, zainteresowanie nowinkami ze świ
2025-02-07 10:25:18Teleperformance PolandNa co zwrócimy uwagę u kandydatów/ kandydatek: Biegła znajomość języka polskiego- warunek konieczny, Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1, Dyspozycyjność do współpracy między poniedziałkiem a niedzielą, w przedziale 06:00-24:00 (do ws
2025-02-07 10:25:18Teleperformance PolandOpis stanowiska Zarządzanie zleceniami i komunikacja z klientami/dostawcami. Obsługa systemów komputerowych (fakturowanie, dokumentacja). Monitorowanie płatności i korespondencja handlowa. Udział w międzynarodowych spotkaniach biznesowych
2025-02-07 10:01:01Twój zakres obowiązków, Obsługa istniejących klientów firmy w kanale Biura i HoReCa, Pozyskiwanie nowych klientów., Monitorowanie rynku., Przygotowywanie ofert, Aktywny współudział w tworzeniu strategii rozwoju firmy w Polsce..
2025-02-07 09:40:58Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami (przede wszystkim telefonicznych i wideo),, analizowanie i określanie potrzeb klientów oraz kursantów, a następnie oferowanie im najlepszych dostępnych rozwiązań,,
2025-02-07 09:40:58Twój zakres obowiązków, Konsultacje technologiczne dotyczące zastosowania lodu w piekarnictwie,, Pomoc w organizacji i przeprowadzaniu prób piekarniczych,, Współpraca przy tworzeniu treści marketingowych i edukacyjnych,, Analiza potencjalnych..
2025-02-07 09:40:58Podatki
2025-02-07 08:55:04Podatki
2025-02-07 08:55:04Opis stanowiska Pierwszoliniowa pomoc oraz doradztwo dla klientów. Zarządzanie komunikacją klientów przez różne kanały, w tym telefon i e-mail. Rozwiązywanie zapytań dotyczących procesu zbierania i wykorzystywania punktów. Wprowadzanie danych kl
2025-02-07 08:10:03Opis stanowiska Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w z
2025-02-07 08:01:02Opis stanowiska Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań naprawczych w systemie CRM. Współpraca z działami w celu poprawy jakości obsługi. Informowanie klientów o pro
2025-02-10 18:00:02Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM dla zapewnienia przejrzystości działań. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i skutecznego rozwiąz
2025-02-09 15:20:02