Kierownik Działu Obsługi Klienta Miejsce pracy: Bochnia Opis stanowiska: Do firmy będącej liderem w segmencie spożywczym poszukujemy doświadczonego Kierownika Działu Obsługi Klienta, który będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem oraz współpracę z i
2024-11-05 10:24:42Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem obsługi klienta., Odpowiedzialność za obsługę klienta, windykację, fakturowanie, księgowanie wpłat oraz wystawianie faktur., Zapewnienie wysokiej jakości działań związanych z obsługą klienta.,..
2024-11-20 11:40:50Kierownik Działu Obsługi Klienta i SpedycjiTwój zakres obowiązków Liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału i jego rozwój; Koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu; Budowanie, utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji
2024-11-20 11:01:15Regesta S.AOpis stanowiska: - praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych..
2024-11-18 14:21:07Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień i nadzorowanie ich realizacji., Komunikacja z działem produkcji: ustalanie planu realizacji zamówień., Współpraca z działem handlowym i logistyką w celu sprawnego przepływu zamówień., Obsługa..
2024-11-08 13:40:48Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i organizowanie pracy kilkudziesięciu Pracowników contact center., Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi., Doskonalenie procedur i narzędzi contact..
2024-11-08 09:40:41Kierownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: ŁódźZadania:Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usługZarządzanie i organizowanie pracy zespołuDoskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta.Wpro
2024-11-08 05:25:47Twój zakres obowiązków, Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług, Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu, Doskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta., Wprowadzanie innowacji i..
2024-11-07 16:40:31Kierownik Działu Obsługi Klienta Miejsce pracy: Bochnia Opis stanowiska: Do firmy będącej liderem w segmencie spożywczym poszukujemy doświadczonego Kierownika Działu Obsługi Klienta, który będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem oraz współpracę z i
2024-11-05 10:24:42Twój zakres obowiązków, realizacja planów sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych,, monitorowanie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i wyników pracowników,, wspieranie i motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia..
2024-10-21 10:40:52Regesta Group to stabilny kierunek na przyszłość !Do naszego zespołu poszukujemy: Kierownika Działu Obsługi Klienta i Spedycji Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie
2024-10-16 16:29:01Twój zakres obowiązków, Liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału i jego rozwój;, Koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu;, Budowanie, utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z klientami oraz dostawcami usług;,..
2024-10-08 13:40:45