Kierownik Działu Obsługi Klienta Miejsce pracy: Bochnia Opis stanowiska: Do firmy będącej liderem w segmencie spożywczym poszukujemy doświadczonego Kierownika Działu Obsługi Klienta, który będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem oraz współpracę z i
2024-11-05 10:24:42Twój zakres obowiązków, Planowanie i organizowanie pracy zespołu, motywowanie oraz wspieranie w realizacji codziennych zadań, Nawiązywanie oraz rozwijanie relacji z klientami , Nadzorowanie procesu zmiany lub wdrożenia nowego produktu,..
2025-01-02 15:40:37Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem obsługi klienta,, Tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klienta, dostosowanej do specyfiki branży OZE i e-commerce., Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz wprowadzanie..
2024-12-31 08:40:10Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem obsługi klienta Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji
2024-12-24 17:10:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem obsługi klienta, w tym rekrutacja i motywowanie pracowników,, Nadzór nad codziennymi operacjami związanymi z obsługą klienta,, Monitorowanie efektywności działań zespołu oraz rozwiązywanie problemów..
2024-12-19 13:40:39Bank Spółdzielczy we Wschowie jest jednym z liderów wśród Banków Spółdzielczych w Polsce. Jako Bank uniwersalny z wyłącznie polskim kapitałem budujemy wiarygodne i długotrwałe relacje z naszymi klientami. Zatrudniamy ponad 200 osób na terenie..
2024-12-04 15:35:08BANK SPÓŁDZIELCZY we WSCHOWIETwój zakres obowiązków, Budowanie zespołu: Inspirowanie, motywowanie i wspieranie zespołu konsultantów w codziennej pracy., Automatyzacja procesów: Samodzielne wprowadzanie usprawnień oraz konfigurowanie systemów IVR w celu optymalizacji pracy..
2024-11-28 09:40:33Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem obsługi klienta., Odpowiedzialność za obsługę klienta, windykację, fakturowanie, księgowanie wpłat oraz wystawianie faktur., Zapewnienie wysokiej jakości działań związanych z obsługą klienta.,..
2024-11-20 11:40:50Twój zakres obowiązków, Liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału i jego rozwój;, Koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu;, Budowanie, utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z klientami oraz dostawcami usług;,..
2024-11-19 15:40:51Opis stanowiska: - praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych..
2024-11-18 14:21:07Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień i nadzorowanie ich realizacji., Komunikacja z działem produkcji: ustalanie planu realizacji zamówień., Współpraca z działem handlowym i logistyką w celu sprawnego przepływu zamówień., Obsługa..
2024-11-08 13:40:48Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i organizowanie pracy kilkudziesięciu Pracowników contact center., Utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi., Doskonalenie procedur i narzędzi contact..
2024-11-08 09:40:41Kierownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: ŁódźZadania:Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usługZarządzanie i organizowanie pracy zespołuDoskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta.Wpro
2024-11-08 05:25:47Twój zakres obowiązków, Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług, Zarządzanie i organizowanie pracy zespołu, Doskonalenie procedur i narzędzi w celu zwiększenia efektywności obsługi klienta., Wprowadzanie innowacji i..
2024-11-07 16:40:31Kierownik Działu Obsługi Klienta Miejsce pracy: Bochnia Opis stanowiska: Do firmy będącej liderem w segmencie spożywczym poszukujemy doświadczonego Kierownika Działu Obsługi Klienta, który będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem oraz współpracę z i
2024-11-05 10:24:42Twój zakres obowiązków, realizacja planów sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych,, monitorowanie efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i wyników pracowników,, wspieranie i motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia..
2024-10-21 10:40:52Regesta Group to stabilny kierunek na przyszłość !Do naszego zespołu poszukujemy: Kierownika Działu Obsługi Klienta i Spedycji Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie
2024-10-16 16:29:01Twój zakres obowiązków, Liderskie wsparcie i zaangażowanie w funkcjonowanie oddziału i jego rozwój;, Koordynowanie pracy podległego oddziału oraz zespołu;, Budowanie, utrzymywanie i rozwój długofalowych relacji z klientami oraz dostawcami usług;,..
2024-10-08 13:40:45