Twój zakres obowiązków, Pierwszy kontakt w sprawie wniosków IT z pracownikami na całym świecie,, Wdrażanie nowych pracowników, w tym przygotowanie sprzętu i udzielanie praw dostępu,, Aktywny udział w tworzeniu zarządzaniu wiedzą, w tym FAQ,..
2024-12-18 15:40:38Your responsibilities, Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers, Be a competent support regarding HR IT domain, Ensure customer satisfaction and provide professional customer support in English and German,..
2024-12-17 12:40:44Opis roli Dołącz do naszego zespołu jako L1 IT Service Desk Analyst z językiem niemieckim w Krakowie! Twoje główne obowiązki będą obejmować świadczenie pierwszej linii wsparcia poprzez Se
2024-12-17 08:30:01Sprawnie komunikujesz się w języku niemieckim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta?Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku Service Desk Agent L1 with German w organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań tec
2024-12-15 11:53:57Ready to Solve IT Challenges and Keep Things Running Smoothly?A Scandinavian logistics company is setting up an exciting new IT hub in Tri-City, and we’re on the lookout for an IT Help Desk Specialist to join us on this journey. If you're passionate
2024-12-15 11:53:56Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability an
2024-12-15 11:53:55Twój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych,, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania,, Współpraca z innymi działami i pracownikami,, Mailowa i telefoniczna pomoc pracownikom..
2024-12-04 15:40:42Your responsibilities, Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers, Being a competent support regarding HR IT domain, Ensuring customer satisfaction and providing professional customer support in English and..
2024-12-04 14:40:45Your responsibilities, IT Service Desk Consultant (German Support) , , Responsibilities:, • 24/7 fault acceptance and processing for large and medium business customers (mail, telephone, ticket) in the Fixed Operations Business area for landline &..
2024-12-02 12:40:46Twój zakres obowiązków, Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań Klientów w języku niemieckim, Odpowiedzialność za zdalną weryfikację zgłoszonych problemów, Rozwiązywanie usterek technicznych w zakresie 1 linii wsparcia, W razie potrzeby eskalowanie..
2024-12-02 10:40:44OczekujemyWykształcenie techniczne lub poprzednie doświadczenie w obsłudze technicznejMinimum 6-12 miesięcy doświadczenia w roli L1Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2Znajomość języka angielskiego
2024-11-29 09:12:04KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwazyjnej
2024-11-29 07:01:24KCM CLINIC S.A 3,9Your responsibilities, Guiding on Microsoft 365: Assist with troubleshooting and optimizing Outlook, Teams, SharePoint, and OneDrive to keep everything running smoothly., Managing Access Like a Pro: Handle accounts, password resets, and..
2024-11-22 16:41:39Your responsibilities, Providing high-quality support for many clients of our company (1st and 2nd line of support) - incident resolution based on the agreed SLA parameters, Analyzing system problems and errors - providing substantive information..
2024-11-21 14:40:38Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketów, obsługa kontaktów telefonicznych, czatowych i formularzy internetowych w systemie Service Now. Rozwiązywanie zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z..
2024-11-19 10:40:39Your responsibilities, You will be first point of contact for internal UTM employees for IT-related requests and faults during business hours and on call outside business hours, Ensuring that the IT service desk is available by telephone for..
2024-11-12 14:40:44IT Service Desk Support Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2024-11-09 06:31:02Hays PolandIT Service Desk SupportWarszawaNR REF.: 1189746Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies tha
2024-11-08 21:25:52Ul. Aleje Jerozolimskie
2024-10-25 12:56:04Randstad Polska Sp. z o. oUl. Aleje Jerozolimskie
2024-10-23 15:56:02Randstad Polska Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla pracowników kancelarii w ramach zespołu Service Desk (kontakt przez telefon, email oraz wsparcie zdalne i bezpośrednie),, Wsparcie procesu konfiguracji stacji roboczych oraz..
2024-10-14 14:41:15Your responsibilities, Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices, Perform remote troubleshooting through SCCM, Educate and guide the end user through the problem-solving, Identify and suggest improvements on current processes..
2024-10-11 11:40:47Your responsibilities, Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices, Perform remote troubleshooting through SCCM, Educate and guide the end user through the problem-solving, Identify and suggest improvements on current processes..
2024-10-09 14:41:06Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych w siedzibie klienta lub zdalnie, Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi i dokumentowanie działań w systemie ticketowym, Konfigurowanie i instalacja oprogramowania oraz urządzeń..
2024-10-09 10:41:12Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń od użytkowników; bezpośredni udział w procesie zarządzania zgłoszeniami, incydentami i problemami, Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów związanych z oprogramowaniem i sprzętem, w tym z systemami..
2024-10-08 13:40:45Your responsibilities, Providing first level support to users, Recording all requests in the service management tool, Proper analysis of situation and troubleshoot for cases to apply solutions, Enriching the documentation and knowledge base,..
2024-10-08 13:40:45Your responsibilities, Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices, Perform remote troubleshooting through SCCM, Educate and guide the end user through the problem-solving, Identify and suggest improvements on current processes..
2024-10-08 09:40:46Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: I linię wparcia technicznego w zakresie rozwiązań sieciowych i security, monitoring pracy urządzeń sieciowych u klienta, weryfikację awarii i ewentualne zgłaszanie problemów..
2024-10-07 11:41:12