Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. zatrudni Kancelarię Prawną do obsługi Spółki.
Forma współpracy: działalność gospodarcza, usługa świadczona osobiście.
Miejsce i czas wykonywania usług: siedziba Spółki, ul. Noniewicza 49, 16-400 Suwałki,
co najmniej 3 razy w tygodniu po 2 godziny w ustalonym czasie, a w pozostałym czasie kontakt mailowy i telefoniczny.
Wymagania: Udokumentowane doświadczenie w obsłudze spółek akcyjnych, prowadzeniu postepowań administracyjnych i egzekucji wierzytelności, znajomość środowiska gospodarczego
i przedsiębiorców.
Do zadań kancelarii prawnej należeć będzie m.in.:
Zapewnienie obsługi prawnej Spółki, w tym współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawnymi oraz urzędami administracji,
Kontrola prawidłowości formalno-prawnej pism, umów, zleceń, decyzji o wsparciu oraz innych dokumentów Spółki,
Udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Nadzorczej, Zgromadzeń Akcjonariuszy oraz Rady Rozwoju Obszaru Gospodarczego i uchwał Zarządu oraz opiniowania tychże aktów pod względem formalno-prawnym, w tym aktualizacja dokumentów,
Udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, doradztwo w zakresie poprawności sporządzanej dokumentacji oraz zachowania ustawowych terminów, informowanie
o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Spółki, jak również doradztwo w zakresie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej,
Aktualizacja dokumentów wewnętrznych Spółki (w tym m.in.: regulaminów, umów) zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa,
Udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
Wydawanie opinii prawnych i przygotowanie niezbędnych analiz,
Opracowanie i uzgadnianie aktów prawnych, sporządzanie projektów: umów, porozumień, statutów, regulaminów, upoważnień, pełnomocnictw oraz innych dokumentów związanych
z funkcjonowaniem Spółki,
Uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach,
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentacji dotyczącej oraz udzielanie pomocy prawnej w trakcie realizowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenie spraw sądowych związanych z windykacją należności oraz prowadzenie i nadzór nad postępowaniami egzekucyjnymi,
Prowadzenie w imieniu Spółki spraw sądowych, egzekucyjnych i sądowoadministracyjnych we wszystkich instancjach administracyjnych, sądowoadministracyjnych, sądowych oraz przed Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym,
Prowadzenie spraw rejestrowych Spółki, w tym prowadzenie rejestru akcjonariuszy
Udział w posiedzeniach organów Spółki,
Sporządzanie dokumentów związanych z wykonywanymi czynnościami oraz realizacja obowiązku sprawozdawczego w odniesieniu do wykonywanych działań,
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd,
Oferty współpracy zawierające sugerowaną cenę należy składać w siedzibie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 49 – do dnia 1 lipca 2024 r. do godz. 15.00 lub przesłać e-mail na adres: ssse@ssse.com.pl
SSSE S.A. zastrzega sobie: prawo swobodnego wyboru oferty, biorąc pod uwagę cenę
i doświadczenie podmiotu oraz odstąpienie od wyboru oferty bez podania przyczyny
i ponoszenia jakikolwiek skutków prawnych i finansowych.
Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Suwalską Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. z siedzibą w Suwałkach, ul. Noniewicza 49, 16-400 Suwałki, jako Administratora danych osobowych, na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego. Udzielenie zgody jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie wycofana poprzez wysłanie oświadczenia na adres e-mail: rodo@ssse.com.pl lub na wskazany powyżej adres siedziby.
Oświadczam, że zostałem/am poinfomowany/a o kwestiach wynikających z art. 13 RODO i dostępnych w Polityce prywatności Administratora umieszczonych na stronie internetowej Administratora: www.ssse.com.pl
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki