Resurs jest między innymi organizatorem turnusów rehabilitacyjnych i wczasów zdrowotnych. 25 lat jeździłam na turnusy rehabilitacyjne zachęcając również rodzinę i znajomych. Zawsze korzystałam z pokojów o podwyższonym standardzie od strony południowej z balkonem. Na ten rok również tak zarezerwowałam. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że przydzielono mi pokój na parterze bez balkonu, gdzie o godzinie 13-tej trzeba było włączyć światło. Nikt mnie nie poinformował wcześniej, że takie warunki zastanę. Resurs jednostronnie zmienił warunki umowy co jest niedopuszczalne. Kierowniczka turnusu rehabilitacyjnego Pani Ala na zakończenie pobytu rozdawała ankiety do wypełnienia tylko wybranym kuracjuszom, którzy gwarantowali jej pozytywną opinię. A tak nawiasem mówiąc, kierownik turnusu rehabilitacyjnego w wydaniu Pani Ali, to niezła fucha. Nastolatkowie z niepełnosprawnościami nie mają co liczyć na zaangażowanie ze strony osób do tego zatrudnionych. Na przestrzeni lat jakość świadczonych usług przez Resurs w zakresie turnusów rehabilitacyjnych znacznie się pogorszyła. W Spółdzielni brakuje doświadczonych pracowników na
strategicznych stanowiskach ponieważ
członkowie Zarządu nie szanują
pracowników. Rekomenduję omijanie
szerokim łukiem usługi świadczone przez
Resurs. Mniej niż zero-tak oceniam ich poczynania.
Bardzo fajna kameralna przychodnia rehabilitacyjna. Po pierwsze bez problemu można się dodzownić, po drugie krótki czas oczekiwania na rehabilitację, po trzecie właściwa rehabilitacja na wysokim poziomie w przemiłym towarzystwie pracowników. Biorąc pod uwagę poprzednie ośrodki, gdzie przechodziłam rehabilitację ten jest najlepszy, a to za sprawą indywidualnego podejścia do pacjenta. Mili, uczynni, gotowi do pomocy rehabilitanci. Co najważniejsze uśmiechnięci i bardzo kontaktowi, co zachęca pacjentów do ćwiczeń i dbania o siebie, zwłaszcza w czasach kiedy dla wielu jesteśmy anonimowi. Po serii zabiegów czuję się duzo lepiej i wiem jak w domu dbać o kręgosłup. a pewno jeszcze nie raz skorzystam.
Jedna gwiazdka to za dużo dyskryminacja klienta za 100 zł więcej wyposażenie pokoju w lodówkę i leżaki a w pokoju standard trzeba leżeć na piachu i jeśli coś sobie zazyczysz to do dodatkowo zapłać opłaty przekraczają koszt pokoju komfort to mój ostatni pobyt w tym ośrodku
Jedna gwiazdka, bo mniej się nie da, a dałbym chętnie 0.
Kobiety w rejestracji zachowują się jak zbuntowane nastolatki i na każde pytanie odpowiadają sarkastycznie i z łaską.
Poza tym nie bardzo wiedzą co jak działa, bo jedna mówi jedno, po czym zza ściany z kawką w ręce wyskakuje druga i zaprzecza wszystkiemu co usłyszała, opowiadając kolejną wersję zdarzeń.
I wisienka na torcie, czyli obrażanie pacjentów - odszedł pacjent od okienka, ja podchodzę a krótkowłosa wojowniczka pod nosem wyzywa, że "nie dość, że głuchy to do tego ślepy".
Bardzo miła pani z obsługi linii telefonicznej 713447092 wewn-przychodnia.Uzyskalam pełna informację na temat interesującego mnie zabiegu ,na pewno się tam pojawię i skorzystam z rehabilitacji .
Przesympatyczny zespół specjalistów. Profesjonalne i pełne zaangażowania podejście do pacjenta. Dbałość o komfort i dobre samopoczucie podczas każdej wizyty.
Panie siedzące w recepcji na 3 piętrze powinny pilnie zmienić pracę. Na grzeczne pytanie ode mnie- pacjenta, który był tam po raz pierwszy, o lokalizację gabinetu odpowiedziały pretensją i bardzo głośnym obgadywaniem za plecami gdy czekałam na windę. Jak pacjent śmie pytać na recepcji o drogę? Powinien czytać wszystkie tabliczki którymi obwieszony jest budynek! A dodam, ze budynek ma kilka oddzielnych części, które maja osobne wejścia a oznaczenia są mylące i komuś kto jest pierwszy raz wcale nie łatwo się w nim odnaleźć. Dodatkowo usłyszałam jak opowiadały sobie historię tego jak przyszła jakaś zagraniczna klientka pytając o coś po angielsku (nazwano ją bardzo wulgarnym słowem) oburzone jak ona śmiała mówić po angielsku do nich. Dodam ze na 3 piętro trafiłam przypadkiem - błędnie pokierowana przez uprzejmą Panią z innej części budynku (tamta była miła i pomocna, pewnie nie wiedziała, ze wysyła mnie harpiom na pożarcie).
Osoba z której usług korzystałam zasługuje na 6 gwiazdek, ale „uprzejmość” pań z recepcji zapadnie mi w pamięci na zawsze dlatego gwiazdki zostają dwie. Mam nadzieję, że ktoś zwróci Paniom uwagę by zachowały w pracy chociaż podstawy kultury osobistej przy klientach.