Specjalista ds. Obsługi Klienta - Praca Zdalna

Miejsce pracy: Warszawa
Region: Mazowieckie
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy.

Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard życia nawet w dobie inflacji, drożyzny i wszechobecnych podatków.

Częścią tego zespołu również możesz stać się Ty!

Pracę traktujemy jako dodatek do studiów, bądź etatu natomiast bardzo atrakcyjne zarobki sprawiają że można ją potraktować jako stabilne i jedyne źródło dochodu.

Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 21 lat.

NA CZYM POLEGA PRACA?
Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotowych materiałach.
Obsługa klienta.
Reklama oraz promocja produktów.
Polecanie produktów za pomocą gotowego systemu, w pełni online bez wychodzenia z domu, za pomocą smartfona lub komputera.

UWAGA!
NIE wymagamy spotkań na kamerze.
NIE wymagamy dzwonienia po ludziach.
NIE wymagamy jeżdżenia po domach.
NIE wymagamy inwestowania żadnych swoich pieniędzy.
NIE wymagamy doświadczenia, uczymy od podstaw.
NIE działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym, mlm.

CO OFERUJEMY:
Tygodniówki - pewne wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca!
Praca w pełni zdalna - możliwość pracowania z domu, bądź jakiegokolwiek miejsca na ziemi!
Elastyczny czas pracy - Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować!
Pełne wsparcie zespołu 24/7 - pomoc na każdym kroku!
Działamy w branży bezinwestycyjnej - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiać.
Pełne przeszkolenie online, pokazujemy wszystko krok po kroku, prowadzimy za rękę od A do Z.

WYMAGANIA:
Ukończone 18 lat.
Obywatelstwo polskie.
Komputer lub smartfon z dostępem do internetu.
Obsługa komputera, smartfonu w stopniu podstawowym.
Umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych.
Facebook, Messenger oraz E-mail.
Nastawienie na rozwój oraz aktywny udział w szkoleniu wprowadzającym.

BARDZO ATRAKCYJNE ZAROBKI!
Na początku około 3700 PLN miesięcznie, pracując po 2/3 godziny dziennie.
Zarobki wzrastają z każdym miesiącem, wraz ze stażem, wzrostem doświadczenia i poświęconego czasu.

ZAPRASZAM DO KONTAKTU!
(Poprzez kliknięcie przycisku "aplikuj/aplikuj teraz").
Odpisujemy tylko do wybranych osób, zastrzegamy sobie do tego prawo.
Jeśli ogłoszenie jest widoczne, oznacza że jest aktualne.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi

Chcesz mieć na oku podobne oferty pracy?

Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa w promieniu 25km

Oferty pracy Carloss Marketing - Media

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro

Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji dotyczących usług Allegro One m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień, Obsługa klientów korzystających z platformy Allegro (e-mail, chat oraz połączenia telefoniczne..

2025-01-28 16:40:37
Rodzaj pracy: Stała
Voice Contact Center Sp. z o. o
Wczoraj z pracuj.pl 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta MŚP

Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń telefonicznych;, Obsługa wiadomości mailowych;, Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego;, Wgrywanie list do systemu operacyjnego;, współpraca ze wszystkimi działami Spółki.

2025-01-28 12:40:58
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
LUX MED Sp. z o. o
Wczoraj z pracuj.pl 

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta...

Twój zakres obowiązków, Pierwszy kontakt z klientem – przyjmowanie zapytań, wstępne rozpoznanie potrzeb, przekazywanie złożonych tematów (np. projektowanie 3D) do projektantów., Obsługa gotowych produktów – realizacja zamówień bez konieczności.

2025-01-27 13:40:54
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Go 360 Group 
5,0 
2 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta ( na...

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klienta poprzez dostępne kanały komunikacji (telefon, czat, e-mail);, Zarządzanie wysyłką (potwierdzanie zamówień, przygotowywanie faktur wysyłkowych dla paczek);, Rozpatrywanie reklamacji i zwrotów;,

2025-01-27 12:41:02
Rodzaj pracy: Stała
Cosibella Sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub prz

2025-01-27 11:46:57
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Diabetyk24 Sp. z o.o
2 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki -...

Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za realizację i obsługę zamówień klientów wewnętrznych oraz monitoring dostaw w ścisłej współpracy z międzynarodowymi i lokalnymi zespołami obsługi klienta i logistyki,, Aktualizacja danych klientów w..

2025-01-26 15:40:28
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DOKA Polska Sp. z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Opis stanowiska Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja danych w systemie Doradztwo w doborze ide

2025-01-26 15:10:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
3 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko

2025-01-26 13:00:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
3 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko

2025-01-26 13:00:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
3 dni temu z praca.pl 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska Umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej. Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta. Inkasowanie płatności za usługi dodatkowe. Promocja i sprzedaż usług naszej firmy

2025-01-26 09:59:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
3 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim

Opis stanowiska obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania, utrzymywanie relacji z klientami, przestrzeganie procedur, dążenie do realizacji planów infolinii

2025-01-25 08:34:02
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
4 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim...

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2025-01-24 18:36:08
LeasingTeam Group 
2,8 
5 dni temu z hrlink.pl 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń;, rejestracja przyjmowanych zgłoszeń w systemie informatycznym;, udzielanie informacji o statusie prowadzonych szkód i roszczeń;, udzielanie informacji o polisach i..

2025-01-24 15:40:53
Rodzaj pracy: Stała
Credit Agricole Ubezpieczenia
5 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Wymagania: Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja pracy Zaangażowania w wykonywanych zadaniach Znajomość języka angielskiego Doświadczenie w pracy z kliente

2025-01-24 11:54:04
Lava Group
5 dni temu z rocketjobs.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Odpowiadanie na pytania klientów telefonicznie oraz mailowo, Koordynacja procesu realizacji usługi u klienta od podpisania umowy do pełnej realizacji zadania, Rozwiązywanie pr

2025-01-24 11:01:17
NOWIMA sp. z o.o
5 dni temu z gowork.pl 

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy

2025-01-23 18:22:49
5300 - 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Lava Group s.c 
4,3 
6 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Wymagania Czego od Ciebie oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 - umożliwiającej swobodną komunikację. Otwartości na naukę - nie wymagamy doświadczenia, wszystkieg

2025-01-23 16:49:03
Arche Consulting 
4,9 
6 dni temu z arche-consulting.pl 

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego...

Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy działu, Weryfikacja rozliczeń z klientami, Organizacja spotkań zespołowych, Sporządzanie raportów okresowych, Koordynacja działań marketingowych, Obsługa umów z administratorkami / administratorami,..

2025-01-23 14:40:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ALLIANZ
6 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji...

Zadania: Obsługa klientów oraz zarządzanie ich zamówieniami, Wpis danych do systemu oraz aktualizacja klientów o progresie zamówień, Przygotowywanie propozycji handlowych we współpracy z działem sprzedaży, Zarządzanie zapasami magazynowymi, Akty

2025-01-23 12:40:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
NU AIR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
6 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta - Elastyczny...

Co zyskasz?gwarantowaną stawkę 30,50 zł/h bruttobogaty system premiowy – nawet do 3000 zł !w pełni płatne szkolenie wdrażające, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie z nastawieniem na dłuższą wsp ółpracę!atrakcyjny pakiet benefit ów (m.in. firmow

2025-01-23 11:53:51
Rodzaj pracy: Dodatkowa
6 dni temu z jobs.pl 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Cartrack Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Cartrack Holding, globalnego dostawcy usług telemetrycznych do pojazdów. Cartrack to przejrzystość i uczciwość – usługa na najwyższym poziomie. Globalnie obsługujemy ponad 2 miliony pojazd

2025-01-23 07:01:23
Cartrack Polska Sp. z o. o 
4,1 
6 dni temu z gowork.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta (biznesowego)

Twój zakres obowiązków, Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kompleksową realizację procesu obsługi klienta biznesowego, rozumianą jako realizacja zamówień i zleceń sprzedażowych, koordynacja dostaw do klientów/dystrybutorów, rozliczenie i

2025-01-22 12:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Suntory Beverage and Food Poland
7 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów sklepu internetowego, perfumerii stacjonarnych Douglas oraz Programu Lojalnościowego Karty Douglas;, Obsługa formularzy dotyczących Karty Douglas,, Rozwiązywanie problemów.

2025-01-22 10:41:22
Rodzaj pracy: Stała
DOUGLAS POLSKA SP. Z O. O
7 dni temu z pracuj.pl 

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt ze stałymi klientami i dbanie o to, by ich przygoda z CANAL+ trwała jak najdłużej., Pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań i dopasowanie ofert, które sprawią, że każdy klient poczuje się jak w pierwszy

2025-01-21 13:40:46
Rodzaj pracy: Stała
Armatis Polska Sp. Z o. o
8 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta

Twój zakres obowiązków, kompleksowa realizacja procesu obsługi klientów krajowych i zagranicznych;, wsparcie techniczne klientów;, prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami w celu wdrożenia usługi;, utrzymywanie i dbanie o dobre relacje z

2025-01-21 11:40:46
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SiDLY Sp. z o. o
8 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Obsługa posprzedażowa Klienta poprzez kontakt mailowy Procesowanie reklamacji, zwrotów, przedłużeń i wymian voucherów Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Kontakt z partn

2025-01-21 11:01:17
Super Prezenty Sp. z o.o
8 dni temu z gowork.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta – infolinia przychodząca

Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa zgłoszeń o awariach urządzeń (windy oraz schody ruchome) - połączenia przychodzące od klientów zgłaszających usterki,, Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek (rejestracja monitorowanie, zamykanie..

2025-01-20 16:40:32
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
OTIS Sp. z o. o
9 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim...

Opis stanowiska Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta; Przestrzeganie procedur i polityk firmy zapewniających jakość;

2025-01-20 13:40:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
9 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa konsumentów i uczestników loterii:, • Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów, głównie za pośrednictwem e-maila i telefonu., • Szybkie i rzeczowe udzielanie pomocy zgodnie z regulaminami..

2025-01-20 11:40:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
4MATS AGREGACJA sp. z o.o
9 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie podróżniczym

Twój zakres obowiązków, Profesjonalna i uprzejma obsługa telefoniczna i mailowa klientów, Aktywne monitorowanie statusu zamówień oraz informowanie klientów o postępach, Rozpatrywanie reklamacji i koordynowanie procesów zwrotów, Współpraca z..

2025-01-20 08:40:18
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Carbon Zorro Sp. z o. o
9 dni temu z pracuj.pl 

Zobacz inne oferty

Aplikuj na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Praca Zdalna
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 324 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy