Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji dotyczących usług Allegro One m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów zamówień, Obsługa klientów korzystających z platformy Allegro (e-mail, chat oraz połączenia telefoniczne..
2025-01-28 16:40:37Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń telefonicznych;, Obsługa wiadomości mailowych;, Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego;, Wgrywanie list do systemu operacyjnego;, współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
2025-01-28 12:40:58Twój zakres obowiązków, Pierwszy kontakt z klientem – przyjmowanie zapytań, wstępne rozpoznanie potrzeb, przekazywanie złożonych tematów (np. projektowanie 3D) do projektantów., Obsługa gotowych produktów – realizacja zamówień bez konieczności.
2025-01-27 13:40:54Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klienta poprzez dostępne kanały komunikacji (telefon, czat, e-mail);, Zarządzanie wysyłką (potwierdzanie zamówień, przygotowywanie faktur wysyłkowych dla paczek);, Rozpatrywanie reklamacji i zwrotów;,
2025-01-27 12:41:02Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub prz
2025-01-27 11:46:57Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za realizację i obsługę zamówień klientów wewnętrznych oraz monitoring dostaw w ścisłej współpracy z międzynarodowymi i lokalnymi zespołami obsługi klienta i logistyki,, Aktualizacja danych klientów w..
2025-01-26 15:40:28Opis stanowiska Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja danych w systemie Doradztwo w doborze ide
2025-01-26 15:10:03Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko
2025-01-26 13:00:03Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko
2025-01-26 13:00:03Opis stanowiska Umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej. Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta. Inkasowanie płatności za usługi dodatkowe. Promocja i sprzedaż usług naszej firmy
2025-01-26 09:59:02Opis stanowiska obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania, utrzymywanie relacji z klientami, przestrzeganie procedur, dążenie do realizacji planów infolinii
2025-01-25 08:34:02LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-24 18:36:08LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń;, rejestracja przyjmowanych zgłoszeń w systemie informatycznym;, udzielanie informacji o statusie prowadzonych szkód i roszczeń;, udzielanie informacji o polisach i..
2025-01-24 15:40:53Wymagania: Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja pracy Zaangażowania w wykonywanych zadaniach Znajomość języka angielskiego Doświadczenie w pracy z kliente
2025-01-24 11:54:04Lava GroupSpecjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckimTwój zakres obowiązków Odpowiadanie na pytania klientów telefonicznie oraz mailowo, Koordynacja procesu realizacji usługi u klienta od podpisania umowy do pełnej realizacji zadania, Rozwiązywanie pr
2025-01-24 11:01:17NOWIMA sp. z o.oObsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy
2025-01-23 18:22:49Wymagania Czego od Ciebie oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2 - umożliwiającej swobodną komunikację. Otwartości na naukę - nie wymagamy doświadczenia, wszystkieg
2025-01-23 16:49:03Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy działu, Weryfikacja rozliczeń z klientami, Organizacja spotkań zespołowych, Sporządzanie raportów okresowych, Koordynacja działań marketingowych, Obsługa umów z administratorkami / administratorami,..
2025-01-23 14:40:38Zadania: Obsługa klientów oraz zarządzanie ich zamówieniami, Wpis danych do systemu oraz aktualizacja klientów o progresie zamówień, Przygotowywanie propozycji handlowych we współpracy z działem sprzedaży, Zarządzanie zapasami magazynowymi, Akty
2025-01-23 12:40:02Co zyskasz?gwarantowaną stawkę 30,50 zł/h bruttobogaty system premiowy – nawet do 3000 zł !w pełni płatne szkolenie wdrażające, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie z nastawieniem na dłuższą wsp ółpracę!atrakcyjny pakiet benefit ów (m.in. firmow
2025-01-23 11:53:51Cartrack Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Cartrack Holding, globalnego dostawcy usług telemetrycznych do pojazdów. Cartrack to przejrzystość i uczciwość – usługa na najwyższym poziomie. Globalnie obsługujemy ponad 2 miliony pojazd
2025-01-23 07:01:23Cartrack Polska Sp. z o. o 4,1Twój zakres obowiązków, Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kompleksową realizację procesu obsługi klienta biznesowego, rozumianą jako realizacja zamówień i zleceń sprzedażowych, koordynacja dostaw do klientów/dystrybutorów, rozliczenie i
2025-01-22 12:40:49Twój zakres obowiązków, Bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów sklepu internetowego, perfumerii stacjonarnych Douglas oraz Programu Lojalnościowego Karty Douglas;, Obsługa formularzy dotyczących Karty Douglas,, Rozwiązywanie problemów.
2025-01-22 10:41:22Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt ze stałymi klientami i dbanie o to, by ich przygoda z CANAL+ trwała jak najdłużej., Pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań i dopasowanie ofert, które sprawią, że każdy klient poczuje się jak w pierwszy
2025-01-21 13:40:46Twój zakres obowiązków, kompleksowa realizacja procesu obsługi klientów krajowych i zagranicznych;, wsparcie techniczne klientów;, prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami w celu wdrożenia usługi;, utrzymywanie i dbanie o dobre relacje z
2025-01-21 11:40:46Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Obsługa posprzedażowa Klienta poprzez kontakt mailowy Procesowanie reklamacji, zwrotów, przedłużeń i wymian voucherów Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Kontakt z partn
2025-01-21 11:01:17Super Prezenty Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa zgłoszeń o awariach urządzeń (windy oraz schody ruchome) - połączenia przychodzące od klientów zgłaszających usterki,, Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek (rejestracja monitorowanie, zamykanie..
2025-01-20 16:40:32Opis stanowiska Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta; Przestrzeganie procedur i polityk firmy zapewniających jakość;
2025-01-20 13:40:02Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa konsumentów i uczestników loterii:, • Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów, głównie za pośrednictwem e-maila i telefonu., • Szybkie i rzeczowe udzielanie pomocy zgodnie z regulaminami..
2025-01-20 11:40:43Twój zakres obowiązków, Profesjonalna i uprzejma obsługa telefoniczna i mailowa klientów, Aktywne monitorowanie statusu zamówień oraz informowanie klientów o postępach, Rozpatrywanie reklamacji i koordynowanie procesów zwrotów, Współpraca z..
2025-01-20 08:40:18