Opis stanowiska Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie. Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Przekazywanie dokład
2024-12-22 10:39:03Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsł
2024-12-20 16:48:02Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta
2024-12-20 16:08:02Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umie
2024-12-18 16:18:02Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach fi
2024-12-18 16:13:03Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta. Wykazywanie się profesjonalizmem i entuzjazmem w
2024-12-17 12:01:34Cześć! ???? Szukamy nowego członka zespołu do naszego Biura Obsługi Klienta! Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba, która: ???? bez problemu obsługuje komputer (szczególnie pakiet MS Office), ???? bardzo dobrze organizuje swoją pracę, ????
2024-12-13 10:56:51LinkhouseOdpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Prowadzenie dokładnej dokumentację interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Bycie na
2024-12-12 08:10:35Twój zakres obowiązków, wsparcie organizacyjne pracowników Działu Sprzedaży,, utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami oddziału,, telefoniczna obsługa Klientów w bieżących sprawach,, przygotowywanie zestawień, raportów i ofert dla..
2024-12-18 10:40:36Grupa Geis to międzynarodowa firma logistyczna. W Polsce posiada 21 oddziałów, zatrudniając tym samym blisko 450 pracowników. Geis PL oferuje transport palet i przesyłek częściowych lub indywidualnych..
2024-12-18 10:24:07GeisSzybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca
2024-12-16 17:20:21Poszukujesz wyzwań zawodowych w rozwijającej się i innowacyjnej organizacji? Bardzo dobrze komunikujesz się w j. angielskim? Jeśli na dodatek masz już doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i chcesz zdobyć cenione na rynku doświadczenie to świ
2024-12-15 11:53:57Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta pomp dla przemysłu, poszukujemy Kandydat ów na stanowisko: Inżynier Sprzedaży Wewnętrznej/Specjalista ds. Obsługi Klienta.Zakres obowiązk ów:Przygotowywanie ofert technicznych (pompy dla aplikacji prze
2024-12-15 11:53:55Specjalista ds. Obsługi Klienta Dystrybucji Krajowej4391120Obowiązki pracę w zgranym i profesjonalnym zespole, w przyjaznej atmosferze odpowiedzialne zadania pakiet świadczeń socjalnych: kafeteria MyBenefit w tym m. in. karta Multisport, bilety do ki
2024-12-14 07:01:29RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OSpecjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń, realizacja celów, dzięki którym będziesz mieć wpływ na swoje wynagrodzenie, posługiwanie się intuicyjnymi systemami, dopasowywanie oferty
2024-12-13 07:01:07CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o 5,0Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń, realizacja celów, dzięki którym będziesz mieć wpływ na swoje wynagrodzenie, posługiwanie się intuicyjnymi systemami, dopasowywanie oferty
2024-12-13 07:01:06CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o 5,0Specjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń, realizacja celów, dzięki którym będziesz mieć wpływ na swoje wynagrodzenie, posługiwanie się intuicyjnymi systemami, dopasowywanie oferty
2024-12-13 07:01:06CUK Ubezpieczenia Sp. z o.o 5,0Twój zakres obowiązków, przyjmowanie samochodów do naprawy;, definiowanie zleceń serwisu blacharsko-lakierniczego;, śledzenie procesu naprawy oraz stały kontakt z klientem w celu informowania go o procesie naprawy;, nadzór nad jakością, zakresem..
2024-12-12 15:40:44Twój zakres obowiązków, Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, przez czat i e-mail, reprezentowanie Grupy Volkswagen z profesjonalizmem i entuzjazmem., Utrzymywanie dokładnej i przejrzystej dokumentacji interakcji z klientami,..
2024-12-12 14:40:37Twój zakres obowiązków, Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail., Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami., Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta., Wykazywanie się..
2024-12-12 14:40:37Twój zakres obowiązków, Obsługa, rejestrowanie, weryfikowanie pod kątem zawartości umów, Prowadzenie weryfikacji telefonicznej zawartych umów, Prowadzenie raportów wynikowych, zestawień z prowadzonych prac, Zapewnienie wysokiego standardu obsługi..
2024-12-12 09:40:36Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
2024-12-10 13:10:02Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientami firmowymi (micro) oraz indywidualnymi w celu aktualizacji danych dochodowych i transakcyjnych., Monitorowanie transakcji i weryfikacja aktualności danych klientów., Obsługa połączeń zwrotnych dotyczących..
2024-12-09 11:40:50Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie i potwierdzanie zamówień,, Monitorowanie przepływu materiałów między fabrykami a magazynem centralnym,, Zarządzanie dostawami do klientów,, Wystawianie faktur sprzedażowych oraz innych dokumentów,, Generowanie..
2024-12-09 09:40:39Zakres obowiązków:obsługa klienta: przyjęcie zlecenia, przygotowanie dokumentacji, przygotowanie samochodu; obsługa infolinii: wykonywanie telefonów do klientów w celu umówienia na wizytę, rozmowa telefoniczna z klientem po naprawie, organizacja term
2024-12-05 18:41:43Wymagania Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) i angielskiego (min. poziom B2)
2024-12-05 06:31:02ConcentrixWymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku flamandzkim (min. C1) i angielskim (min. B2)
2024-12-05 06:31:02ConcentrixWymagania Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w branży motoryzacyjnej. Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobry angielski (B2). Umiejętność zachowania spokoj
2024-12-05 06:31:02ConcentrixZakres obowiązków:obsługa klienta: przyjęcie zlecenia, przygotowanie dokumentacji, przygotowanie samochodu; obsługa infolinii: wykonywanie telefonów do klientów w celu umówienia na wizytę, rozmowa telefoniczna z klientem po naprawie, organizacja term
2024-12-04 18:41:46Opis stanowiska Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe Wprowadzanie danych do systemu Praca zdalna
2024-12-04 09:41:15ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe - Wprowadzanie danych do systemu WYMAGANIA: - Znajomość języka niemieckiego B2 - Otwartość w relacjach z klientami - Umiejętność swobodnej ko
2024-12-03 22:30:12Concentrix CVG International Sp. z o.oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-12-02 15:36:42LeasingTeam Group 2,8W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-02 09:01:24Carloss Marketing - Media