Wykształcenie co najmniej średnie Znajomość MS Office Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych ProService Finteco jest miejscem dla tych, którzy poszukują wyzwań
2025-12-19 10:25:15ProService FintecoDoświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKMinimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamWykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie: rachunkowości, bankowości, finansów) Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel Analityczny umysł, dokładność, skrupulatność, Chęć dalszego rozwoju zawodowego. Mile widziane Znaj
2025-11-20 10:25:14ProService FintecoTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa administracyjna biura Fundacji, Przygotowywanie, weryfikacja formalna i ewidencja dokumentów finansowych (faktury, umowy, delegacje, zaliczki), Współpraca z biurem rachunkowym, Wsparcie rozliczeń projektów
2025-12-19 16:41:01Your responsibilities, Providing administrative assistance to senior Global Banking and Advisory leadership in Paris and worldwide, End-to-end travel coordination for our European teams, including booking transport and managing visa applications
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji liczników mediów (prąd, gaz, woda)., Zgłaszanie odczytów liczników oraz przepisywanie umów., Bieżący kontakt z dostawcami mediów (Enea, Tauron, PGNiG itp.)., Weryfikację faktur i rozliczeń mediów pod
2025-12-19 16:41:01Opis stanowiska Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne kierownika jednostki. Zarządzanie kalendarzem spotkań: planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją. Obsługa obiegu dokumentów oraz korespondencji. Prowadzenie wybranych spr
2025-12-19 11:49:02Specjalista/Specjalistka ds. organizacyjnych4449Obowiązki zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi, w
2025-12-19 10:59:41Totalizator Sportowy Sp.z o.oOczekujemyDoświadczenia w pracy z dokumentacją administracyjną i/lub finansową, min. 1-2 lataBardzo dobrej znajomości MS Excel oraz pakietu MS OfficeDokładności, rzetelności i dobrej organizacji pracySamodzielności
2025-12-19 09:12:01Jesteś dobrze zorganizowaną osobą? Masz doświadczenie w pracach administracyjnych albo finansowych? Dla naszego klienta – prokobiecej organizacji pozarządowej poszukujemy osoby do koordynacji działań back-office. To idealna rola ceniącej różnoro
2025-12-18 11:54:02Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin wys
2025-12-18 07:27:59Twój zakres obowiązków, Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej oraz dbanie o prawidłowy obieg pism, Wsparcie administracyjne zespołu w codziennych zadaniach biurowych, Przygotowywanie pełnej dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej,..
2025-12-17 13:41:08Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie administracyjne departamentu i Dyrekcji (w tym obieg dokumentów, korespondencja), organizacja spotkań i wydarzeń oraz koordynacja kalendarzy, rezerwacje, obsługa finansowo-formalna projektów:..
2025-12-17 12:41:19Twój zakres obowiązków, zarządzanie dokumentacją i prowadzenie korespondencji biurowej,, organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie,, prowadzenie rejestru faktur,, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników,, bieżące zaopatrzen
2025-12-16 19:40:08Twój zakres obowiązków, Realizacja procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami, w tym: prowadzenie postępowań oraz negocjacji z kontrahentami, analiza ofert i materiałów w ramach realizowanych postępowań zakupowych przy zachowaniu..
2025-12-16 15:41:35Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-12-16 11:41:40Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych., Generowanie, wydawanie i obsługa dokumentacji związanej z tokiem studiów., Prowadzenie dokumentacji związanej z tokiem studiów., Obsługa sesji.
2025-12-16 08:40:37Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelni
2025-12-16 07:28:03Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebieg
2025-12-15 15:31:35Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, , Opis stanowiska:, , Poszukujemy osoby na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Administracyjno-Finansowych (K/M), która będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie procesów..
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, Poczta przychodząca: Odbiór, rejestracja, skanowanie i dekretacja korespondencji do odpowiednich prawników/działów., Poczta wychodząca: Przygotowywanie wysyłek (listy polecone, kurierzy), prowadzenie książki nadawczej..
2025-12-15 11:41:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne bieżącej działalności firmy, Koordynacja działań firmowych oraz współpraca z dostawcami usług – przygotowywanie zamówień, zarządzanie dostawami, kontakty z dostawcami artykułów..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, korespondencja e-mailowa z klientem, kontakt z kontrahentami w kwestiach administracyjnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, przyjmowanie, koordynowanie i kontrola dokumentów, realizacja innych powierzonych spraw..
2025-12-15 10:41:22Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-12-13 17:55:04Twój zakres obowiązków, zarządzanie kalendarzem Dyrektora HR – planowanie i priorytetyzacja spotkań, rozwiązywanie konfliktów terminów, koordynacja działań z komórkami organizacyjnymi i zespołami projektowymi,, wsparcie operacyjne departamentu –
2025-12-12 11:41:34