Doświadczenie w obszarze miękkiego HR Wykształcenie wyższe Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel i Word) Gotowość do pracy stacjonarnej w centrum Poznania (pon.-pt., 8-16) Wysoko rozwinięte umieję
2025-01-23 10:25:15Audit HRDoskonała organizacja pracy własnej Umiejętność pracy samodzielnej i wyznaczania celów Dyspozycyjność nastawienie na wysoką jakość rozwiązań Proaktywność i nastawienia na ciągłe udoskonalanie Wysokie zdolności interpersonalne, otwartość, komunik
2025-01-23 10:25:15The BitByBit CompanyDoświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży w sektorze B2B, Znajomości branży teletechnicznej, co będzie dodatkowym atutem, Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych i sprzedażowych, Umiejętności organizacji pracy własnej, Orientacji na re
2025-01-08 11:19:05Smart-HR 4,1Oczekiwania: Min. 4 lata doświadczenia w obszarze Employer Brandingu. Znajomość nowoczesnych narzędzi i trendów Employer Brandingowych oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania. Doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii Employer Bran
2025-01-07 15:23:33AntalTwój zakres obowiązków, aktywne wsparcie dla zespołu sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, dbanie o samochody demonstracyjne oraz ekspozycję aut w salonie, koordynowanie i opieka nad procesami na linii działów sprzedaży i serwis
2025-01-29 16:40:41Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur,, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze,, kontrola dokumentacji sprzedaży,, współpraca z handlowcami i magazynem...
2025-01-29 15:41:06Opis stanowiska Fundacja Vrexel ogłasza konkurs na stanowisko Asystenta w Chórze Kameralnym Fundacji Vrexel z możliwością awansu na stanowisko Dyrygenta od 01.06.2025 r
2025-01-29 15:27:28Fundacja VrexelDo obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z salonu Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP Sporządzanie dziennych raportów kasowych U
2025-01-29 15:02:04Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: opracowywanie sprawozdań, analiz i wniosków oraz monitoring realizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie właściwości rzeczowej Działu, obsługa merytoryczna i monitorowanie realizacji umów w
2025-01-29 14:40:02Twój zakres obowiązków, 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-01-29 13:40:51Twój zakres obowiązków, wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych związanych z obsługą Katedry/Zakładu, nadzór nad dokumentacją dotyczącą środków trwałych, licencji oraz wymogów sanitarnych i BHP., koordynowanie zadań związanych..
2025-01-29 13:40:51Twój zakres obowiązków, Nadzór nad dokumentacją z zakresu BHP oraz przygotowywanie sprawozdań., Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena..
2025-01-29 13:40:51Twój zakres obowiązków, Pomoc w realizacji procesów zakupowych – od zamówienia po dostawę, Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie dokumentów księgowych, monitorowanie zamówień, kontrola terminów dostaw), Aktualizacja danych w systemie ERP – tak,
2025-01-29 13:40:51Your responsibilities, Act as the primary point of contact between business teams and product teams, facilitating clear communication and alignment of goals, Collaborate with Product, Marketing, Sales and Customer Satisfaction teams to develop.
2025-01-29 12:40:53Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków, Koordynacja i nadzór nad projektami termomodernizacji i doradztwo strategiczne., Prowadzenie audytów energetycznych oraz opracowywanie zaawansowanych raportów., Koordynacja procesu tworzenia i..
2025-01-29 12:40:53Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności:wykonywanie czynności administracyjno-organizacyjnych związanych z obsługą Katedry/Zakładunadz ór nad dokumentacją dotyczącą środk ów trwałych, licencji oraz wymog ów sanitarnych i BHP.koordynowanie
2025-01-29 11:53:55Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie analiz danych w zakresie zleconym przez Dyrektora Oddziału, z wykorzystaniem danych pochodzących ze źródeł wewnętrznych oraz zewnętrznych, prowadzenie analiz danych z raportów statystyczno-medycznych
2025-01-29 11:10:03Opis stanowiska Wsparcie menadżerów projektów w realizacji projektów. Monitorowanie postępów i korzyści z projektów. Promowanie kultury zarządzania projektami i dobrych praktyk. Tworzenie i aktualizacja narzędzi oraz dokumentacji projektowej. Pr
2025-01-29 08:01:03Zatrudnię administratora na cały etat do Spa. Wymagania - język angielski poziom komunikatywny - obsługa komputera i social media wraz z meta business - obsługa booksy - nagrywanie filmów, relacji, postów - obsługa recepcji Oferuje stabilne zatr
2025-01-28 21:06:41Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie procesu otwarcia nowych lokali handlowych, w tym praca w terenie., Koordynowanie prac związanych z otwieraniem nowych lokali w tym nadzór nad procesami adaptacyjnymi lokali i powierzchni handlowych.,..
2025-01-28 15:40:49Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura Zarządu (wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej Zarządu i Spółki),, Obsługa kawowo-obiadowa sal konferencyjnych,, Organizacja..
2025-01-28 12:40:58Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur, wprowadzanie dokumentów, telefoniczna i mailowo obsługa Klientów, zarządzanie dokumentacja systemową, wystawianie listów przewozowych, praca 8.00-16.00, współpraca z pozostałym działem firmy, wsparcie
2025-01-28 11:40:56Twój zakres obowiązków, Obsługa i koordynacja przyjmowania zgłoszeń serwisowych od klientów., Monitorowanie terminów realizacji zgłoszeń serwisowych i zapewnienie ich terminowej obsługi., Komunikacja z klientami w celu informowania ich o statusi
2025-01-28 10:40:51Opis stanowiska Czynny udział w pracach produkcyjnych wraz z pozostałym zespołem pracowników. Planowanie i nadzorowanie realizacji prac produkcyjnych zgodnie z harmonogramem. Bieżąca weryfikacja możliwości produkcyjnych. Inicjowanie i wprowadzan
2025-01-28 08:30:19Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawny w Wydziale Nauczycieli i Sieci Szkół: WOA.210.7.2025 Adres urzędu: 61-716 Poznań Kościuszki 93 Wa
2025-01-28 08:00:15Kuratorium Oświaty w PoznaniuWielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny w Wydziale Nauczycieli i Sieci Szkół: WOA.210.8.2025 Adres urzędu: 61-716 Poznań Ko
2025-01-28 08:00:14Kuratorium Oświaty w PoznaniuTwój zakres obowiązków, Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji personalnej;, Administrowanie systemem ewidencji i rozliczania czasu pracy;, Przygotowywanie raportów kadrowych, sprawozdań i zaświadczeń;, Obsługa benefitów pracowniczych związanyc
2025-01-23 14:40:38Twój zakres obowiązków, Obsługa i realizacja zamówień eksportowych: przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert, operacje na danych w systemie, koordynacja realizacji zleceń, Terminowa organizacja transportu i wysyłki zamówień, Monitorowanie..
2025-01-09 15:40:34Your responsibilities, Identifying and assisting the Team and CSS People in resolving HR/payroll related queries and issues, Communicating with key stakeholders within the organization and supporting them in ongoing HR administration tasks,..
2025-01-02 10:40:36Dla naszego klienta, amerykańskiej organizacji i wiodącego dostawcy narzędzi i sprzętu gospodarstwa domowego, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. administracji personalnej.Lokalizacja: Poznań, Stare Miasto - praca stacj
2024-12-05 21:25:49