Opis stanowiska Obsługa klientów korporacyjnych od zawarcia umowy do pełnej implementacji platformy. Ciągłe wsparcie i doradztwo dla klientów. Współpraca z działami HR klientów w zakresie integracji rozwiązań. Rozwiązywanie problemów związanych
2025-03-25 15:33:56Opis stanowiska Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jak
2025-03-25 12:45:02Opis stanowiska:Udział w procesie sporządzania i raportowania kwartalnych, p ółrocznych i rocznych jednostkowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg standard ów krajowych oraz międzynarodowych,Udział w procesie gromadzenia i raportow
2025-03-25 11:53:56Specjalista Produktowy Multiagencyjny31_000020180Obowiązki Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowychWdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowychAnalizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitorin
2025-03-25 11:00:49PZU SASpecjalista ds. personalnych56_4481998Obowiązki Bieżąca współpraca z zespołem Centrum Usług Korporacyjnych w zakresie spraw kadrowo-płacowych Dbałość o poprawność i kompletność dokumentacji pracowniczej i dystrybuowanie jej do Centrum Usług Korp
2025-03-25 11:00:49ORLEN S.A. (Bliska)Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim87_28708Obowiązki Kompleksowe wsparcie klientów w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail i czat, zapewniając najwyższy standard obsługi. Profesjonalne doradztwo w kwestiach rezerwacji, bile
2025-03-25 11:00:46Arche ConsultingZadania: Współpraca z niemieckimi urzędami Tworzenie wniosków w języku niemieckim Wystawianie faktur Tworzenie raportów Praca z dokumentami Telefoniczna obsługa klientów w języku ukraińskim i niemieckim Wymagania: Język niemiecki i język ukraińs
2025-03-25 09:40:02ManpowerZakres obowiązków: - Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych - Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych - Negocjowanie warunków ubezpieczenia - Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych - Obsługa klienta Wymagania: - Wykształcenie wyższe..
2025-03-25 08:47:58Opis stanowiska Praca pełnoetatowa na systemie zmianowym (łącznie z weekendami). Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu dla klientów, obsługa zapytań związanych z podróżami. Doradztwo w zakresie oferty przewoźnika, w tym loty, serwisy online
2025-03-24 14:40:02Opis stanowiska Szkolenie od 22 kwietnia; praca 5 dni w tygodniu, 8,5 godziny dziennie. Pierwsze 6-9 miesięcy stacjonarnie, później możliwość pracy hybrydowej (50%). Kontakt z klientami w zakresie podróży, doradztwo w lotach i usługach online. P
2025-03-24 14:34:02Opis stanowiska Przyjmowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń badań do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i bezpośrednia. Organizacja i przygotowanie przesyłek kurierskich. Zarządzanie sprawami biurowymi
2025-03-24 14:20:05Opis stanowiska Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy
2025-03-24 09:00:13O nasGrupa E.ON to wiodący europejski koncern energetyczny. E.ON Polska Operations jest odpowiedzialna za relacje sprzedażowe i obsługowe z klientami Grupy.Twój zakres obowiązkówtelefoniczny kontakt z..
2025-03-24 07:26:02E.ON Polska S.AWymagania Wymagania Minimum średnie wykształcenie, Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości lub rachunkowości, Dobra znajomość przepisów rachunkowości i umiejętność a
2025-03-24 06:31:02Opis stanowiska Zapewnianie wsparcia telefonicznego, mailowego i przez chat dla użytkowników. Świadczenie wsparcia technicznego dla miłośników streamingu. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i płatnościami. Profesjonalne i empatyczne za
2025-03-23 15:40:08Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy
2025-03-23 09:00:03Opis stanowiska Szkolenie od 22 kwietnia, praca w systemie zmianowym (8,5h) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-19:00 lub 9:00-18:00. Początkowo praca z biura w Warszawie przez 6-9 miesięcy, następnie możliwość pracy hybrydowej (50%)
2025-03-22 14:34:02Opis stanowiska Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym. Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami. Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów
2025-03-22 14:31:03Opis stanowiska Kompleksowe zarządzanie produktami inwestycyjnymi Analiza wyników finansowych i sprzedażowych Opracowywanie regulacji i dostosowywanie ich do zmian w prawie Negocjowanie i monitorowanie umów z podmiotami zewnętrznymi Parametryzac
2025-03-22 13:54:03Specjalista ds. obsługi klienta (z j. niemieckim) Lokalizacja: Warszawa Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wynagrodzenie: 7 500 - 8 500 PLN Jeżeli dobrze czujesz się w kontakcie z klientami firmowymi, zarządzaniu zamówieniami oraz chcesz pracować
2025-03-21 21:06:40Opis stanowiska Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celó
2025-03-21 12:00:02Młodsza/y Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń Grupowych81_4474796Obowiązki Weryfikacja poprawności wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia grupowego na życie, Rejestracja danych w systemie operacyjnym, wyjaśnianie niezgodności, kompl
2025-03-21 11:00:52TUiR WARTA S.AOpis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko
2025-03-20 15:10:11Opis stanowiska Dla Klienta, międzynarodowej korporacji, która jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta wewnętrznego. Praca dedykowana dla o
2025-03-19 21:06:49Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie ich do systemu. - Inicjowanie i realizowanie dosprzedaży produktów w odpowiedzi na potrzeby klienta. - Wykonywanie połączeń wychodzących.- Obsługa posprzedażowa. - Dbanie o
2025-03-18 18:41:49Oczekujemy?\nMinimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klienta, finansach lub ubezpieczeniach\nUmiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami\nSamodzielności, doskonałej organizacji pracy i umiejętności sprzedażowych\nGotowości do pr
2025-03-18 11:54:04PHINANCE S.ATwój portal z ofertami pracy
2025-03-18 10:54:06PHINANCE S.ATwój portal z ofertami pracy
2025-03-18 08:54:05Link4