Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Komunikacja z klientami (telefon, chat, email) w celu zapewnienia pozytywnych doświadczeń. Zapewnienie ochrony informacji klienta i budowanie zaufania. Współpraca zespołowa na rzecz doskonałej obsługi klienta
2025-04-12 17:00:04Opis stanowiska Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów
2025-04-12 16:50:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami - Prowadzenie telefonicznych i pisemnych negocjacji - Spotkania handlowe - Raportowanie wyników pracy w systemie CRM WYMAGANIA: - Swobodna i poprawna komunikacja w jęz
2025-04-10 15:30:13CONSENTIA Inkaso Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - aktywny kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia formalności związanych z płatnościami, - telefoniczne oraz mailowe rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń, - monitorowanie terminowego wpływu należności od Klientów, - uz
2025-04-08 11:30:13Grafton Sp. Z o.oDla naszego Partnera – szwajcarskiej firmy oferującej seniorom profesjonalne wsparcie opiekunek z Polski - poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego Specjalisty ds. obsługi Klienta z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Jeśli masz do
2025-04-15 05:06:32Wymagania Wymagania Biegłość w języku niderlandzkim (C1) i angielskim (B2). Pozytywne nastawienie i umiejętność pracy elastycznych godzin, również w weekendy i święta
2025-04-13 06:31:03Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2). Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy. Elastyczność godzin pracy, także weekendy i ś
2025-04-13 06:31:03OczekujemyDoświadczenie w obsłudze klienta (zewnętrznego i wewnętrznego)Znajomość procesów logistycznych i magazynowychUmiejętność pracy pod presją czasu i stosowania się do procedurDokładność, dobra organizacja pra
2025-04-10 09:12:04Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która kładzie duży nacisk na szanowanie i indywidualne traktowanie każdego pracownika. W związku z rozwojem naszego zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Dopasowania Ofert i Obsługi..
2025-04-09 18:49:14Szukasz pracy, w której połączysz umiejętności logistyczne z profesjonalną obsługą klienta?Jesteś dokładny, świetnie organizujesz swoją pracę i potrafisz podejmować decyzje pod presją czasu? Jeśli tak – ta oferta jest dla Ciebie!Jeśli szukać roz
2025-04-09 11:53:52Chcesz pracować w dynamicznym środowisku, gdzie codziennie masz kontakt z klientami? Lubisz rozmawiać przez telefon i rozwiązywać problemy? Jeśli tak, mamy ofertę idealną dla Ciebie!Dla naszego Klienta, który rozwija swoje struktury w Polsce, po
2025-04-09 11:53:52OczekujemyDoświadczenia w pracy w obsłudze klienta – min. 1-2 lata w contact center, wsparciu technicznym lub call centerBiegłej znajomości j. angielskiego (B2+/C1) – zarówno w mowie, jak i piśmieDyspozycyjności do pracy w s
2025-04-09 09:12:05Twój portal z ofertami pracy
2025-04-07 14:54:05LinkhouseOdpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Utrzymywanie aktualnej wied
2025-04-07 10:59:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Your responsibilities - Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the b
2025-04-06 22:30:06Concentrix CVG International Sp. z o.oZapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientó
2025-04-05 15:37:02Jeśli masz doświadczenie to super. Jeśli nie - wszystkiego Cię nauczymy. Masz dosyć przeciętnych zajęć i chcesz czegoś więcej? Dołącz do NAS! Newpoint Finance to nowy wymiar doradztwa finansowego! To nie jest firma dla każdego. Jeśli szukasz łat
2025-04-05 10:25:21Newpoint Finance Sp. z o.o. sp.komKiloutou Polska – Wypożyczalnia Sprzętu Budowlanego, która Działa z Ludźmi i dla LudziJesteśmy międzynarodową siecią wypożyczalni sprzętu budowlanego, działającą w Polsce od 2013 roku. Należymy do Grupy..
2025-04-04 13:15:54Kiloutou sp. z o.oSpecjalista ds. Obsługi Klienta32_Mzg1ODZfMF80MjMwObowiązki Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe Bardzo dobra znajomość MS Office, CRM Zdolności analityczne i negocjacyjne Mile widziana znajomość programu IFS/SAP Mile widziane roc
2025-04-02 11:01:09TAURON Polska Energia S.ATwój portal z ofertami pracy
2025-04-01 08:54:06Superauto.plWymagania Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2). Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy. Elastyczność godzin pracy, także weekendy i ś
2025-03-30 06:31:01L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-03-28 18:36:26L.M. Group Poland Sp. z o.oJesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych. Dla naszych klientów z wielu branż..
2025-03-21 10:19:34J.S Hamilton Poland Sp. z o.oSprzedaż / Obsługa klienta
2025-03-03 08:55:03Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-01-18 08:55:03Sprzedaż / Obsługa klienta: Doradca klienta obcojęzycznego
2025-01-17 08:55:04Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44Opis stanowiska Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
2025-01-11 12:50:44