Sopot Marriott Resort & Spa

5 ocen
Artur Kawka
31 październik 2024 15:48
Jedzenie bardzo dobre natomiast po hotelu widać że najlepsze lata ma już za sobą. Stare łazienki, w pokojach nie da się w pełni zasłonić okien. Klimatyzacja mocno szumi, ustawienie temperatury nic nie daje.
pokaż więcej...
jaroslaw dolega
27 październik 2024 11:19
Świetne miejsce na pobyt weekendowy jak i dłuższy wypoczynek. Nie ma znaczenia czy jest dobra pogoda czy nie. Hotel zapewnia tyle atrakcji że można z niego nie wychodzić. To nie jest mój pierwszy pobyt w tym miejscu i tym razem czuć że sporo się zmieniło na lepsze. Polecam wszystkim i sam na pewno wrócę!!!
pokaż więcej...
Dorota
22 październik 2024 17:30
Hotel z bardzo dobrą lokalizacją. Pokój z częściowym widokiem na morze z odpowiednią ilością miejsca dla dwojga. Cicho, przytulnie. Basen na dachu. Śniadanie smaczne w formie szwedzkiego bufetu i możliwością zamówienia dań gorących. Parking mieliśmy na zewnątrz płatny 100 zł za dobę ( to raczej drogo) .Ogólnie było sympatycznie.
pokaż więcej...
Mikołaj Ratajkowski
01 październik 2024 14:58
Bardzo średnio, wręcz słabo mając porównanie do innych hoteli sieci Marriott. Pokoje zimne, termostat zablokowany, przez co nie dało się zmienić trybu pracy, ani nawet wyłączyć nawiewu. Brak karty menu room service w pokoju, brak zawieszki na klamkę ze śniadaniem, dopiero po telefonie na recepcję została ona dostarczona. Źle zamontowany odpływ pod prysznicem, przez co woda nie zlatywała i musiałem sam ręcznie

Poprawiać odpływ. Baterie od telewizora rozładowane, trzeba było ręcznie na telewizorze przyciskiem go uruchomić, niedziałający chromecast na telewizorze, nie można się podłączyć z telefonem i obejrzeć netflixa itp. Musiałem oglądać na laptopie… Obsługa miła, no i to by było na tyle. Trochę za dużo tych wpadek i niedociągnięć jak na hotel tej klasy. Szkoda.
pokaż więcej...
Marzena FIJOL
29 lipiec 2024 01:11
Obsługa w tym miejscu to jakaś kpina, od samego wejścia gdy zapytałam czy coś się stanie gdy chwilę się spóźnię usłyszałam lekceważący ton " nie wiem" trochę nieprofesjonalne podejście jak na hotel 5 gwiazdkowy ale idziemy dalej, Pani z rececji w strefie spa to dopiero wisienka na torcie, na samym początku uświadomiła nas, że zabieg który został opłacony nie zostanie wykonany ponieważ się spóźniliśmy gdy dzwoniłam chwilę wcześniej nikt mnie o tym nie poinformował, po masażu chcieliśmy skorzystać z basenów i strefy spa na co " przesympatyczna Pani" powiedziała dość już wkurzonym tonem" coś jeszcze?" Gdy poprosiliśmy o ręczniki i szlafroki kazała nam zapłacić mimo, że wszystko mieliśmy w pakiecie, gdy pokazaliśmy jej voucher zakupiony dużo wcześniej z wielkim zażenowaniem podała nam szafroki w rozmiarze " XL" na dwie dziewczyny o wzroście 160 cm, poprosiliśmy Panią by nam pokazała gdzie znajduje się strefa spa gdyż jesteśmy pierwszy raz ale odpowiedzi już nie dostaliśmy, nigdy więcej, najgorsze doświadczenie w życiu! Nie polecam!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Sopot Marriott Resort & Spa

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sopot Marriott Resort & Spa
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości