Sonova Warsaw Service Center Sp. z o. o.

2 oceny
Ask Me
23 grudzień 2024 11:48
Temat: Skarga dotycząca nieprofesjonalnego zachowania Pani Weroniki Świderskiej-Sonovy pseudo Talent aqusition mng



Piszę, aby wyrazić swoje głębokie niezadowolenie i zaniepokojenie w związku z nieprofesjonalnym zachowaniem Pani Weroniki Świderskiej podczas niedawnego zaplanowanego spotkania.

Jako ojciec wielu dzieci mój czas jest niezwykle cenny, zwłaszcza gdy pędzę na lotnisko, aby złapać samolot, aby odwiedzić krewnych w Armenii.

W dniu 23.12! Pani Świderska była umówiona na spotkanie ze mną na godzinę 10:00 (CET+1). Przyjechała jednak z godzinnym opóźnieniem (11_05). Kiedy zadzwoniłem do niej, żeby zapytać o opóźnienie, arogancko upierała się, że nie ma opóźnienia i że mamy spotkanie o 11:00. Tego rodzaju zachowanie jest całkowicie niedopuszczalne i wysoce nieprofesjonalne.

Nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem w Niemczech, a wyraźna różnica pomiędzy profesjonalizmem w Niemczech i w Polsce jest widoczna w tym incydencie.

Jako lider zmiany SOC w SpaceAgency mój czas jest niezwykle cenny i przygnębia mnie widok marnowania go tak beztrosko przez kogoś, kto powinien go cenić, zwłaszcza gdy posiada tytuł menedżera ds. pozyskiwania talentów.

Talent nie będzie czekał i błagał o rozmowę, zwłaszcza gdy okradziono go z godziny czasu wartego około 70 euro. Mam nadzieję, że problem ten zostanie odpowiednio rozwiązany, aby zapobiec takim zdarzeniom w przyszłości.
pokaż więcej...
Roman Prlw
24 październik 2024 19:10
Niestety, ale nie polecam!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Sonova Warsaw Service Center Sp. z o. o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sonova Warsaw Service Center Sp. z o. o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości