Przez długi czas płaciłam za coś co nie działało. Alarm nie reagował, a za naprawę chcieli jeszcze pieniądze. Przyjechał raz Pan sprawdzić urządzenie i chciał 300 zł, oczywiście podziękowałam. Koniec końców przestałam płacić i w sumie to była najlepsza decyzja bo nagle sami rozwiązali umowę. Niestety „naleznosci” trzeba było zapłacić. Wstyd, nie wiem jak firma może pobierać pieniądze za nic. Irytujące i śmieszne jednocześnie.
Oczywiście zanim zaczęłam korzystać z usług to świetny kontakt, Pani Ilona odbierała telefon, miła, przyjeżdżała sama do lokalu. W momencie mojego niezadowolenia i chęci rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym kontakt się uciął. Nie dodzwoniłam się już ani razu do ww Pani. Na infolinii tylko informacje ze muszę złożyć specjalne pisma itp itd. Jeden wielki dramat, wyłudzanie pieniędzy bo inaczej tego nie można nazwać. Nie polecam tutaj i jak usłyszę, ze ktoś się zastanawia nad waszą firma będę kazała omijać z daleka.
Czekaliśmy pod sklepem LEGO, przez cały czas duża grupa ludzi sobie siedziała przy barierkach, tylko raz podeszła do dziwczynki i kulturalnie poprosiła o "nie leżenie ale można sobie siedzieć na podłodze". W raz z przyjściem godziny 14 przyszli Panowie ochroniarz jeden z tatuarzem na ręce mieli plakietke grupa interwencyjna oraz Solid Security. Jeden ochroniarz zaczął krzyczeć dosłownie drzeć się jak do jakiś przestępców "wstawać raz", byliśmy bardzo zdziwieni po czym popatrzył się na moją partnerkę i mówi "wstawaj", zapytała się czemu tak się zachowują bez kultury, ponieważ nikt nic nie robił. Zaczęły się groźby oczywiście podchodzenie do twarzy i mówienie że zostanie wyniesiona. Panowie widać było że szukają prowokacji, podaczas rozmowy byli bardzo prowokacyjni i szukali tylko zaczepki oczwiście nie okazywali żadnego szacunku. Na końcu zapytałem "że niektórzy mogą się przestraszyć takiego zachowania" Otrzymałem odpowiedź "Że jak się boją to niech nie wychodzą z domu". Sprawa jest zgłoszona do Panów pracodawcy, jeśli Panowie chcą mnie szukać zapraszam. Jeśli galeria chciałaby się ze mną skontaktować zapraszam do kontatku.
Żeby nigdy nikomu nie przyszło do głowy korzystać z usług tej firmy. Centrala alarmowa, która została u mnie założona, nie działa od początku jej instalacji. Przez przypadek się dowiedziałem, że mój dom nie jest monitorowany. Od kilku dni załączał się alarm a telefonu i patrolu brak. Po rozmowie z obsługą klienta dowiedziałem się, że faktycznie centrala nie przesyła sygnału i sprawa została przekazana do działu technicznego. Po DWÓCH TYGODNIACH dopiero telefon w celu umówienia naprawy. Całe szczęście, dowiedziałem się o tym w ten sposób, a nie po włamaniu. Umowa wypowiedziana. Zwrotu za opłacone faktury brak i oczywiście nowe nadal przesyłane.
Najgorsza firma jaką mogliśmy wybrać alarm piszczy od rana komunikat iż wina karty sim dzwoniąc na infolinię pani bezczelna zamiata rozmawiać z Klientem powiada koleżance o obiedzie wprowadzenie ludzi w błąd pani na infolini uparcie twierdzi że to wina z naszej strony a komunikat ewidentnie pokazuje że wina z państwa strony bo karta SIM jest waszą brak jakichkolwiek kompetencji pan tylko żeby kasę na ciągnąć wysyłając serwis gdzie wina ewidentnie wina państwa tragedia Napewno będziemy wypowiadać umowa bo to nie pierwszy przypadek że jest problem ! Ludzie unikajcie i nie podpisujcie umów ani nie łączcie się z tą firmą ! Nie polecam tragedia
Oszustwo firmy solid group z 2009r. Po podpisaniu umowy monitoringu i ubezpieczenia 06.10.2009r, miałem w domu włamanie 24.10.2009r, szkody na tamten okres to 2000zł, na dziś 2024r. z odsetkami to 7000zł. Firma solid group odrzuciła wypłatę odszkodowania i nie poczuwa się do odpowiedzialności, na szczęście znalazłem dziś podczas porządków papiery z tego zdarzenia, które udostępniam. To zwykłe oszustwo a na tamten czas nie miałem ochoty na Sądy, ale trudno - internet nie zapomina!