Twój zakres obowiązków, Weryfikacja umów oraz innej niezbędnej dokumentacji, Tworzenie pism urzędowych, wniosków, Dbanie o harmonogram realizowanych projektów i terminową realizację zadań, Składanie wniosków do odpowiednich instytucji,..
2025-01-30 10:40:55Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem grafików
2025-02-19 16:40:02Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie dorad
2025-02-17 16:40:02Zakres obowiązków: Prowadzenie budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego Nadzór nad realizacją prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Koordynacja działań podwykonawców i dostawców Zamawianie i odbiór niezbędnych materiałów oraz środków prod
2025-02-16 14:30:03Opis stanowiska Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami Usuwanie awarii i dbanie o sprawność system
2025-02-12 08:56:02Firma STALMECH zatrudni osobę na stanowisko: Kierownik Utrzymania Ruchu Twój zakres obowiązków: • Stworzenie, planowanie, organizacja i optymalizacja działań Utrzymania Ruchu, • Zarządzanie zespołem – organizacja pracy, delegowanie zadań, rozwój
2025-02-19 21:06:40Opis zadań:Prace pomocnicze przy przyjmowaniu i ekspedycji korespondencji; digitalizacja akt postępowań przygotowawczych; przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji; inne czynności biurowe. Praca w godz. 7.30-15.30, algorytm. Wymagania:Wymagan
2025-02-19 18:41:41ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Inne wymagania: Komunikatywna znajomość języka gruzińskiego i języka rosyjskiego. - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w
2025-02-19 07:31:03Michał ochmański piekarnia gruzińskaZakres obowiązków:Pomoc w instalacji, konserwacji i naprawie urządzeń przemysłowych na projekcie Olefiny III ORLEN. Praca w zespole osób posługujących się językiem hinduskim. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podsta
2025-02-18 18:41:34Zakres obowiązków:Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów/ faktur, kontrolowanie zamówień. Znajomość języka gruzińskiego oraz rosyjskiego jest konieczna do porozumiewania się z pracownikami oraz pełnomocnikiem firmy. Wymagania:Wymagania konie
2025-02-18 18:41:34Dla naszego klienta firmy z ponad 40-letnim doświadczeniem w projektowaniu, prefabrykacji i montażu urządzeń przemysłowych poszukujemy aktualnie kierownika robót/ kierownika projektuOczekujemywykształcenia wyższego inżynieryjnego, kierunek budow
2025-02-18 11:53:44Oczekujemywykształcenia wyższego inżynieryjnego, kierunek budownictwodoświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub na stanowisku technicznym związanym z pracą w branży przemysłowejczynnego prawa jazdy kat. Bum
2025-02-18 09:12:06Zakres obowiązków:Organizowanie spraw administracyjnych w danym przedsiębiorstwie oraz zapewnianiu płynnego działania biura. Dbanie o przygotowywanie stosownych dokumentów i ich sprawny obieg wewnątrz firmy. Zarządzanie innymi osobami zatrudnion
2025-02-17 18:41:45Opis zadań:Obsługa Biura Zarządu Spółki oraz sekretariatu(bezpośrednia obsługa interesantów). Prowadzenie kancelarii ogólnej spółki, w tym nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów. Przyjmowanie i rozdysponowanie korespondencji. prowadzenie reje
2025-02-17 18:41:45Opis zadań:Zapewnienie sprawnej organizacji biura. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Udzielanie informacji pracownikom i kontrahentom. Obsługa urządzeń biurowych. organizowanie spotkań biznesowych. Obsługa interesantów. Wymagania:Wym
2025-02-17 18:41:45Opis zadań:Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji (zszywanie akt, paginacja, porządkowanie dokumentacji). Prace pomocnicze przy przyjmowaniu dokumentacji do archiwum zakładowego. Czynności pomocnicze przy przyjmowaniu i ekspedycji koresponde
2025-02-17 18:41:45Opis zadań:Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Digitalizacja akt postępowań przygotowawczych. Wykonywanie czynności pomocniczych przy przyjmowaniu pism i przesyłek. Ekspedycja korespondencji - prace pomocnicze. Przygotowanie dokumentacji do
2025-02-17 18:41:45Opis zadań:Prowadzenie biura. Kontakt z klientami. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji - odbiór i wysyłka listów, sporządzanie pism, odbieranie telefonów. Zapoznanie się z prowadzeniem akt osobowych. Wymagania:Wymagan
2025-02-17 18:41:45• Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; • Umiejętności negocjacyjne • Sumienność, odpowiedzialność, umiejętność efektywnego planowania; • komunikatywność, inicjatywa w działaniu; • Predyspozycje managerskie i doświadczenie w zarządzaniu
2025-02-17 15:06:48ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Niezbędne wymagania:1)Wykształcenie wyższe - magister2)Wymagana specjalność -w zakresie prawa pracy, zarządzania zasobami l
2025-02-15 07:31:14Akademia mazowiecka w płockuZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa klientów zewnętrznych. Budynek jest przystosowany do pracy dla osób niepełnosprawnych
2025-02-14 22:31:06Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Prowadzenie spraw pracowników, w tym w szczególności:1)kompleksowe prowadzenie akt osobowych,2)przygotowywanie i przekazywanie umów o pracę pracownikom,3)przygotowywanie i przekazywanie
2025-02-14 18:41:42Poszukuje asystentki osobistej, do przyuczenia. Ogłoszenie prywatne
2025-02-14 13:15:02Apteka w Płocku zatrudni magistra farmacji na stanowisko Kierownik apteki. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (11 000zł netto) i pracę w miłej atmosferze. Osoby zainteresowane prosimy o przesłan
2025-02-14 13:10:10Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi bezpośredniej w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b
2025-02-14 08:00:14Izba Administracji Skarbowej w WarszawieKIM JESTEŚMY: Jako producent drzew, krzewów owocowych i roślin ozdobnych działamy od 2007 roku. Naszymi klientami są największe europejskie sieci handlowe. W 2023 roku zdobyliśmy brązowy medal w kategorii Gotowe Rośliny i Drzewa w konkursie Inte
2025-02-13 21:06:49Referent w Dziale Obsługi Obiektów56_4451012Obowiązki Obsługa recepcji Dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę gości, interesantów i pracowników Realizacja zadań biurowo – administracyjnych w oparciu o prz
2025-02-13 07:01:58ORLEN S.A. (Bliska)Kierownik Projektu w Dziale Aplikacji Hurtu i Logistyki56_4452475Obowiązki Opiniowanie i koordynacja projektów teleinformatycznych w ramach grup zadań dla handlu hurtowego i logistyki w ORLEN S.A. i w Grupie Kapitałowej Analiza architektury funk
2025-02-13 07:01:58PKN OrlenKierownik Projektu w Zespole Systemów UR i Części Zamiennych56_4449677Obowiązki Informatyzacja procesów utrzymania ruchu w Grupie Kapitałowej ORLEN Realizacja, koordynacja i monitorowanie projektów usprawniających i optymalizujących systemy inf
2025-02-13 07:01:58ORLEN S.A. (Bliska)Inspektor ds. BHP56_4435061Obowiązki Wykonywanie zadań na rzecz Klientów ORLEN Eko Sp. z o.o., w oparciu o treść m.in. umów z Klientami Spółki i zleceń Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP i P.poż. w Spół
2025-02-13 07:01:58ORLEN S.A. (Bliska)Firma KAEFER SA znajduje się w strukturach Grupy KAEFER - światowego koncernu technologicznego, reprezentowanego w ponad 30 krajach. Jako wiodący dostawca najbardziej profesjonalnych, kompleksowych usług..
2025-02-12 10:36:48KAEFER S.A