NIE POLECAM produktów #Volkl dystrybuowanych przez #voelklpolska. W odpowiedzi na reklamację wady nart #RacetigerSL w postaci tzw. kaczego dzioba czyli nienaturalnego odgięcia w przedniej części jednej z nart odrzucono jako uszkodzenie z winy użytkownika. Narty prawie nowe (zakup - luty 2023), bez żadnych widocznych uszkodzeń, używane w sumie przez niecałe 9 dni tylko na przygotowanych stokach we Francji i we Włoszech. Uwaga! "Ekspert" firmy określił, że "Ponieważ większa część siły wyginającej nartę jest pochłaniana przez ugięcie sprężyste dziobu narty oraz tłumiona przez jej trwałe odkształcenie plastyczne, często w takich przypadkach nie dochodzi do wypięcia butów z wiązań(...)" czyli narty mogą się pogiąć i nawet się nie zdążą wypiąć (sic!). Uprawiam narciarstwo od ponad 45 lat i nigdy nie spotkałem się z tak "działającym" sprzętem. Temat idzie do prawnika i Rzecznika Konsumenta #volkniepolecam
Firma Sat posiada znakomitą obsługę serwisową. dzięki temu asortyment, którego jest dystrybutorem nabiera dodatkowej wartości. Problem, w sprawie którego kontaktowałem się z serwisem Sat- Poznań dotyczył Butów Dalbello Quantum Asolo kupionych w ramach polskiej dystrybucji. W moim otoczeniu kilka osób posiada ten sam model Asolo.(bardzo dobre buty)
Usterki były szybko usunięte dzięki wymianie zepsutych części w czasie ekspresowym. Dzięki temu buty mogły być zaraz używane. Serwis cechuje wysoka kultura pracy, słowność i fachowość. Panowie znają asortyment produktów, które mają pod opieką, ich sposób naprawy i serwisowania( w tym przypadku Pan Paweł błyskawicznie nawiązał kontakt z Dalbello i usterki zostały usunięte przez szybką wymianę części), Otrzymaliśmy poradę o cechach szczególnych produktu.
To sprawia, że zakup butów Dalbello nie jest obarczony ryzykiem i kupujący jest w okresie użytkowania butów zabezpieczony.
Dwukrotnie wysyłałem do tej firmy zapytania odnośnie wiązań w nartach Volkl. Chodziło o możliwość zamontowania bardzo dużych butów narciarskich, jednych z najdłuższych na świecie. Zero odpowiedzi. Bez sensu jest taki przedstawiciel firmy.
Bardzo dobra i sprawna obsługa. Zgodnie z sugestią producenta Coleman skontaktowałem się z SAT sp. z o.o. w sprawie wymiany wadliwych części namiotu - bez problemów udało się skontaktować i pomyślnie zakończyć sprawę.