Santander Consumer Bank S.A.

34 oceny
Piotr
28 październik 2024 20:37
Dzwoniłem kiedyś na infolinię z zapytaniem o ubezpieczenie w banku do tej pory do mnie co tydzień wydzwaniają z Santander i notorycznie chcą wcisnąć ubezpieczenie. Jeżeli dalej będzie się sytuacja powtarzać cóż spotkamy się w sądzie
pokaż więcej...
Alan Nowaczyk
23 wrzesień 2024 13:05
Na recepcji Pani Agata bardzo pomocna, otwarta i uśmiechnięta osoba. Dzień od razu lepszy!
pokaż więcej...
piotr munk
07 wrzesień 2024 17:11
pokaż więcej...
Luis Quiñonez
06 sierpień 2024 21:43
Dzisiaj ich zespół cudownie mi pomógł. Jestem naprawdę uradowany. Dziękuję Pani Ninie i całemu zespołowi.
pokaż więcej...
Sylwia
08 lipiec 2024 14:56
Właśnie dziś odebrałam samochód, który był kredytowany w Santander Consumer Bank i jestem bardzo zadowolona z obsługi! Pani Marta Jaworska przeprowadziła mnie przez cały proces, wyjaśniając wszystko rzetelnie i profesjonalnie. Kredyt załatwiłam bardzo sprawnie i szybko, jestem bardzo zadowolona!
pokaż więcej...
Dariusz Kostrzyński
14 grudzień 2023 21:38
pokaż więcej...
Seniorita z kotami
12 grudzień 2023 09:01
Brak podstawowych informacji na stronie, takich jak godziny otwarcia. Jeszcze tam nie byłam a już ich nie lubię



Odpowiedz na odpowiedź. A gdzie jest informacja, że nie przyjmujecie klientów?

Bo jakoś nigdzie jej nie znalazłam tak jak godzin otwarcia.
pokaż więcej...
Marcin Michalski (Marulin)
08 grudzień 2023 16:36
beznadzieny bank, częste przerwy techniczne, awarie brak dostępu do bankowości elektronicznej. Omijać szerokim łukiem.
pokaż więcej...
Mabc Xancab
01 grudzień 2023 23:11
Nie polecam, nierzetelni brak jakiegokolwiek profesjonalizmu . Nigdy więcej wystarczy poczytać pozostałe opinie. Nerwy i stres który po nich pozostał nie jest wart ich oferty. Szczerze odradzam
pokaż więcej...
kamil pro yt
11 listopad 2023 10:08
Ładny nowoczesny zadbany budynek
pokaż więcej...
Lew
09 listopad 2023 20:21
Jestem głęboko niezadowolony z Santander Consumer Bank, które nie tylko zapewnia niezadowalający poziom obsługi klienta, ale także wydaje się ignorować podstawowe zasady profesjonalizmu. Z takim podejściem życzenie szybkiego ogłoszenia upadłości wydaje się być zrozumiałe, gdyż firma zdaje się nie spełniać oczekiwań klientów i może to prowadzić do utraty zaufania społeczności. Mam nadzieję, że podejmą pilne kroki w celu poprawy sytuacji.
pokaż więcej...
Piotr P
09 listopad 2023 13:50
Bardzo prosta, wygodna i przejrzysta aplikacja na telefon. Dodatkowo duże uznanie dla Działu Marketingu za naprawdę ciekawą i trafioną grafikę z "lwem" dla oferty kredytu
pokaż więcej...
Aska S
04 październik 2023 15:17
pokaż więcej...
Nikola Son
02 październik 2023 13:33
Od paru miesięcy dostaje ciagle informacje o braku spłaty, mimo, że raty są zapłacone na bieżąco. Nagminnie proszę o weryfikacje i wysyłam potwierdzenia z banku, po czym nie dostaje żadnej pomocy tylko naliczone odsetki za zwłokę, której w rzeczywistości nie ma! Najgorsi z możliwych! Nie polecam! Kończy się tak, że płace kolejną ratę do przodu, bo nikt nie udziela mi informacji ani nie pomaga w sprawie, a naliczane odsetki rosną! DRAMAT!
pokaż więcej...
Bartosz Kolasa
02 sierpień 2023 09:05
W czasach gdy o oszczedzaniu papieru a takze o byciu ekologicznym slyszy sie cale życie. W czasach gdy trzeba płacić za jakieś emisję CO2 grube pieniądze, a auta powinny być eletryczne. A w Santanderze ktoś w marketingu wpadł na genialny pomysl wydrukowania reklamy na kartce A4 i przesłaniu jej droga nie do końca elektroniczną. I tak o to dotarł do mnie list, ktory przemierzyl prawie 400 km, pewnie jakims samochodem z napędem diesla, i to do czlowieka, który jak tylko mozna wybiera, aby korespondencja byla elektroniczna.
pokaż więcej...
Alina Mirecka
31 lipiec 2023 15:20
Ostrzegam wszystkich z zamiarem zostania klientem tego banku.

Bank w porozumieniu ze sklepami sprzedającymi na raty wspólnie sporządzają niezgodne z prawem należności pieniężne. Podkładane są do spłat za dany zakup...ubezpieczenia na daną rzecz. To jest działanie wbrew obowiązującemu prawu. Ponadto współdziałający z bankiem ,,sciagacz rat"

nęka klienta ciągłymi meilami zastraszając sprawami sądowymi i komornikami( tych pewnie też mają zakolegowanych), celem zastraszenia i sprowokowania do zapłaty ubezpieczenia.

Bank ma daleko w tyle prawo klienta do nie korzystania z ubezpieczenia.

Wiadomo jest wszem i wobec natomiast, że kwot za ubezpieczenie danej rzeczy nie można wyliczać jako sumę do spłat ratalnych za daną rzecz.

Przeciwko bankowi ciągle toczą się procesy za takie nadużycia i wyłudzenia.

Osoby oszukiwane w ten sposób przez bank, sklepy, firmy, osoby, radzę czym prędzej zwrócić się z pozwem do sądu przeciwko takim szemranym działaniom tych instytucji
pokaż więcej...
Renata Rychter
28 lipiec 2023 21:28
pokaż więcej...
Dorota W
26 lipiec 2023 14:13
pokaż więcej...
Paulina Korycka
25 lipiec 2023 15:10
pokaż więcej...
Radek Wolf
09 maj 2023 12:46
Omijać ten bank szerokim łukiem, prowizja i odsetki z kosmosu, pracownicy z ulicy albo z Ukrainy. Nikt nie ma pojęcia o czym

mówi tylko czyta z kompa jak chcesz sprecyzować to przełącza do innego głąba. Tragedia!!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Santander Consumer Bank S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Santander Consumer Bank S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości