„Super firma, świetne okna", tylko jak okno elektryczne R4 nie ma prądu, co przy burzy jest naturalne, nie da się go zamknąć. Nic Ci po czujniku deszczu jak nie ma zasilania. Producent oficjalnie odsyła do instrukcji instalacji i użytkownika oczywiście informacji brak. Serwis też rozkłada ręce mówiąc, że nie było takiego przypadku. Oczywiście jestem „pierwszy”, która podczas burzy stracił prąd zanim zaczęło padać, nawet czujnik nie musiał się „zawiesić”. Zwróćcie na to uwagę przy zakupie, ja niestety nie zwróciłem bo zakładałem przecież (skoro to okno dachowe czyli może przez nie padać i może nie być prądu w sumie dość naturalne) iż to zrozumiałe, że okno elektryczne da się zamknąć bez prądu, jak elektryczny zamek w samochodzie, brama wjazdowa itp. P. S. Co ciekawe otworzyć się da bez prądu nie wiedzieć po co, chyba żeby napadało ;)
Mega pozytywne doświadczenia. Poszukiwałem części do okna zakupionego 12 lat temu. Mimo tego potraktowano mnie bardzo profesjonalnie i po tygodniu wysłano mi potrzebną część (bezpłatnie!). Bardzo miłe zaskoczenie. Bez wątpliwości poleciłbym każdemu. Teraz jeszcze bardziej doceniłem wybór Roto!
Po 10 latach dalej można liczyć na wsparcie w sprawie montażu rolet przeciwsłonecznych w doposażonych firmowo w dodatkowy kołnierz oknach. Jestem bardzo wdzięczny za okazaną pomoc.