Po rozmowie z jednym z naszych klientów wybraliśmy właśnie tą markę. Wybraliśmy Rotenso Teta bo matowa biała pasuje na malowaną ścianę. Montowana 2 tygodnie temu i już następnego dnia zaczęły się pierwsze upały. Nie da się bez niej żyć. Po wakacjach też montujemy coś z Rotenso w firmie, ale tym razem jakąś czarną.
Żona widziała w telewizji reklamę a że mieszkamy można powiedzieć po sąsiedzku to podjechaliśmy pooglądać sobie na żywo urządzenia marki i mamy już wybrany model z takim zmienianym panelem z przodu, zamówiliśmy sobie dodatkowy inny kolor, fajny pomysł, nam się bardzo spodobał, Pani Monika wszystko nam wytłumaczyła i miała dla nas czas nie czuliśmy się poganiani, polecam wszystkim którzy mają swoje wątpliwości samemu się przekonać. Zastanawiamy się jeszcze nad oczyszczaczem ale to już na inny czas zakup.
Zero możliwości kontaktu. Czekam na podłączenie i zero odzewu. Nawet nie mam terminu. Co dopiero jak się zepsuje... Firmą bez honoru i odpowiedzialności za markę którą tworzy. NIE POLECAM A NAWET PRZESTRZEGAM PRZED NIĄ.
Firma Levada zainstalowała nam pompę ciepła - miała być w sierpniu, niestety nie udało się i pompę ciepła instalowali nam pod koniec października. Już w sezonie grzewczym. Pech chciał, że zaproponowali nam, a my zgodziliśmy się na pompę Rotenso. Niestety tą pompę pomimo tego, że od prawie miesiąca stoi gotowa do uruchomienia, uruchomić może tylko autoryzowany serwis. Czas oczekiwania ponad 3 tygodnie. Miała być uruchomiona wczoraj. Niestety zadzwonił serwisant i poinformował, że nie wyrobił się i będzie... za 3 dni. Tymczasem mamy zlikwidowane jedyne źródło ciepła jakim był piec na węgiel, oraz niedziałającą pompę. Od miesiąca dogrzewamy się farelkami, na początku jak temperatura na zewnątrz była jeszcze znośna jakoś funkcjonowaliśmy. Gorzej gdy w nocy temperatura spadała do -8. Teraz kilka farelek leci non stop. W domu wszyscy zmarznięci, za prąd zapłacimy krocie. A serwisanci nie dość, że z absurdalnym czasem oczekiwania 3 tygodnie, to jeszcze nie zjawiają się w umówionym terminie.
Nie polecam!
Odpowiedź na odpowiedź:
Pytanie w takim razie, dlaczego serwisanci instalujący pompę nie mogą uruchomić pompy - choć posiadają odpowiednie kwalifikacje?
Drugie pytanie: dlaczego skoro Wasz serwisant się "nie wyrobił" na wcześniejszym uruchomieniu tego dnia, nie przyszedł następnego dnia, a umówił wizytę dopiero 3 dni później? (Mam nadzieję, że tym razem się wyrobi...)
Pozdrawiam (tak, jak obecnie jest u mnie w domu - czyli ) zimno.
Firma Rotenso prowadzi relacje z klientami na zasadzie firmy "krzak" - dzwoniąc godzinami pod numer infolinii (podany na stronie internetowej 32 285 57 11) jeśli wreszcie ktoś odbierze to o cokolwiek nie zapytamy (gwarancja, serwis, wsparcie techniczne) zostaniemy odesłani do dystrybutora czyli Thermosilesia. W zasadzie kupując produkt tej firmy jako użytkownik (i właściciel produktu) nie możesz liczyć na jakąkolwiek pomoc producenta, a gwarancji wręcz się zapierają bo gwarancję daje rzekomo firma instalująca czego pani na infolinii w rozmowie rejestrowanej z wiadomych powodów nie chciała oczywiście potwierdzić - tyle jest warte obiecane 5 lat (odpłatnej zresztą !!! ) gwarancji.Czekam już 4 miesiąc na uruchomienie żeby dosać gwarancję i cisza. Jest 3,4 autoryzowanych serwisów na Śląsk i żaden z nich nie ma czasu żeby uruchomić pompę nie polecamy firmy
NIE POLECAM OD MIESIĄCA NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ AŻ SERWISANT PRZYJEDZIE I ZROBI PIERWSZE URUCHOMIENIE.DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE SERWISANCI MAJĄ ZA TO PŁACONE TYLKO 700ZŁ.,A INNE FIRMY PŁACĄ WIĘCEJ SERWISANTOWI WIĘC rotenso MAJĄ GŁĘBOKO W .........
Firma Rotenso prowadzi relacje z klientami na zasadzie firmy "krzak" - dzwoniąc godzinami pod numer infolinii (podany na stronie internetowej 32 285 57 11) jeśli wreszcie ktoś odbierze to o cokolwiek nie zapytamy (gwarancja, serwis, wsparcie techniczne) zostaniemy odesłani do dystrybutora czyli Thermosilesia. W zasadzie kupując produkt tej firmy jako użytkownik (i właściciel produktu) nie możesz liczyć na jakąkolwiek pomoc producenta, a gwarancji wręcz się zapierają bo gwarancję daje rzekomo firma instalująca czego pani na infolinii w rozmowie rejestrowanej z wiadomych powodów nie chciała oczywiście potwierdzić - tyle jest warte obiecane 5 lat (odpłatnej zresztą !!! ) gwarancji.
Ciężko w takiej sytuacji o pozytywną opinię - aż się boję co będzie jak instalator nie zechce odebrać telefonu bądź zamknie działalność!!!
Podzielę się i ja swoją opinią jak to serwis firmy Rotenso obsługuje Klientów.
Kupiłem klimatyzator Rotenso, niby flagowiec, popracował zaledwie miesiąc. Powiedzmy zdarza się. Firma monterska po zgłoszeniu reklamacji przyjechała zdemontowała klimatyzator i odesłała do serwisu. Formalnie - ustawowo serwis ma 14 dni. Po ponad trzech tygodniach bez jakichkolwiek informacji zadzwoniłem do serwisu. Pan poinformował mnie, że klimatyzator jest "na warsztacie i jest testowany". Pomyślałem ok. Minął jednak kolejny tydzień - w sumie ponad miesiąc od czasu jak ma go serwis i nic się nie wydarzyło, zero kontaktu. PONAD MIESIĄC! Zadzwoniłem ponownie i co słyszę: "klimatyzator jest na warsztacie i jest testowany". RĘCE OPADAJĄ! Serwis nie umiał odpowiedzieć ani kiedy naprawią, ani co się zepsuło!
SZCZERZE ODRADZAM TĄ FIRMĘ I JEJ KLIMATYZATORY!
ZERO KONTAKTU, NIE PRZESTRZEGAJĄ USTAWOWYCH TERMINÓW W SERWISIE, A KLIENTA MAJĄ W ... NOSIE.
Nie polecam. Po zamontowaniu klimatyzacja pracowała kilka dni i trzy awarie. Firma nie udziela gwarancji. W momencie gdy montażysta się obrazi zostajecie bez gwarancji. Jak zamknie firmę tez gwarancja przepada. Firma Rotenso zaproponowała mi fachowca ale odpłatnie. Sprawa idzie do sądu.