Rodzinna Medical Center

18 ocen
Jarosław Bieniek
25 październik 2024 14:04
Brak przejrzystości (niezliczone wydatki), słaba reakcja na połączenia, mogą powodować chaos
pokaż więcej...
Asiula Bogucka
05 wrzesień 2024 17:57
Najgorsza przychodnia z jaką miałam do czynienia…. Byłam raz i się zawiodłam… lekarz odmówił mi skierowania na podstawowe badania krwi…. Lecz dałam szansę tej przychodni drugi raz…. I znowu się zawiodłam… zapisałam się na teleporade na poranna godzinę i co? Nikt nawet nie zadzwonił… porażka a nie poradnia. Już się nie dziwie że tam nigdy kolejki nie widzę bo nikt tam nie chce chodzić… pacjent bardzo zle traktowany bez prawa do podstawowych badań…. MASAKRA….. lepiej się przejść gdzieś dalej i zostać protraktowany jak prawowity pacjent który potrzebuje pomocy…
pokaż więcej...
Aleksandra Jędrzejczak
01 lipiec 2024 22:52
Byłam ostatnio u nowo przyjętego lekarza z objawami ogólnego złego samopoczucia od razu stwierdził że mam boleriozę bo on sam na to choruje! Na nic zdały się moje tłumaczenia, że żaden kleszcz w ostatnim czasie mnie nie ugryzł.

Lekarze niekompetentni, wcale nie słuchają co pacjent ma do powiedzenia. Diagnozy często nietrafne.
pokaż więcej...
kamila molinari
27 marzec 2024 13:53
Dziękuję bardzo za odpowiedź i sprawdzenie sprawy. Zaznaczam, że po pierwsze ja byłam w trakcie sprawdzania u ksiegowej dlaczego postawal tymaczosowy brak ubezpieczenia choć mam podstawy do niego. I prosiłam o wstrzymanie się z anulowaniem recepty leku na serce, a pielęgniarka sama anulowała zdając sobie sprawę że ten lek muszę przyjmować. Zaznaczyłam także że wcarzie braku ubezpieczenia pokryje koszty wystawienia recepty/porady online komercyjnie. To była zwykła złośliwość i dbanie o swoje formalności a nie o dobro pacjenta. Poza tym nie ma wytłumaczenia na obrażanie pacjenta i chamstwo bez względu czy jest aktualne ubezpieczenie czy nie ma. Dodam że ta pielęgniarka niejednokrotnie już sama podczas pobierania krwi już "diagnozowała" a raczej starszyla chorobami, oczywiście błędnie. Bardzo cieszę się, że już nie bede korzystać ani na NFZ z tej placówki ani z wizyt prywatnych specjalistycznych z których korzystałam. Życzę zdrowa dla pacjentów i cierpliwości....
pokaż więcej...
Aleksandra
05 luty 2024 08:49
Czekam na zwrot pieniędzy już 19 dzień, mimo, że miało to być do 14 dni. Przychodnia IGNORUJE moja e-maila, telefonicznie zbywają mówiąc 'tak tak, ja już powiedziałam szefowi ,że to pilne ,żeby zrobił przelew'. Serio? Prosiłam też o potwierdzenie przelewu na maila, w dalszym ciągu nie ma mimo, że 'szef' miał wysłać. dr. Zuchora po raz kolejny odwołał wizytę bez podania przyczyny ŻADNEJ, a miała to być telewideo wizyta więc z zapłatą online. Niestety, zlewka totalna ze strony przychodni więc sprawę zgłosiłam wyżej.
pokaż więcej...
Karolina Słupczyńska
20 grudzień 2023 08:34
Odmawiają pomocy dziecku 4 miesięcznemu z gorączką bo nie jest ich pacjentem . Jesteśmy z Trójmiasta i to sytuacja wyjątkowa a taka informacja dostać od rejestratorki bo podobno lekarz jest chory ? Żart nie przychodnia
pokaż więcej...
Frunek
06 grudzień 2023 18:13
Doktor jest ordynarny
pokaż więcej...
Engin Kurt
20 wrzesień 2023 13:40
pokaż więcej...
Дарія Костюк
08 wrzesień 2023 14:47
Od całego serca jestem wdzięczna Pani dr. Nadii Hrabowskiej za profesjonalizm i wiedzę , za zrozumiałość i dobry stosunek do klienta.

Zyczę pozostawać na zawsze najlepszym lekarzem!
pokaż więcej...
Bilal Talha Özgür
29 sierpień 2023 10:03
Pani doktor Nadia bardzo dobrze opiekuje się swoimi pacjentami. Szybko i bardzo trafnie zdiagnozowała moja chorobę. Jestem pod wrażeniem jej profesjonalizmu. Polecam ją wszystkim całym sercem
pokaż więcej...
Rafael Jennings
20 lipiec 2023 11:55
Najgorsza możliwa atmosfera, jedynie jedna Pani doktor nadrabia, rejestracja opryskliwa i nie miła. Nie polecam lepiej pójść do przychodni obok.
pokaż więcej...
Basia Wojtkiewicz
06 lipiec 2023 09:34
Najgorsza klinika medyczna w jakiej kiedykolwiek byłam. Niekompetencje i obsługa klienta na najniższym poziomie. Absolutnie WSZYSTKIE panie na recepcji (przychodziłam tam przy różnych zmianach i zawsze był ten sam problem) zainteresowane zbyt bardzo przyczyną przyjścia pacjenta badającego poziom beta hcg, pytanie czy trzymać kciuki czy nie, czy się cieszę, że pewnie będzie pozytywny wynik (zdarzyła mi się ta sama sytuacje dwukrotnie w odstępie roku czasu!) a dzień później odczytanie moich wyników na głos w recepcji przez inne recepcjonistki - przy ludziach, którzy nasłuchiwali jakby to było najciekawsze wydarzenie tego tygodnia w ich życiu! Szok i niedowierzanie, takie rzeczy mogą mieć swój finał nawet w sądzie. Byłam także świadkiem sytuacji gdy młoda dziewczyna wyszła z gabinetu blada jak ściana po pobraniu krwi l. Zapytała czy może dostać wodę na co drwiąco panie odpowiedziały, że tu takich rzeczy nie ma. Dziewczyna 10 sekund później zemdlała na dobre 2-3 minuty. Weźcie się za ten personel!
pokaż więcej...
aleksandra tomaszek
03 kwiecień 2023 15:26
Najlepsze miejsce jakie poznałam w ostatnich latach, cudowna atmosfera, miłe Panie, rzetelne informacje, lekarze przemili i profesjonalni i cały zespół empatyczny. Polecam z całego serca ❤️❤️❤️❤️❤️. Dzisiejszy pacjnt. Wszystkiego dobrego Aleksandra Tomaszek. Ps. Nie byłam pacjentką komercyjną, nie płaciłam za wizytę, była to moja druga wizyta w tej przychodni, za pierwszym razem było równie dobrze i profesjonalnie, wtedy też nie byłam pacjentka komercyjna, obie wizyty były na NFZ.. Jeśli trzeba chwile poczekać Panie o tym mówią i wszyscy są zadowoleni.
pokaż więcej...
Marta
14 marzec 2023 11:02
pokaż więcej...
anna kowalska
05 luty 2023 20:43
Nigdy nie wystawiałam opinii ale jakiś czas temu byłam na pobraniu z dzieckiem w tej przychodni, pielęgniarka była bardzo miła i życzliwa. Dodatkowo wyjaśniła mi kilka rzeczy dotyczących badań syna i bardzo uspokoiła, bo strasznie się stresowałam poprzednim wynikiem ! Polecam :)
pokaż więcej...
Joanna Rozenek
27 styczeń 2023 14:17
Czas oczekiwania na pobranie krwi minimum 40 minut. Nie wiem czy dłużej bo wyszłam. W czasie 40 minut do gabinetu weszły 2 osoby. Jedna na specjalnych warunkach. Nie jest to przychodnia dla ludzi pracujących. A na pewno nie dla ludzi pracujących od rana. Nie polecam.

Przeniosłam się tu z innej przychodni, ale najwyraźniej dopóki się nie sypnie kasą to wszędzie jest tak samo.

Kolejka obowiązuje wszystkich poza Panem Maciejem? Pan Maciej przychodzi płaci, wychodzi Pacjentka i Pan Maciej wchodzi do gabinetu bez kolejki. Faktycznie, został potraktowany indywidualnie i zgodnie z jego potrzebami. Szkoda, że tylko on jest tak traktowany. Chyba jednak Pacjenci nie czekają w tej samej kolejce, a na pewno ten Pan nie czeka. Poproszę o informację, ile trzeba zapłacić, żeby przyjść na umówioną godzinę.
pokaż więcej...
Sylwia Rostkowska
25 październik 2022 22:00
Pierwsza wizyta na duży plus. Panie w recepcji życzliwe, warunki w gabinecie komfortowe, a Pani ginekolog to przemiła i profesjonalna osoba :)
pokaż więcej...
Dariusz Daro
18 sierpień 2021 11:16
Bardzo słaba jakość obsługi.

Lekarze spóźniają się do pracy. Recepcja umawia pacjentów na wizytę poranną do Kwaśniewskiej, przecież ona spóźnia się notorycznie, więc pacjenci wychodzą bez konsultacji bo przecież też mają swój prywatny grafik.....

Pani starsza z recepcji z innej planety, miła ale ogólnie nie przyswaja podstawowych odpowiedzi pacjentów.

Godziny otwarcia przychodni rozbieżne ze stroną w internecie.

Masakra......
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Rodzinna Medical Center

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rodzinna Medical Center
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości