Taka ciekawostka, numer do ZUS w dowolnym oddziale w Polsce jest taki sam, pomimo że wykręcałem "trylion" razy podany numer nigdy nie usłyszałem sygnału połączenia, tylko je odrzucało. Żeby coś załatwić telefonicznie i się z nimi połączyć to chyba łatwiej w ToTolotka trafić. Inna sprawa to zakładanie konta eZUS, po przejściu wszystkich progów zwalniających i innych belek pod nogami, na końcu dowiadujesz się że musisz pojawić w oddziale osobiście żeby Pani Krysia stwierdziła czy ja to ja. eZUS cię kocha !
Dziś, wczoraj, przed wczoraj i tak można wymieniać dni. Jest telefon albo zajęty, albo nikt nie odbiera. Poważna instytucja a zachowują się jak dzieci. Cała Polska pod 1 nr ma dzwonić niedopuszczalne i z iegazajace podatnika.
W dniu 19.11.2024r. byłam w ZUS z tatą złożyć wniosek
o emeryturę. Obsługiwała nas Pani Dominika Blumkowska.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Tej Pani.
Pani Dominika jest osobą bardzo pomocną, rzetelną i uprzejmą.
Z uśmiechem nas obsłużyła i odpowiedziała na wszystkie nasze pytania i wątpliwości. Udzieliła też wskazówek i wyjaśnień w sprawie renty wdowiej. Oby więcej takich pracowników!
Panie Dyrektorze może być Pan dumny, że posiada Pan
ZUS w Koszalinie to jakiś dramat. Czynny jest od godziny 8, a pracownicy w tym orzecznicy, przychodzą sobie o godzinie 8:15 i od razu idą parzyć sobie kawkę mając w dupie ludzi, którzy czekają w kolejce. Brak szacunku. Nawet na 1 gwiazdkę nie zasługują.
Jedna gwiazdka to za dużo. Standard obsługi dno. Zainteresowanie petentem także. Brak jakiejkolwiek chęci udzielenia pomocy. Nie douczone babska które przychodzą tylko po to by napić się kawy i odpierdzieć w krzesło 8godz. Brak mi słów by wyrazić jaką czuje nienawiść do tej instytucji. Mam nadzieję że zlikwidują was całkowicie i pójdziecie krowy na łąkę żreć trawę
Wniosek na emeryturę pomostową składałem 21.08.2023 , co miesiąc coś im brakowało co dosyłałem to błyskawicznie. Dziś mamy 29.11.2023 i nadal cisza amba Fatima i czekam , czekam ....