Byłam przed chwilą obsłużona przez Panią Monikę C. i jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem kompetencji jak i profesjonalnego podejścia do petenta. Wszystko zostało mi wytłumaczone, Pani sprawdziła dokładnie postęp mojej sprawy, wykonała szereg działań bym czuła się zaopiekowana i poinformowana, zaproponowała rozwiązania na przyszłość by już więcej się o nic nie martwić. Nie każdy ZUS i nie każdy pracownik zasługuje na złą ocenę, ja dzisiaj byłam przyjmowana w dwóch placówkach z należytą starannością i tego życzę każdemu.
Jak dla mnie najlepszy oddział. Obsługa pomocna i kompetentna. Same decyzje, wydawane dosyć szybko nie czekają do ostatniej chwili. Wszędzie tak powinno być. Wzorowy urząd.
Obsługa Pani Anny Z. na bardzo wysokim poziomie. Miła, uprzejma i przede wszystkim pomocna. Odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku. Koleżanki i Koledzy mogą brać przykład z tak życzliwej i usmiechnietej Kolezanki
Zus kiedy zostaną świadczone usługi dla ludzi którzy wpłacają pełno pieniędzy w tą instytucji. Idą raz od święta do lekarza. A koedy ich stan wymaga szybkiej konsultacji terminy 2 lata a co miesiąc trzeba płacić olbrzymie składki?!
Pani Renata Maj jest najmilszą osobą którą spotkałam w swoim życiu. Wszystko wytłumaczyła, poprawiła, powiedziała jakie jeszcze dokumenty muszę złożyć.
Byłam nastawiona, że podobnie do UP nikt nie będzie zainteresowany w pomocy, ale spotkałam totalnie inne podejście.
Naprawdę dziękuję bardzo, jakbym mogła tobym zostawiła komentarz na stronie ZUS
Jestem pełna uznania dla pracy Państwa konsultantów w I oddziale ZUS w Warszawie, przy ul. Senatorskiej, szczególnie dziękuję Pani Marcie Borek, która jest zawsze bardzo życzliwa, kompetentna, pogodna, cierpliwa, jest prawdziwą profesjonalistką. Dzisiaj byłam w ZUS-ie i miałam dosyć trudną sprawę do załatwienia, tylko dzięki wyjaśnieniom i pomocy Pani Marty Borek, okazało się, że mój problem jest prosty do rozwiązania. Bardzo jestem Pani Marcie wdzięczna za okazaną pomoc, a Dyrekcji I Oddziału ZUS gratuluję takiego pracownika.
Pracownicy tego oddziału są bardzo mili, przyjaźni i fachowi, jednak przy takim oblężeniu przez petentów, które ma tu miejsce praktycznie codziennie, powinno być zdecydowanie więcej otwartych stanowisk, ponieważ kolejki tworzą się gigantyczne (nawet około godziny oczekiwania).