Wynagrodzenie wynosi 19,6 netto (czyli poniżej regionalnego minimum z sierpnia 2024 r.), podejście jest okropne i stale odbierane są zmiany. Nie sądzę, że zasługują nawet na 1; szkoda, że nie mogę tego dać -
Firma która coraz prężniej wchodzi na rynek z bogatą ofertą wsparcia. Jeśli potrzebujesz personelu czy to do prostych prac czy też wyspecjalizowanego i nie chcesz wiązać się z nim możesz korzystać ze wsparcia wynajmu który oferuje QSense. Profesjonalna obsługa zorganizuje się szybko i efektywnie.
Opinie wyglaszam jako byly pracownik pod GKN Oleśnica. Niekompetencje tego zespołu moglbym opisywac w doktoracia na studiach z inzynieri zarządzania na ktore uczeszczam. W szczegulnosci przestrzegam przed panem Sy****r. pan s*******r jak na niekompentenego kordynatora przystalo nie umie zarzadzac ludzmi przy kazdej rozmowie z nim pokazuje ze to on jest tutaj na wyzszym stanowisku i probuje znominowac rozmowce. No chyba ze chce zebys zostal na nadgodizny lub przyjsc w weekend. Dodatkowo trzeba sb liczyc kazda wyplate i bonusy bo lubia przyciac i chyba licza ze ktos nie zauważy. Nie dzikuje nie pozdrawiam.
Bardzo zła firma, koordynatorzy w ogóle nie wywiązują się ze swojej pracy, do nikogo nie można się dodzwonić, opóźniają rozpoczęcie pracy, wyciąga się z nich każde słowo na podstawie wyników, nie ma pieniędzy, nie ma pracy, to tylko strata czasu miesięcznie, nie polecam nigdzie szukać pracy w tej firmie
Po przepracowaniu około 7 dni dostałem wypłatę za 2 dni i żadnego wyjaśnienia co do reszty pieniędzy. Pracownicy biura powiedzieli, że nie mogą pomóc. Dział księgowości też nie istnieje.
Firma na samym dole, zmiany wprowadzane bez ostrzeżenia na godzinę przed wyjazdem, kara za wszystko, zdaje się, że niedługo ukarają cię karą za oddychanie, jak zachorujesz, to twój problem i nie wypuszczą cię do domu, (a dokładniej wypuszczą, ale z przepustką i anulują premię) Brygadziści i koordynatorzy prezentów. Do biura nie można się dodzwonić. Nie polecam tej firmy nikomu. Qsense na dole!
Zostawiłem mały część swojego życia, poświęciłem swój wolny czas, co dziennie byłem w pracę kiedy trzeba było dla firmy
" Co dostałem w nagrodę za to)) "
" Kopniak w plecy " powiedzieli, że nie potrzebują moich usług, wszyscy, którzy do nich przychodzą i pracują, ci ludzie są dla nich tylko surowcem, firma QSENS nie ceni swoich pracowników, jest im obojętne kto będzie pracować za grosze!!!
Pracowałem w QSense przez pewien czas i chciałbym szczerze podzielić się swoimi przemyśleniami na temat moich doświadczeń. Chociaż obciążenie pracą było wymagające, najbardziej niepokoiły mnie widoczne dysproporcje w przydziałach pracy oraz ogólny brak szacunku i uczciwości w miejscu pracy.
Nierówne przydziały pracy: Jednym z zauważalnych problemów podczas mojej pracy w QSense był widoczny nierówny podział ciężkich zadań. Przygnębiająca była obserwacja, że niektórym pracownikom nieproporcjonalnie przydzielono bardziej obciążające zadania ze względu na ich pochodzenie etniczne lub narodowość. Ukraińcom często przydzielano łatwiejsze zadania, a większość ciężkiej pracy przydzielano pracownikom brązowym i czarnym. Takie różnice w przydziale pracy są nie tylko niesprawiedliwe, ale także dyskryminujące.
Brak szacunku i przywództwa: Środowisko pracy w QSense pozostawia wiele do życzenia pod względem szacunku i przywództwa. Liderom i przełożonym nie udało się stworzyć atmosfery szacunku i równości wśród pracowników. Brak przywództwa przyczynił się do powstawania podziałów i niekomfortowej atmosfery w pracy.
System kar i obniżek premii: Kolejną kwestią wpływającą na morale pracowników był system kar karnych. Kary pieniężne nakładano często bez powodu lub bez powodu, a konsekwencje były dotkliwe, gdyż prowadziły do obniżenia stałych premii. Praktyka ta stworzyła atmosferę niepokoju i braku zaufania wśród pracowników.
Mam nadzieję, że dzieląc się tymi obawami, QSense podejmie kroki, aby rozwiązać te problemy i promować bardziej włączające, pełne szacunku i sprawiedliwe środowisko pracy dla wszystkich pracowników. Konstruktywny feedback może prowadzić do pozytywnych zmian i uważam, że firma musi skorygować te praktyki, aby zapewnić swoim pracownikom lepsze miejsce pracy.