Opis stanowiska Przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy. Asystowanie dentystom podczas zabiegów stomatologicznych, praca na 4 ręce. Sterylizacja narzędzi i dbanie o materiały stosowane w gabinecie
2025-01-31 09:30:07Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych, obsługa i nadzór nad realizowanymi zleceniami, tworzenie własnej bazy zleceniodawców oraz zleceniobiorców, realizacja transportów w relacjach międzynarodowych, budowanie..
2025-01-22 11:40:47NZOZ Medicapless Sp. J. - Pszczyna - PILNIE zatrudnimy ASYSTENTKĘ STOMATOLOGICZNĄ z doświadczeniem zawodowym. Praca zmianowa na cały etat w dużej prywatnej przychodni stomatologicznej w Pszczynie. Prosimy o aplikacje (CV
2025-01-21 15:14:04NZOZ MEDICAPLESS Sp.J. PszczynaOczekujemy: • Znajomości podstawowych kwestii związanych z...">
2024-12-28 06:14:06Fabryka Okien i Drzwi Wiktorczyk Sp. z o.o...Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu, w tym odbieranie telefonówKontakt z pacjentem: przeprowadzanie szczegółowego wywiadu oraz potwierdzanie wizytAsystowanie przy zabiegach chirurgicznychPrzygotowywanie narzędzi do zabiegów stomatologicznychS
2024-12-18 21:25:46Wymagania:- znajomość języka niemieckiego lub angielskiego- motywacja do pracy- umiejętność pracy w zespoleOferujemy:- praca w miłej atmosferze- narzędzia pracy - ubezpieczenia grupowe-
2024-11-26 06:14:05INTER-LOG SP. Z O.O. PszczynaOferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie 6000-7000 tysięcy Możliwość podnoszenia kwalifikacji/ kursy Rodzinna atmosferę w miejscu pracy Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś! Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy magdalena.krzep
2024-10-30 05:15:24Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄOpis stanowiska Nadzór nad zespołem asystentek i higienistek: rekrutacja, szkolenia, ewaluacja, planowanie grafików pracy, zastępstw i urlopów. Zarządzanie zasobami: kontrola stanu materiałów i leków, weryfikacja dat ważności, odpowiednie przech
2025-01-31 11:50:02Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-31 11:50:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca ze wszystkim działami firmy Realizowanie bieżących zadań zleconych przez kadrę zarządzającą Dbałość o właściwy obieg dokumentów Dbałość o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i higieniczne Wysyłka koresponden
2025-01-13 11:30:13DT SOLUTION SP. Z O.OWymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-31 11:50:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych - księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży oraz wyciągów bankowych - wykonywanie zadań i przestrzeganie zasad zawartych w zarządzeniu w spraw
2025-01-27 07:30:15Wojewódzki Szpital PsychiatrycznyOpis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa mail
2025-01-26 09:01:02Twój zakres obowiązków, Dział Zakupowy:, pozyskiwanie ofert od dostawców i składanie zamówień do dostawców, organizowanie transportu zamówionych i sprzedanych towarów,, prowadzenie bieżących rozmów i negocjacji w zakresie kupowanych produktów w
2025-01-21 15:40:51ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Realizacja zamówień oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami działu sprzedaży krajowej. - Realizacja zamówień oraz współpraca z krajowymi Dystrybutorami. - Realizacja zamówień sklepu internetowego. - Wprowadzanie zamówi
2025-01-31 17:58:12ASTARTwój zakres obowiązków, Wsparcie bieżących procesów w dziale., Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji., Kompletowanie, przygotowywanie raportów i analiza danych., Sumienne wykonywanie powierzonych zadań oraz przestrzeganie ich terminowości.,..
2025-01-31 16:40:40Twój zakres obowiązków, Szukamy energicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko pracownika biurowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczne przyjmowanie zamówień, obsługę systemu Subiekt oraz pakietu Office., ,..
2025-01-31 13:40:53Twój zakres obowiązków, Firma Tyres IG GmbH z Austrii pilnie poszukuje osoby biegle posługującej się językiem niemieckim w mowie i piśmie, na stanowisko pracownika biurowego., Praca w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, praca w Tycha
2025-01-31 09:40:45Zakres obowiązków:Nadzór nad ewidencją czasu pracy w systemie RCP; obsługa kadrowa pracowników firmy; przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy; sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu na wniosek obecnych i byłych pracowników, wystawianie s
2025-01-30 18:42:16Opis zadań:przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ, obsługa korespondencji szkolnej, przyjmowanie i obsługa interesantów, udzielanie informacji interesantom, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji szkolnej, uczestniczenie w szkoleniach, wykonyw
2025-01-30 18:42:14Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi bieżącej i przetwarzania danych w Dziale Wsparcia i Obsługi Bezpośredniej (SWW) Adres urzędu: 40-022 Katow
2025-01-30 08:00:13Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i realizacja wszelkich zadań związanych z prowadzeniem biura, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów, zarządzanie korespondencją, Przygotowywanie różnego rodzaju pism i dokumentów, Archiwizacja
2025-01-29 17:40:26Twój zakres obowiązków, Twoje zadania to m.in.: księgowanie dokumentów, sprawdzanie i zamykanie wyciągów bankowych, księgowanie płac, różnic kursowych oraz operacji magazynowych, ewidencja i rozliczanie RMK, obsługa amortyzacji oraz operacji..
2025-01-29 15:41:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Uprawnienia: Obsługa programu Subiekt - Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, wymagana znajomość obsłu
2025-01-29 07:31:06Littlefeet recystep gesellschaft mit beschränkter...Zakres obowiązków:Wykonywanie prac biurowych zleconych przez pracodawcę Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla o
2025-01-28 18:41:48Zakres obowiązków:Prace biurowe, obsługa programu Subiekt, wystawianie faktur, zamawianie towaru, opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert.Praca w systemie jednozmianowym od PN do PT. w godzinach 8.00-16.00.Umowa o prac
2025-01-28 18:41:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa klientów (osobista, telefoniczna, mailowa), - podpisywanie standardowych umów z klientami, - przyjmowanie należności i śledzenie wpłat, - pomoc w planowaniu zajęć, - ewidencjonowanie godzin pracy, - przygotowywanie r
2025-01-28 18:30:28Świat Języków Obcych TIMETwój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji księgowej., Rejestracja faktur w systemie finansowo-księgowym. , Kontrola płatności faktur., Obsługa przelewów i rachunków bankowych., Rozliczanie delegacji, wydatków pracowników,, Prowadzenie akt..
2025-01-28 17:40:29Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne - wydawanie dokumentacji niezbędnych do prawidłowych przyjęć oraz załadunku wyrobu gotowego, a także opakowań (prowadzenie ewidencji w systemie), Wsparcie magazynierów w kontroli ilościowej..
2025-01-28 13:40:55Twój zakres obowiązków, Pomoc w organizowanie spotkań firmowych,, Zaopatrzenie biura w bieżące środki,, Praca poza biurem związana z wykonywaniem zakupów, załatwianiem spraw urzędowych itp.,, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,,
2025-01-28 10:40:51Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów zarówno osobiście, jak i telefonicznie, udzielanie informacji o produktach i usługach., Przyjmowanie zamówień oraz przygotowywanie ofert sprzedaży., Współpraca z działem logistycznym i magazynowym w..
2025-01-27 16:40:37Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działu administracyjnego (wystawianie faktur, przesyłanie dokumentów do księgowości), Pozyskiwanie ofert na leasing dla naszych klientów z banków z którymi współpracujemy, Uzyskiwanie wycen potrzebnych do..
2025-01-27 11:40:51ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie branżowe - Uprawnienia: Obsługa programów księgowych - Inne wymagania: Wykształcenie: min. średnie branżowe. Umiejętności: Obsługa programów księgowych. Do
2025-01-25 07:31:02Biuro rachunkowe karina hawryłTwój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do programu, wystawianie faktur, kontrola rozliczeń z kontrahentami, wsparcie dla pracownika oddziału (rozwiezienie środków czystości oraz dokumentów)..
2025-01-23 11:40:43Twój zakres obowiązków, Udział w procesie przygotowania budżetów monitorowanie odchyleń i ich analiza, Bieżąca kontrola i weryfikacja dokumentów pod kątem poprawności i zgodności z budżetem, Przygotowanie cyklicznych raportów i prezentacji,..
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprzedażą, Przygotowywanie raportów wspierających sprzedaż, Współpraca z działami wspierającymi sprzedaż takimi jak Biuro Obsługi Klienta, Dział Planowania Produkcji, Dział..
2025-01-20 09:40:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie biuro, Wyceny, Zamówienia, Kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem, Zachowanie porządku w biurze, Kontakt z Dostawcami oraz firmami współpracującymi..
2025-01-17 14:40:50Twój zakres obowiązków, Obsługa systemu księgowego, Przygotowanie dokumentów dla księgowości zewnętrznej, Tworzenie raportów, prowadzenie rejestrów, Opieka nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Dyspozycyjność związana z profilem działalności..
2025-01-17 12:40:50Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami., Obsługa połączeń telefonicznych, przekierowywanie rozmów, udzielanie informacji., Prowadzenie dzienników korespondencyjnych., Kompletowanie i wysyłanie
2025-01-15 11:40:39