Psychomedic

39 ocen
Amelia Gronowska
17 listopad 2024 20:35
pokaż więcej...
Marta Niciejewska
16 listopad 2024 10:34
pokaż więcej...
mgr II
13 listopad 2024 18:28
pokaż więcej...
PRZEMYSŁAW BARTOSINSKI
11 listopad 2024 07:51
No cóż nie wiem skąd tyle negatywnych opinii ja jestem superowy zadowolony z usług tutejszej kliniki.

Pani Julia wyprowadziła mnie z dołka który trwał kilkanaście lat bardzo polecam panią psychiatrę empatyczna, miła, kompetentna i niezwykle pomocna

Wszystkie dokumenty, zaświadczenia itp

wypisywane expresowo

Przemek
pokaż więcej...
Oliwer Borenstein
07 listopad 2024 17:15
pokaż więcej...
Marcin Tomyślak
18 sierpień 2024 16:01
Odradzam placówkę na znany lekarz umawiam wizytę w placówce z wybranym specjalistą w konkretnym dostępnym w kalendarzu terminie, a następnie dostaję informację, że pierwsza wizyta będzie mogła odbyć się tylko telefonicznie.
pokaż więcej...
Go
12 sierpień 2024 17:13
Odradzam - lepiej poszukać innej placówki. Diagnoza wystawiona dla chłopca ma żeńskie zaimki osobowe, oraz co najgorsze - wpisane ADHD, a chłopiec ma spektrum autyzmu potwierdzone przez psychiatrę! Naprawdę nie wiem, jak można aż tak się pomylić. To wygląda jak jakiś niesmaczny żart. Jak "kopiuj-wklej" od innej pacjentki. O link do spotkania online trzeba się było upominać. Jednakże, panie na recepcji oraz lekarze naprawdę sympatyczni, tylko że ważne są tu kompetencje placówki, profesjonalizm - po to ludzie tu przychodzą. Zawiodłam się, szkoda.
pokaż więcej...
grzana96
12 sierpień 2024 16:57
Niekonsekwentne informacje w rejestracji odnośnie możliwości przeprowadzenia procesu diagnozy, konieczność upominania się o przesłanie linku do wizyty online, literówki w postawionej diagnozie, a co najlepsze - diagnoza tak jakby kopiuj - wklej od innego pacjenta z zupełnie inną diagnozą i niezgodnymi zaimkami osobowymi!

Dodatkowo - dziecko odbyło wizytę u psychiatry, a na diagnozie widnieje, że musi to zostać potwierdzone z psychiatrą.

Wysoce nieprofesjonalne i niekompetentne podejście. Mimo rzekomej renomy, po tak przeprowadzonej diagnozie, mam wątpliwości co do jej prawdziwości.

ODRADZAM
pokaż więcej...
Svitlana Mynko
22 lipiec 2024 16:16
Dla nich ludzie to bankomaty.... oni celowo nie dają wszystkich zaświadczeń, przyszli i przynieśli im dokument do podpisania na potwierdzenie ostatniej wizyty, powiedzieli, że za podpis mają zapłacić 500 zł.. ...i tak za każdym razem....
pokaż więcej...
Liana Anisimova
22 lipiec 2024 16:15
Niemożliwie!!!

Wezmą ostatni grosz!

Nigdy więcej tu nie przyjdę i nie radzę
pokaż więcej...
Marta Niciejewska
11 maj 2024 09:11
Z całego serca życzę każdemu takiego doktora jakim jest dr Michał Bielawski. Jeśli chodzi o personel to również muszę przyznać, że wyróżnia się on pełnym profesjonalizmem, zrozumieniem i wsparciem dla pacjenta. Serdecznie polecam :)
pokaż więcej...
Monika Kijek
19 kwiecień 2024 08:55
Próbowałam umówić się od miesiąca a gdy już się umówiłam- Pani zadzwoniła i powiedziała, że jednak zapomnieli mnie wpisać i będę czekać kolejny miesiąc. Gdy dzwoni się na infolinię trzeba czasem 3 razy powtórzyć 3 różnym osobom po co się dzwoni, bo rejestracja pierwsza jest w Warszawie. Placówka nastawiona na zysk, nie jest nastawiona na pomoc pacjentom.
pokaż więcej...
Maciej Żak
16 kwiecień 2024 10:36
pokaż więcej...
Aneta Andrzejewska
01 marzec 2024 15:22
Recepcja pozbawiona empatii, nie wychodząca na przeciw potrzebom pacjenta. Placówka nastawiona na zysk. Po pół roku leczenia odmówiono mi wystawienia e-recepty na kontynuacje leku, który miał mi starczyć do ustalonego terminu wizyty. Placówka oczekuje, że zapłacę teraz u innego lekarza 300zl aby dostać receptę i po 3 tygodniach kolejne 300zl za wizytę u mojego lekarza. Nikt nie bierze pod uwagę, że taka zmiana lekarza jest dla pacjenta nieprzyjemna ,a kolejne opłaty to przesada. W tej sytuacji pacjent zostaje bez leku na 3 tygodnie. Czy tak powinno wyglądać leczenie lekami psychotropowymi i opieka nad pacjentem? ? ?
pokaż więcej...
Iwona Kapuśniak
28 luty 2024 23:50
Przykro mi to pisać, ale placówka myli potrzebujących pacjentów z bankomatami.

Pierwsza wizyta była ok, dostałam pomoc. Po 3 dniach, pozostając w kiepskim stanie, zapytałam placówkę o możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego w ramach poprzedniej wizyty. Kazano mi się umówić na kolejną... ok. Niech będzie. Druga wizyta trwała 5 minut, kosztowała drugie 300 zł. Trudno... pani doktor zdążyła już o mnie zapomnieć. Też trudno. Mogła choć zajrzeć do komputera, zamiast pytać, co sprowadza mnie do niej pierwszy raz.

Kilka dni później poprosiłam placówkę o wystawienie prostego zaświadczenia w języku angielskim. O tym, że potrzebuję przepisanych mi leków na receptę, abym mogła bezpiecznie wyjechać z nimi za granicę. Nie tylko chciano ode mnie umówienia się, znowu, ale ta kartka miała kosztować 160zł. Dodatkowo kartka i tak byłaby w języku polskim, co zakomunikowano z pretensją. Bo skąd założenie, że pracownik zna angielski...

Nie kryłam rozczarowania. Nie zaproponowano mi żadnego innego rozwiązania. Jedynie zapłacić kolejne X-set złotych i to jeszcze za nic nie warty papier, który musiałabym tłumaczyć u biegłego. Tym bardziej ze zdumieniem przeczytałam wasze wypowiedzi, że pacjentom obcojęzycznym każecie płacić sobie jeszcze więcej, bo wasz wykształcony personel posiadł wiedzę medyczną w tylu obcych językach... a prostego zaświadczenia i tak nie ma kto wystawić.

Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej reszty opinii. Zwłaszcza obcokrajowców. Po samych wypowiedziach placówki dobrze widać, jakie ma priorytety - hajs, hajs i jeszcze raz hajs.

Empatii u nich nie znajdziecie.

Stanowczo odradzam. Wciąż potrzebuję pomocy, ale na pewno nie wrócę już do tej placówki.
pokaż więcej...
Ян Дубовик
08 styczeń 2024 11:36
2 razy próbowałem umówić sie na wizity, i 2 razy została odwołana



1. Umowilem sie przez znanyjliekarz, nie dostalem wiadomosc odnosnie oplaty przed wizytem. Byłem umówiony na wizyty stacjonarna, o odwołaniu wizyty dowiedziałem po przyjściu. Jak się okazało tą wizyta w ogóle powina byla bycz online, chociaz na stronie nie bylo informacij. (screenshot in attached)



2. Spróbowałem zapisać się na wizyty na miejscu. Na rejestracji powiedzieli że dostanę SMS z info do zapłaty, ale dostałem dopiero w niedziele SMS z odwołaniem wizyty przez brak płatności.



Niestety do liekarza tak i nie trafiłem. Więcej już nie próbowałem się umówić w klinice.
pokaż więcej...
Paulina Kuszpit
23 grudzień 2023 17:45
Opieka lekarza poniżej krytyki.

Córka ma zmieniane leki po 3-4 tygodniach...W dniu wczorajszym próbujemy doprosić się o lek uspakajający,niestety lekarz ma wolne.

Zero reakcji.Pozostawienie pacjenta bez możliwości udania się nawet na SOR może mieć tragiczne skutki.

Zawiadomienie do Izby lekarskiej w celu sprawdzenia poprawności leczenia pacjenta zostanie zgłoszone.Wizyty 2 minutowe z zapytaniem lekarza...I jak???

Omijać z daleka.
pokaż więcej...
Dawid Filipczak
03 październik 2023 15:41
pokaż więcej...
oliwka c:
17 wrzesień 2023 09:15
pokaż więcej...
ezz ezz
13 sierpień 2023 17:23
Pozdrawiam
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Psychomedic

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Psychomedic
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości