Współpracując z PCC Poland mogę powiedzieć, że mam bardzo dobre odczucia i cenię sobie współpracę z PCC Poland, firmą prężnie działającą na rynku usług szkoleniowych i stale poszerzającą swoją ofertę.
Z mojego punktu widzenia a prowadzę szkolenia z Procedury „Niebieskie Karty”, Uczestnicy szkoleń, profesjonalizm prowadzenia szkoleń i przede wszystkim zadowolenie Uczestników ze szkolenia, są bardzo ważne dla PCC Poland.
Cenie sobię współpracę z PCC-Poland, ale bardziej cieszy mnie fakt, że uczestniczy moich szkoleń z "windykacji opłat za wodę i ścieki" korzystając m.in. z przedstawionych na szkoleniach sposobów na poszukiwanie dłużnika znajdują po szkoleniu kontakt do mnie (telefoniczny, facebook, email). Kontakty uczestników po szkoleniu są dla mnie potwierdzeniem wartości merytorycznej mojego szkolenia :)
Jako były pracownik tej firmy muszę przyznać że z zewnątrz wyglądało zachęcająco. Wynagrodzenie za pracę zależne od ilości zgłoszeń, premie itp. od środka jednak bagno. Podejście do pracownika poniżej jakiejkolwiek normy. Buta i arogancja. Kompletna nieznajomość przepisów prawa przez osoby "na stanowisku". Zmiana umów bez pisemnych aneksów. Spóźnione wypłaty. Niesprawiedliwości przy naliczaniu zgłoszeń.
Z punktu widzenia klientów natomiast -wygórowane koszty szkoleń, sięgające powyżej 500zl, słaba kadra szkoleniowa, natarczywość (konieczność przypominania się w sprawie szkolenia co dwa dni). 5*opinie są od pracowników PCC. Każda firma to ludzie, wzajemne zaufanie, wsparcie. Pracownik jest dla szefa tylko puntem na liście a nie liczy się nic więcej poza wykonanymi połączeniami... I nie ma żadnej gwarancji wypłaty...