Telemaketerzy związani z tą firma korzystają z baz danych w których dane klientów są pozyskane bez zgody klientów.
Jeśli już takie proste rzeczy sprawiają im kłopot i odbywają się w podejżany sposób nie ufałbym przy jakichkolwiek innych sprawach.
Patrząc na odpowiedzi które też wpisują do wszystkich komentujących podobnie, już wystawienie tej opinii jest dla mnie stratą czasu, nie mam zamiaru tracić więcej na kolejne kontakty z supportem.
Wg WSPÓLNEJ obsługi klienta a2mobile/Premium Mobile 1 powiadomienie sms 10 dni przed końcem ważności konta to wystarczający powód do trwałego wyłączenia numeru z sieci. Straciłem numer, a reklamację i chęć doładowania odrzucili. Beznadziejna sieć i podejście do klienta. Stanowczo odradzam. Dla wyjaśnienia dodam, że kontakt ze strony internetowej a2mobile prowadzi do obsługi klienta prowadzonej przez Premium Mobile. Większość porządnych firm oferuje możliwość przywrócenia wygasłej usługi po terminie. Żyjemy w biegu i każdemu może się zdarzyć przegapić termin. W konkurencyjnej sieci doładowuję telefon raz na cały rok (wygoda) i nie ma sytuacji żebym czuł się niewystarczająco poinformowany o wygasaniu usługi. Do tego tłumaczycie Panstwo, że do 28 dni jest możliwość przywrócenia numeru, tylko że Państwa obsługa klienta nie zaproponowała mi takiego rozwiązania, a reklamację zgłosiłem bodajże 7 czy 10 dni po wygaśnięciu numeru.
Brak internetu w roamingu w Rzymie, pomimo włączonej usługi roamingu i dobrze skonfigurowanego smartfona (iPhone). Przez pięć dni operator zdążył tylko poinformować mnie, że przekazał sprawę do działu technicznego. Czy problem zostanie rozwiązany kiedykolwiek? - nie wiem - wróciłem do Polski zanim dział techniczny cokolwiek zrobił. Dla mnie taka obsluga klienta całkowicie dyskwalifikuje tego operatora. EDIT: Minęło 10 dni od zgłoszenia braku usługi. Nadal brak kontaktu ze strony operatora. Premium Mobile dba o to aby takie opinie nie pojawialy się w sieci.
Jakość usług jest taka sama jak w sieci Plus, cennik 25% niższy niż w sieci Plus no i zasięg sieci Plus. Podobno Premium Mobile to spółka córka Polkomtela, z identycznym kapitałem i nawet adresem siedziby. Nie wiem skąd te negatywy, może od konkurencji ale za tą cenę jak najbardziej polecam.
Firma korzysta z nachalnego marketingu. Szanująca się firma nie wydzwania z pomocą automatu do bazy klientów wątpliwego pochodzenia. Ta firma robi tak za pośrednictwem jakiejś firmy z wrocławia. To powinno mówić samo za siebie.
Na początku współpracy byłam bardzo zadowolona, atrakcyjna oferta. Jednak z każdym rokiem było gorzej, jako ponad 5 letni klient nie otrzymałam żadnego "bonusa" nawet w postaci dodatkowych GB. Ponadto od jakiegoś czasu występują przerwy w dostarczeniu Internetu, kilka dni temu mimo aktywnego pakietu prawie 15 GB nie miałam Internetu przez 5 godzin, dziś nie miałam przez 3 godziny. Kontakt z "biurem" bez efektu, kazano mi zresetować telefon po czym kontakt się urwał. Kolejnym minusem jest brak siedzib do których klient może podejść w razie problemów. "Partnerzy" traktują sieć po macoszemu.
Ponadto istnieje wieczny problem z zasięgiem oraz dziwny jest fakt, iż roaming w UE nie włącza się automatycznie tylko należy dokonać tego poprzez konsultanta. Nie polecam, odchodzę z sieci.
właśnie od 3 tygodni nie mam sygnału ja i cała moja rodzina,która mnie odwiedziła, a korzystają z sygnału premium , nie może zadzwonić i odebrać telefonu.Monituję od 7 lipca - odpowiedzi są szablonowe..przekażemy, oddzwonimy, wyślemy wiadomość.....nic więcej.Wysłałam skargę do zarządy, cicho, pofatygowałam sie osobiście do zarządu - nie wpuszczono mnie...pani sekretarka czuje sie bezkarna, firma gardzi ludżmi....ręce opadają.
Dramat mobile - po przeniesieniu nr z innej sieci jesteś tydzień bez telefonu bo tyle ogarniają przenosiny . Nie wierzysz ? Poczytaj inne negatywne komentarze . Internet - nie działa w wielkich miastach częściej niż działa . Nie możesz jednocześnie rozmawiać przez telefon i korzystać z neta -prawdziwa sieć na miarę XXI wieku .
Jestem niezadowolony z Waszej usługi, bo dzisiaj zaczynam z Wami współpracę a jej nie mam. Nie mam żadnego kontaktu ze światem, z mojego telefonu bo ponoć wystąpiła " awaria" techniczna. Tak zaczęła się nasza współpraca!!! Jak mogę zerwać z Wami umowę - skoro nie mogę korzystać z telefonu. Mój nr tel.795812705