Prawo i administracja państwowa Zamość

Znaleźliśmy 10 ofert
Oferta sponsorowana

Mobilny Rzeczoznawca szkód majątkowych oraz szkód...

Twój zakres obowiązków Kontakt z poszkodowanym, Oględziny miejsca zdarzenia. Wykonanie protokołu oraz szkicu sytuacyjnego Pozyskanie niezbędnych dokumentów od klienta, Umieszczenie dokumentacji w systemie

2025-03-20 12:00:28
Umowa zlecenie
A-Z QUALITY LIKWIDACJA SZKÓD SP. Z O.O
praca.pl 
Pozostałe ogłoszenia

Pracownik biurowy/doradca klienta

Zakres obowiązków:Obsługa klienta, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie umów, wycen i ofert, fakturowanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności inte

2025-03-20 18:41:43
do 8000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Metal box spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu 

Referent

Zakres obowiązków: a) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi instrukcjami WOG; b) terminowe sporządzanie planu finansowego w zakresie wydatków osobowych i innych w dziale zaopatrzenia 06 wymaganych przez WOG oraz wyższych prz

2025-03-20 18:41:43
4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu 

Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Zakres obowiązków:a) prowadzenie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Pułku. Precyzowanie zaleceń pokontrolnych i proponowanie terminów usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości;b

2025-03-20 18:41:43
od 4830 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu 

Pracownik biurowy/Przedstawiciel Finansowy -...

- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..

2025-03-19 10:33:20
Profi Credit Polska S.A
2 dni temu z erecruiter.pl 

Referent

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Zamościu Adres ur

2025-03-14 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie 
3,7 
7 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Zakres obowiązków:Realizowanie zadań określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.).:l) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz prz

2025-03-13 18:42:00
od 2420 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
4 brygada logistyczna w pomiechówku
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu 

Pracownik kancelaryjny

Zakres obowiązków:Pisanie pism urzędowych, gromadzenie i porządkowanie dokumentów, prowadzenie oraz obsługa social media. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, o

2025-03-11 18:41:31
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BIURO POSELSKIE JAROSŁAW SACHAJKO
10 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu 

Rzeczoznawca samochodowy

Rzeczoznawca samochodowyTwój zakres obowiązków Oględziny pojazdów po szkodach komunikacyjnych, wykonanie oceny technicznej określającej zakres naprawy Szczegółowe oględziny pojazdów pod kątem wyceny wartości Przygotowanie kompletnej dokumentacji

2025-02-28 07:00:56
INOTIS Centrum Likwidacji Szkód Sp. z o.o
21 dni temu z gowork.pl 

Inspektor ds.Inwentaryzacji | Zamość

Zamość Inspektor ds.Inwentaryzacji | Zamość - Lube

2025-02-26 17:05:09
Biedronka
23 dni temu z pracawbiedronce.pl 

Pracownik biurowy - elastyczne godziny + wysokie...

Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..

2024-02-16 16:19:06
Profi Credit Polska S.A
erecruiter.pl 
Oferta sponsorowana

Rzeczoznawca ds. likwidacji szkód

Twoje zadania: Kontakt z poszkodowanym oraz oględziny miejsca zdarzenia. Sporządzanie protokołów i szkiców sytuacyjnych. Gromadzenie niezbędnej dokumentacji od klienta. Wprowadzanie danych do systemu

2025-03-18 12:00:09
Umowa zlecenie
A-Z QUALITY LIKWIDACJA SZKÓD SP. Z O.O
praca.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Pracownik biurowy / 8-16 / Łódź Widzew

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wsparcie administracyjne działu transportu drobnicowego, - dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, - wystawianie dokumentów systemowych, fakturowanie oraz windykacja, - administracja danych, - k

2025-03-20 18:30:10
Agencja zatrudnienia ks service s.a 
2,4 
Łódź +289km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Referent ds. współpracy międzynarodowej @ Powiślańska...

1. Wymagania niezbędne: a. wykształcenie wyższe b. obywatelstwo polskie: tak c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarże

2025-03-20 10:25:23
Powiślańska Szkoła Wyższa 
3,6 
Gdańsk +510km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Wicedyrektor ds. Rozwoju Edukacji

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie procesów edukacyjnych w szkole, zapewniając ich zgodność z przepisami prawa i wytycznymi instytucji oświatowych - Nadzór nad działalnością dydaktyczną – organizacja zajęć, procesów rekrutacji, nadzór nad jakośc

2025-03-19 22:30:05
Centrum Nauki i Biznesu Żak 
3,8 
Pruszków +237km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Inspektor ochrony danych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Główne zadania: - pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych; - monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych oraz polityk administratora w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, d

2025-03-19 22:30:05
WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I...
Poznań +477km
aplikuj.pl 

Mobilny Rzeczoznawca szkód majątkowych oraz szkód...

Twój zakres obowiązków Kontakt z poszkodowanym, Oględziny miejsca zdarzenia. Wykonanie protokołu oraz szkicu sytuacyjnego Pozyskanie niezbędnych dokumentów od klienta, Umieszczenie dokumentacji w systemie

2025-03-20 12:00:28
Umowa zlecenie
A-Z QUALITY LIKWIDACJA SZKÓD SP. Z O.O
Polska +12km
Wczoraj z praca.pl 

Rzeczoznawca ds. likwidacji szkód

Twoje zadania: Kontakt z poszkodowanym oraz oględziny miejsca zdarzenia. Sporządzanie protokołów i szkiców sytuacyjnych. Gromadzenie niezbędnej dokumentacji od klienta. Wprowadzanie danych do systemu

2025-03-18 12:00:09
Umowa zlecenie
A-Z QUALITY LIKWIDACJA SZKÓD SP. Z O.O
Polska +12km
3 dni temu z praca.pl 

​Referent ds. Administracji

Praca ​Referent ds. Administracji, ENERGA – OPERATOR S.A., Olsztyn

2025-03-20 15:40:55
ENERGA-Operator SA
Wczoraj z pracuj.pl 

Pracownik Administracji

Praca Pracownik Administracji, HANDEN Sp. z o.o., Warszawa

2025-03-20 14:40:49
HANDEN SP Z O O
Wczoraj z pracuj.pl 

Sekretarka

Praca Sekretarka, Invicta, Sopot

2025-03-20 14:40:49
INVICTA
Wczoraj z pracuj.pl 

Szef Administracji

Praca Szef Administracji, SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O., Warszawa

2025-03-19 16:48:13
SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O
2 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka Działu Administracji

Praca Sekretarka Działu Administracji, Toruńskie Wódki Gatunkowe, Toruń

2025-03-19 12:41:01
Toruńskie Wódki Gatunkowe
2 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarz

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Sekretarz w Wydziale Obsługi Prac Kierownictwa GUS w Gabinecie Prezesa Adres urzędu: 00-925 Warszawa al. Niepodległości 208 W

2025-03-19 08:00:02
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
Warszawa +230km
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Sekretarka

Zakres obowiązków:Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji szkolnej, sprawna obsługa spraw uczniowskich i kadry pedagogicznej, obsługa interesantów i praca zespołowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, śr

2025-03-18 18:41:49
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Niemojki +175km
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach 

Sekretarka

Zakres obowiązków:- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji,- obsługa kasy fiskalnej, fakturowanie,- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów, poczty elektronicznej,- sporządzanie raportów, zesta

2025-03-18 18:41:48
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Ewa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Chełm +48km
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie 

Pracownik administracji

Praca Pracownik administracji, Gospodarstwo Rolne Darosław Zima, Załom (pow. goleniowski)

2025-03-18 13:40:55
GOSPODARSTWO ROLNE Darosław Zima
3 dni temu z pracuj.pl 

Administration Specialist

Oczekujemy przede wszystkim dobrego zorganizowania, sumienności i wysokiej kultury osobistej w komunikacji z pracownikami i podwykonawcami. Nie jest konieczne wcześniejsze doświadczenie. Podstawowa wiedza z zakresu administracji, rachunkowo

2025-03-17 10:40:56
NTW WIND SYSTEMS sp. z o.o
4 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka

Praca Sekretarka, SZPZLO WARSZAWA-WAWER, Warszawa

2025-03-17 10:40:56
SZPZLO WARSZAWA-WAWER
4 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik ds. Administracji

Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy

2025-03-17 07:32:31
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
AYP Sp z o.o
4 dni temu z praca.pl 

SEKRETARKA

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: dobra organizacja pracy,prawo jazdy kat. B,wysoki poziom kultury osobistej,łatwość nawiązywania kontaktów,znajomość programu Mic

2025-03-15 07:31:00
Kancelaria Adwokacka Marek Skrzyszowski
6 dni temu z aplikuj.pl 

Sekretarka

Zakres obowiązków:Prowadzenie akt sprawy, umawianie klientów na spotkania, kontakty osobiste i telefoniczne z pracownikami administracyjnymi organów wymiaru sprawiedliwości.Umowa na okres próbny na 3 miesiące a w przypadku pozytywnej opinii kole

2025-03-14 18:41:55
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria Adwokacka Marek Skrzyszowski
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju 

Kierownik działu administracji

Praca Kierownik działu administracji, Rhenus Warehousing Solutions Polska, Błonie

2025-03-14 16:40:50
Rhenus Warehousing Solutions Polska
7 dni temu z pracuj.pl 

Starszy referent ds. administracyjnych

Praca Starszy referent ds. administracyjnych, Politechnika Warszawska, Warszawa

2025-03-14 12:40:52
Politechnika Warszawska
7 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik ds. Administracji

Praca Pracownik ds. Administracji, Muehlhan Polska sp. z o.o., Gdańsk

2025-03-14 11:40:53
Muehlhan POLSKA Sp. z o. o
7 dni temu z pracuj.pl 

Referent ds. Administracyjnych / Sekretarka

Praca Referent ds. Administracyjnych / Sekretarka, Makarony Polskie S.A., Rzeszów

2025-03-14 09:40:50
Makarony Polskie S.A
7 dni temu z pracuj.pl 

Referent ds.administracyjnych

Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wyma

2025-03-13 18:42:05
od 2350 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Luboniu
Luboń +477km
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu 

Kierownik administracyjny

Zakres obowiązków:Kierowanie administracją w hotelu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie branżowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wyksztalcenie śred

2025-03-13 18:42:01
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Bochni 

Pracownik ds. Administracji

Oczekujemy? Wykształcenia min. średniego ukończonego maturą Chęci rozwoju, dyspozycyjności Umiejętności obsługi komputera – szczególnie Excel /">

2025-03-13 12:21:02
8 dni temu z trojmiasto.pl 

Manager Działu Administracji

Praca Manager Działu Administracji, Mago S.A., Nadarzyn (pow. pruszkowski)

2025-03-13 10:40:56
Mago S.A
8 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:BRAK (15.2025.MK) przyjmowanie, selekcjonowanie korespondencji Miejsce">

2025-03-12 22:21:12
Chojnice +509km
9 dni temu z trojmiasto.pl 

Referent ds. administracyjnych

Zakres obowiązków:PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLNEJ, UCZNIOWSKIEJ. SPRAWOZDANIA. OBSŁUGA PROGRAMU VULCAN OPTIVUM. ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SYSTEMIE OŚWIATY. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne, kieru

2025-03-12 18:41:49
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Zespół szkół zawodowych nr 1 im. jana pawła...
Dębica +150km
9 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy 
Wczytywanie ogłoszeń...
Zawsze interesowało cię prawo, odnajdujesz się w gąszczu przepisów, interpretacja rozporządzeń to łatwizna? Swój zawód musisz wiązać z szeroko pojętą dziedziną prawa, a skoro tutaj trafiłeś do znaczy, że szukasz pracy w tej lukratywnej dziedzinie gospodarki. Z nami bez większego problemu znajdziesz zatrudnienie w Zamości w takich zawodach jak referent, rzeczoznawca komunikacyjny, asystent radcy prawnego, agent celny, inspektor ds. kadr i płac, specjalista ds. windykacji, pracownik biurowy w kancelarii komorniczej czy kancelarii notarialnej. W dziale „prawo i administracja państwowa” Zamość znajdziesz również bez problemowo oferty pracy zamieszczane przez jednostki państwowe z całego kraju. Znajdź interesujące cię ogłoszenie, zapoznaj się z jego wymaganiami i skontaktuj się ze swoim przyszłym pracodawcą.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Zamości

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 968 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy