Zakres obowiązków:- Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych i jawnych otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne 18WOG;- Obsługa programu elektronicznego systemu obiegu dokumentów
2025-01-20 18:41:35Praca Oferty pracy Wejherowo: Pracownik biurowy. Zakres obowiązków: Tworzenie akt egzekucyjnych Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów Sporządzanie projektów pism Bieżąca
2025-01-16 12:21:07Twój zakres obowiązków, Tworzenie akt egzekucyjnych, Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów, Sporządzanie projektów pism, Bieżąca obsługa biurowa, Obsługa telefoniczna interesantów..
2025-01-16 10:40:28Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Inspektor Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Adres urzędu: 84-200 Wejherowo ul.Sobieskiego 304 Warun
2025-01-10 08:00:02Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;, wprowadzanie danych do komputerowych baz i rejestrów;, prowadzenie dokumentacji związanej z używaniem samochodów służbowych;,..
2025-01-02 13:40:36Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:- obsługa komputera -..
2024-12-23 12:21:04Powiatowy Urząd Pracy w..Zarząd Wejherowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ogłasza nabór na stanowisko:..
2024-12-10 20:21:04Zakres obowiązków: Planowanie i koordynacja procesów rekrutacyjnych na różne..
2024-12-02 12:21:02Dyrektor w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Poszukujemy dynamicznej, odpowiedzialnej i..
2024-11-26 16:21:03Kancelaria Prawna MM to dynamicznie rozwijająca się spółka prawnicza, świadcząca kompleksowe usługi prawne na rzecz klientów indywidualnych oraz biznesowych. W związku z rozwojem naszej działalności poszukujemy doświadczonego i ambitnego Radcy P
2024-11-26 07:01:31Kancelaria Prawna MM Sp. z o.oZakres obowiązków:- Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych i jawnych otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne 18WOG;- Obsługa programu elektronicznego systemu obiegu dokumentów
2025-01-20 18:41:35Praca Oferty pracy Wejherowo: Pracownik biurowy. Zakres obowiązków: Tworzenie akt egzekucyjnych Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów Sporządzanie projektów pism Bieżąca
2025-01-16 12:21:07Twój zakres obowiązków, Tworzenie akt egzekucyjnych, Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów, Sporządzanie projektów pism, Bieżąca obsługa biurowa, Obsługa telefoniczna interesantów..
2025-01-16 10:40:28Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Inspektor Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Adres urzędu: 84-200 Wejherowo ul.Sobieskiego 304 Warun
2025-01-10 08:00:02Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;, wprowadzanie danych do komputerowych baz i rejestrów;, prowadzenie dokumentacji związanej z używaniem samochodów służbowych;,..
2025-01-02 13:40:36Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:- obsługa komputera -..
2024-12-23 12:21:04Powiatowy Urząd Pracy w..Zarząd Wejherowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ogłasza nabór na stanowisko:..
2024-12-10 20:21:04Zakres obowiązków: Planowanie i koordynacja procesów rekrutacyjnych na różne..
2024-12-02 12:21:02Dyrektor w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Poszukujemy dynamicznej, odpowiedzialnej i..
2024-11-26 16:21:03Kancelaria Prawna MM to dynamicznie rozwijająca się spółka prawnicza, świadcząca kompleksowe usługi prawne na rzecz klientów indywidualnych oraz biznesowych. W związku z rozwojem naszej działalności poszukujemy doświadczonego i ambitnego Radcy P
2024-11-26 07:01:31Kancelaria Prawna MM Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, obsługa i rozliczanie benefitów pracowniczych (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, aplikacja językowa eTour, obsługa szkół językowych, obsługa faktur związanych z benefitami), wykonywanie czynności..
2025-01-21 15:40:51Twój zakres obowiązków, sprawujesz bezpośredni nadzór nad pracą pracowników Zespołów i wykonywanymi przez nich czynnościami służbowymi,, koordynujesz i nadzorujesz przygotowanie i realizację projektów na terenie działania Biura,, nadzorujesz..
2025-01-21 14:40:42Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: centrum RTG w Referacie Centrum RTG w Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku Adres urzędu: 80-831 Gdańsk ul. Długa
2025-01-21 08:00:07Izba Administracji Skarbowej w GdańskuWymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-20 20:21:01Zakres obowiązków:obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobistaInne wymagania: [Umiej
2025-01-20 18:41:35Opis zadań:Pomoc w czynnościach biurowych, przypisywanie dokumentów przy przyjęciu zlecenia, fotografowanie procesów naorawy, kopiowanie zdjęć z karty do komputera, przyjmowanie i odbiór zamówień, skanowanie dokumentacji, obsługa klienta, wprowa
2025-01-20 18:41:35Zakres obowiązków: wykonywanie drobnych prac remontowo-malarskich, mechanicznych, napraw ślusarskich oraz konserwacyjnych, wykonywanie prac porządkowych w budynkach i przylegającym terenie uczelni (koszenie trawy, odśnieżan
2025-01-20 14:21:03Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich, Pion Kanclerza
2025-01-20 11:25:20Praca Oferty pracy Gdynia: Dyrektor(ka) Oddziału Fundacji. Jako L’Arche Gdynia należymy do Międzynarodowej Federacji Wspólnot L’Arche i z dumą możemy powiedzieć, że nie działamy
2025-01-19 16:21:02Wymagania: sprawność fizyczna, równoważny czas pracy, wykształcenie min. zasadnicze, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, dbałość i dokładność">
2025-01-18 12:21:03Wymiar czasu pracy: 1 etat ( na zastępstwo) Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Gospodarczy, Pion Kanclerza
2025-01-17 18:26:00Twój zakres obowiązków, Obsługa prawna klientów biznesowych (ze szczególnym uwzględnieniem MŚP )., Współpraca z zespołem technologicznym nad automatyzacją procesów prawnych., Doradztwo w zakresie prawa spółek i gospodarczego...
2025-01-17 12:40:50Opis zadań:- prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczących przebiegu pracy- prowadzenie ewidencji pracowników , czasu pracy, ewidencji urlopowej, chorobowej- wydawanie zaświadczeń dla pracowników dotyczacych zatrudnienia, raportów doty
2025-01-16 18:41:36Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-16 16:21:03Wymagania:Zgłoś się do nas, jeśli odpowiedziałeś twierdząco na punkty z początku ogłoszenia oraz spełniasz wszystkie poniższe warunki: rutynowe i powtarzalne prace to jest to, co lubisz robić; masz wysoki poziom precyzj
2025-01-16 06:21:03Zakres obowiązków:Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szko
2025-01-15 18:41:46