Opis stanowiska Opis stanowiska Poszukujemy prawnika / aplikanta, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w obsłudze prawnej firmy. Do Twoich obowiązków będzie należało: Reprezentowanie Zarządu jako pełnomocnik w sprawach związanych z dzi
2025-02-28 12:20:02Dyrektor Biura Projektowego (Branża OZE)Twój zakres obowiązków Weryfikacja i nadzór nad realizacją procedur projektowych. Zarządzanie strategicznym rozwojem portfela projektów OZE, w tym nadzór nad aspektami organizacyjnymi, formalnymi i technic
2025-02-28 07:00:55Green Capital S.AOpis zadań:staż: obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, w tym telefonów, faksów, telefaksów, kserokopiarek) obsługa klienta (przedstawianie ofert firmy), obsługa poczty mailowej, zarządzanie dokumentacja biurową, kserowanie, skanowanie pism
2025-02-27 18:41:46Zakres obowiązków:Do kompetencji należy m.in.: obsługa administracyjna spraw studenckich, przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych, prowadzenie baz dotyczących studentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawo
2025-02-27 18:41:451. Wymagania niezbędne: Wykształcenie min. średnie; Biegła znajomość obsługi komputera – system operacyjny Windows, pakiet MS Office; Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność; Komunikatywność, umiejętność pracy w zes
2025-02-27 10:25:19Powiślańska Szkoła WyższaAdministracja publiczna
2025-02-27 08:55:03Opis zadań:Staż w Wydziale Ewidencji i Świadczeń- zapoznanie się z przepisami i regulaminami, w tym przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu bhp, p/poż oraz instruktażu stanowiskowego;- zapoznanie się z obowiązującymi przepisami na stanowis
2025-02-26 18:41:53Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-02-26 08:55:04O nasGrupa RYWAL-RHC od 1992 roku specjalizuje się w oferowaniu technologii, towarów i urządzeń wykorzystywanych w procesach łączenia i cięcia materiałów przy wykorzystaniu ciepła (materiałów i urządzeń..
2025-02-25 09:37:37GRUPA RYWALAsystencka praca / Personel biurowy
2025-02-21 08:55:04Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-02-20 13:30:34Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem grafików
2025-02-19 16:40:02Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-02-16 15:29:44Opis stanowiska Reprezentowanie Zarządu w sprawach prawnych związanych z działalnością firmy Przygotowywanie pism procesowych i analizowanie akt spraw Obsługa prawna przedsiębiorstw z sektora kryptoaktywów, zarówno w Polsce, jak i za granicą Prz
2025-02-16 12:14:02Opis zadań:Staż w Wydziale Usług Rynku Pracy- zapoznanie się z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innymi aktami prawnymi niezbędnymi do pracy w Wydziale Usług Rynku Pracy,- obsługa urządzeń znajdujących się w biurze (
2025-02-14 18:41:41Opis zadań:Staż w Wydziale Archiwum Zakładowego- zapoznanie się z obowiązującymi przepisami na stanowisku pracy zwłaszcza z obiegiem korespondencji w urzędzie (Regulamin Organizacyjny, przepisy kancelaryjno-archiwalne);- porządkowanie dokumentac
2025-02-14 18:41:41Zakres obowiązków:obsługa klienta w serwisie urządzeń przemysłowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, techniczneWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczneInne wymagania: wykształcenie: min. ś
2025-02-12 18:41:44Twój zakres obowiązków, Wspieranie Dyrektora Biura Likwidacji Szkód w zarządzaniu zespołem i procesami likwidacji szkód, Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesu likwidacji szkód, Analiza i optymalizacja procedur związanych z..
2025-02-12 12:40:53Bezpośrednia windykacja klientów,Motywowanie klientów do zapłaty,Negocjowanie warunków spłaty,Zawieranie ugód i porozumień,Terminowe raportowanie poprzez aplikację mobilną.Wymagania:Wysokie umiejętności..
2025-02-10 19:49:54Profi Credit Polska S.ATwój zakres obowiązków, redagowanie artykułów z zakresu PR;, opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych, nieruchomości miejskich przeznaczonych na sprzedaż;, tworzenie identyfikacji wizualnej jednostki (w tym projektowanie materiałów..
2025-02-10 12:41:06Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-02-08 08:55:03Twój zakres obowiązków, Koordynacja procesu przetargowego w zakresie przygotowania ofert dla projektów krajowych i zagranicznych, Przygotowywanie treści umów i prowadzenie negocjacji kontraktowych, Opracowywanie kosztorysów i budżetów projektów
2025-02-05 15:41:00Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie dorad
2025-02-05 07:29:21Administracja publiczna: pozostałe
2025-01-24 08:55:04Do struktur Spółki PROFI CREDIT Polska S.A. poszukujemy pracowników i współpracowników o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach. Stwarzamy możliwości pracy zarówno osobom o bogatym doświadczeniu, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją
2025-01-20 21:06:46Finanse / Bankowość / Księgowość: Księgowy/a
2025-01-16 08:55:05Prace biurowe
2025-01-14 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: pozostałe, Praca socjalna
2025-01-11 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-01-11 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-01-10 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-01-01 08:55:04Biuro Obsługi Inwestycji "INWEST - WYBRZEŻE " Sp. z o.o. w Gdyni nawiąże współpracę z Inspektorem Nadzoru Budowlanego z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - elektrycznej - sani
2024-12-31 07:02:45Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, obsługa aplikacji biurowych;sporządzanie projektów pism, prowadzenie korespondencji;prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepis
2024-12-19 18:41:25Sprzedaż / Obsługa klienta
2024-12-11 08:55:07Administracja publiczna, Edukacja / Szkolenia, Tłumaczenia
2024-11-30 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: pozostałe
2024-11-30 08:55:04Twój zakres obowiązków Kontakt z poszkodowanym, Oględziny miejsca zdarzenia. Wykonanie protokołu oraz szkicu sytuacyjnego Pozyskanie niezbędnych dokumentów od klienta, Umieszczenie dokumentacji w systemie
2025-02-28 12:00:06Twoje zadania: Kontakt z poszkodowanym oraz oględziny miejsca zdarzenia. Sporządzanie protokołów i szkiców sytuacyjnych. Gromadzenie niezbędnej dokumentacji od klienta. Wprowadzanie danych do systemu
2025-02-26 12:38:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku: - Ewaluacja i kontrola działania kilkunastu placówek oświatowych na podległym terenie zgodnie z prawem - Ocena i analiza stanu i efektów działalności dydaktycznej podległych placów
2025-02-21 15:30:29Centrum Nauki i Biznesu ŻakZaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-02-20 13:30:34Zarządzanie dokumentacją i przepływem informacji w oddziale. Tworzenie i realizacja strategii rozwoju oraz współudział w planowaniu działań sprzedażowych, marketingowych i operacyjnych. Organizacja i koordynacja akcji promocyjnych w regionie. Na
2025-02-19 16:50:02Zakres obowiązków:koordynowanie pracy pracowników podległego działu, prowadzenie ewidencji czasu pracy podległych pracowników w tym sporządzanie grafików czasu pracy, koordynacja działań w zakresie administracji obiektów i terenów zielonych WDK
2025-02-28 18:42:03Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko
2025-02-28 14:10:45Praca Administration Specialist, SOFTWARE MIND, Warszawa
2025-02-28 11:40:48Software MindLubuski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny w Zespole Obsługi Prawnej, Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim Adres urzędu: 66-4
2025-02-28 08:00:02Kuratorium Oświaty w Gorzowie WielkopolskimOpis stanowiska: Prowadzenie sekretariatu Spółki; Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; Prowadzenie rejestrów pism przychodzących i wychodzących; Przygotowanie korespondencji do wysyłki; Przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji
2025-02-28 07:30:12Kierownik Działu Administracji73_4444350Obowiązki Zarządzanie zespołem i delegowanie zadań pracownikom Przygotowywanie analiz Negocjacje z dostawcami Zarządzanie flotą pojazdów Prowadzenie kluczowych projektów (np. aranżacja nowych powierzchni b
2025-02-28 07:01:06Asseco Poland S.AKierownik AdministracjiTwój zakres obowiązków koordynacja działań wszystkich pracowników działu administracji tworzenie procesów, analiza obecnych działań i wprowadzanie koniecznych zmian dbanie o prawidłowy przepływ informacji i komunikacji na
2025-02-28 07:00:57SKIERSKI SPÓŁKA Z O.O. SP. KPraca Pracownik administracji, SoFruPak, Gomulin-Kolonia (pow. piotrkowski)
2025-02-27 17:40:25SoFruPakPraca Specjalista ds. administracji i komunkacji, Simoldes Plásticos Polska Sp. z.o.o., Jelcz-Laskowice
2025-02-27 12:40:46Simoldes Plasticos Polska Sp. z o. oWymagania pracodawcy
2025-02-27 10:40:39Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Administrative Specialist Lokalizacja Pracy: Warszawa Wola (p
2025-02-26 18:30:18Opis stanowiska Obsługa administracyjna Wprowadzanie zmian do systemów informatycznych Kontakt osobisty i telefoniczny z klientami w zakresie realizowanych zadań Archiwizacja dokumentacji
2025-02-26 14:23:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: obsługa komputera z umiejętnością korzystania z Internetu,obsługa programu MS Word,obsługa programu MS Excel - Inne wymagania: Ofe
2025-02-26 07:31:15SĄD REJONOWY W SIEDLCACHWymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne Wykształcenie: średnie">
2025-02-25 22:21:03Zakres obowiązków:Czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ichrejestrowania;Wprowadzanie danych do sądowych systemów komputerowych;Wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych;Rozpisywanie spraw sporządzan
2025-02-25 18:41:40Praca Dysponent, BCUBE Poland, Niepołomice
2025-02-25 16:40:43BCUBE PolandPraca Lider, PHILLIPS EUROPE SP. Z O.O., Chechło Pierwsze (pow. pabianicki)
2025-02-25 14:40:54PHILLIPS EUROPE SP. Z O.OPraca Referent ds. administracji, IMEFY POLSKA sp. z o.o., Wrocław
2025-02-25 12:40:54IMEFY POLSKA sp. z o.oZakres obowiązków: Koordynowanie i planowanie pracy działu administracji (tworzenie harmonogramów) Monitorowanie i kontrolowanie stanu zapasów w magazynach Zarządzanie procesem zamówień (planowanie zakupów, realizacja zamówień wewnętrznych) Odbi
2025-02-24 18:41:34Praca Sekretarka, KANCELARIA ADWOKACKA PORCZYŃSKI OWCZAREK I SPÓŁKA SPÓŁKA JAWNA, Łódź
2025-02-24 16:40:33KANCELARIA ADWOKACKA PORCZYŃSKI OWCZAREK...Praca Referentka / Referent ds. administracji, Kompania Piwowarska, Poznań
2025-02-24 16:40:33Kompania PiwowarskaPraca Asystent Administracji, Agencja Zatrudnienia (przy SBU), Wrocław
2025-02-24 12:40:54Agencja Zatrudnienia (przy SBU)Praca Administration Specialist, FOOL'S THEORY sp. z o.o., Bielsko-Biała
2025-02-24 12:40:54FOOL S THEORY sp. z o.oPraca Clerk / Administrative Officer, AMBASADA KRÓLESTWA TAJLANDII, Warszawa
2025-02-24 11:40:48AMBASADA KRÓLESTWA TAJLANDIIPraca Sekretarka, FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Gdańsk
2025-02-24 09:40:45FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ