Opis stanowiska Zarządzanie zespołem prawnym. Doradztwo strategiczne dla Zarządu, współpraca z Radą Właścicielską. Rozwój strategii compliance i governance, włączając ESG. Realizacja ładu korporacyjnego: audyty, regulaminy, procedury. Centraliza
2025-05-23 08:10:07Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio">
2025-06-03 14:21:07Wymagania konieczne:Zawód: Lekarz weterynarii Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:Szczegółowe">
2025-06-03 10:21:15Wymagania niezbędne: - wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia...">
2025-05-29 11:54:01Zakres obowiązków:Szczegółowe informacje podane są na stronie: https://zuktczew.bipstrona.pl/cms/8565/pracaWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać do dnia 12.06.2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Zakładu) na adres:
2025-05-28 18:41:58Zakres obowiązków:Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/tczew/inspektor-weterynaryjny,152301,v7 Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Lekarz weterynariiWykształcenie: wyższe (w tym licencjat), weter
2025-05-27 18:41:40Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt Adres urzędu: 8
2025-05-27 08:00:01Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie(1110371) Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie, zatrudni na stanowisku: Inspektor weterynaryjny ds. zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt - lekarza weterynarii. Wszystkie szczegóły..
2025-04-30 11:54:01Zakres obowiązków:- obsługa klientów w zakresie kredytów,- wspieranie realizacji celów Banku w zakresie bezpiecznego wzrostu portfela kredytowego,- weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wiarygodności,- ocena r
2025-02-06 18:41:51Opis stanowiska wprowadzanie i księgowanie faktur, rozliczanie i uzgadnianie sald księgowych, analiza rozrachunków, księgowanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych
2025-05-30 09:30:03Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie
2025-06-03 12:50:03Główne obowiązki: Szkolenie i nadzór nad zespołem przedstawicieli medycznych Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami firmy w powierzonym terenie Działalność zgodnie
2025-06-03 20:01:21Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-06-03 15:10:16Opis stanowiska Analiza i opracowanie dokumentacji przetargowej pod kątem formalno-prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie korespondencji z zamawiającymi oraz nadzorowanie terminów składania wniosków i ofert. Współpraca przy kos
2025-06-03 13:29:03Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie
2025-06-03 12:50:03Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania inne:Kandydat musi spełniać warunki określone w art. 155 & 2 ustawy z dnia 27">
2025-06-03 10:21:15Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-06-02 16:21:02Zakres obowiązków:Obsługa dokumentacji biurowej i korespondencji.Wprowadzanie danych do systemu Subiekt GT oraz programów magazynowych.Tworzenie zestawień i raportów w Microsoft Excel.Wsparcie administracyjne działu sprzedaży / logistyki / księg
2025-05-28 18:41:58SZUKAMY WICEDYREKTORA DO ZADAŃ SPECJALNYCH! Integracyjne Przedszkole czeka właśnie na Ciebie! Jeśli: masz doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, Twoją pasją jest edukacja, nie boisz się wyzwań, a kreatywność to Twoje drugie imię, po
2025-05-27 21:06:43Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:obsługa komputera i pakietu MS Office. Mile widziany kurs">
2025-05-24 16:21:02Twoje zadania kontrola jakości wyprodukowanych wyrobów ze stali nierdzewnej, kontrola jakości komponentów od dostawców, kontrola procesowa, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi wymogami, nadzór nad procesem produkcyjnym i reklamacyjnym
2025-05-23 15:31:28Ogłoszenie zablokowane przez użytkownika
2025-05-23 10:21:07Opis zadań:STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta,- przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek,- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej,- rozdzielanie i doręczanie koresponden
2025-05-22 18:41:55Zakres obowiązków:Szczegóły na bip Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawniczeInne wymagania: Kandydat musi spełniać warunki określone w art. 155 & 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku prawo o ustroju sądów po
2025-05-20 18:41:47Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Pracownik Biurowy. Pomorskie Centrum Mięsne K&K to jedna z największych hurtowni mięsa, drobiu i wędlin działająca na Pomorzu. To najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne
2025-05-16 10:21:04Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:projekt: Aktywność">
2025-05-14 10:21:20Wymagania:\nSpełnianie warunków do rozpoczęcia aplikacji adwokackiej zgodnie z przepisami ustawy Prawo o adwokaturze.\nBardzo dobra znajomość prawa cywilnego, gospodarczego i procedury cywilnej będzie dodatkowym atutem.\nUmiejętność anality
2025-05-13 10:21:03Opis zadań:zadaniem pracownika biurowego jest wykonywanie i koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura. Osoba ta jest odpowiedzialna za sprwdzanie korespondencji, odbieranie poczty, obsługę urzadzeń tj. komputer, tele
2025-05-09 18:41:55Wymagania:\n\tUmiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.\tZnajomość obsługi komputera i pakietu MS Office - mile widziana znajomość systemu Krajowy Rejestr Zadłużonych.\tSkrupulatność i odpowiedzialność.\tDobre umiejętno
2025-05-09 06:21:04Kancelaria rzeczoznawcza Pachucki jest zgranym zespołem ekspertów z 15-letnim doświadczeniem w branży rzeczoznawstwa. Specjalizujemy się w ekspertyzach i wycenach w zakresie techniki samochodowej, maszynowej oraz jachtowej, współpracując z biegł
2025-02-11 21:06:51Praca Oferty pracy Straszyn: Asystent / Rzeczoznawca techniczny (jachtowy i maszynowy). W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy eksperta, który dołączy do naszego zespołu na stanowisko: Asystent / Rzeczoznawca techniczny
2025-02-11 16:21:04Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:wykształcenie średnie, znajomość MS Office, obsługi urządzeń biurowych, dokładność">
2025-05-21 08:21:03Kancelaria Adwokacka XYZ z siedzibą w Katowicach poszukuje osoby na stanowisko Sekretarki. Praca stała, umowa o pracę. Opis stanowiska: - Prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej. - Uczestniczenie w pracy prowadzącego kancelarię adwokata...
2025-06-03 19:21:00kancelaria adwokacka adwokat Piotr BańczykZakres obowiązków:- koordynacja prac sekretariatu i jego kompleksowa obsługa,- zapewnienie sprawnego przepływu informacji między poszczególnymi działami i oddziałami firmy,- prowadzenie kalendarza spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i
2025-06-03 18:41:58Zakres obowiązków:- Prowadzenie kancelarii, rejestracja korespondencji wpływu, wysyłki korespondencji. - Prowadzenie kasy i obiegu dokumentacji. - Obsługa kasy fiskalnej. - Prowadzenie sprzedaży w tym fakturowanie i raportowanie VAT. Prowadzenie
2025-06-03 18:41:56Twój zakres obowiązków, zarządzanie procesami administracyjnymi w firmie, w tym nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura oraz zapewnienie efektywnego obiegu dokumentów, zarządzanie infrastrukturą budynków firmy, w tym współpraca z dostawcami
2025-06-03 10:41:01Your responsibilities, recording and archiving incoming and outgoing correspondence (electronic and letters), ensuring proper circulation of documents, preparing documentation for accounting, archiving and storing company documents, taking care
2025-06-03 10:41:01Zakres obowiązków:obsługa Biura Podawczego Sądu, pomoc w obsłudze Czytelni Akt, doręczanie korespondencji w gmachu Sądu, pomoc w Archiwum Sądu(godz. pracy: 7:30 -13:30)https://bialapodlaska.sr.gov.pl/srb/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/24984,Ogl
2025-06-02 18:41:44