Znana marka. Wsparcie. Kariera. https://www.youtube.com/watch?v=4OgB8IxZAoA&feature=youtu.be Dyrektor Obszaru Sprzedaży Twój zakres obowiązków: - rekrutacja i wdrożenie doradców ubezpiecze
2025-02-27 15:36:46POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SALeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pr
2025-02-26 18:36:21LeasingTeam Group 2,8Zakres obowiązków:Zakres zadań: przeprowadzanie wizyt monitoringowych oraz kontroli na miejscu mających na celu sprawdzenie prawidłowości wykorzystania środków w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski, opracowywanie informacji pok
2025-02-25 18:41:43Twój zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji wyposażenia jednostek organizacyjnych Banku. Prowadzenie ewidencji związanych z korzystaniem ze środowiska przez Bank. Rozliczanie faktur kosztowych zw. z utrzymaniem i administracją obiektami Banku
2025-02-23 07:29:36Twój zakres obowiązków: Sporządzanie oraz weryfikacja umów zawieranych przez Bank, w tym umów kredytowych, umów zabezpieczeń oraz umów depozytowych z uwzględnieniem orzecznictwa, decyzji i stanowisk EBA, KNF, UKNF, UOKIK, RF. Reprezentowanie Ban
2025-02-22 07:30:12Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneUprawnienia: Obsługa komputeraWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodza
2025-02-19 18:41:44Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjneUprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE, zdolność analitycznego myślenia, KomunikatywnośćWymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie za
2025-02-19 18:41:44Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-02-19 16:39:07ZUS I Oddział w Poznaniu 3,1Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-02-16 15:29:44Co oferujemy umowę o pracę bezpośrednio w firmie naszego Klienta, atrakcyjne wynagrodzenie + premie miesięczne, możliwość rozwoju zawodowego poprzez dostęp do wewnętrznych szkoleń i finansowanych kursów, telefon, laptop służbowy, kartę MultiSpor
2025-02-15 05:25:38Nadzór organizacyjny i merytoryczny nad 200-osobowym zespołem, koordynacja procesów realizowanych w dziale i spółce, usprawnianie wewnętrznych procedur, inicjowanie kierunków prawidłowego działania oraz wskazywanie działań zapobiegawczych, ocena
2025-02-14 11:53:42MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE W POZNANIU SP. Z O.O.Lider na rynku usług przewozowych miasta Poznania i okolicposzukuje kandydata na stanowisko:Inspektor ds. układów elektrycznych tramwajówNadzór..
2025-02-14 10:45:39MPK Poznań Sp. z o.oJesteś na początku swojej drogi zawodowej i chcesz dalej się rozwijać?Nie masz dużego doświadczenia w handlu detalicznym, a chcesz w przyszłości objąć stanowisko wyższego szczebla?Dołącz do naszego programu rozwojowego! Dołącz do nas, jeśli chce
2025-02-13 11:53:42Twój zakres obowiązków, Kancelaria Adwokacka Macieja Siudy podejmie współpracę z adwokatką / adwokatem albo radczynią prawną / radcą prawnym, , Opis stanowiska:, , sporządzanie projektów pism procesowych z zakresu prawa cywilnego, w tym prawa..
2025-02-13 09:40:46Twój zakres obowiązków, Wykonywanie zadań z zakresu obsługi archiwum zakładowego, w szczególności:, a) współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,, b) przejmowanie właściwie opracowanej
2025-02-13 09:40:45Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-02-12 16:39:06ZUS I Oddział w Poznaniu 3,1Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli
2025-02-12 15:29:47Masz zamiłowanie do porządku, a jednocześnie potrafisz skupiać swoją uwagę na szczegółach? Nie brakuje Ci motywacji i otwartości, a zadowolenie gościa jest dla Ciebie priorytetem? Uśmiech i dobre nastawienie są Twoją nieodłączną wizytówką? Dołąc
2025-02-12 11:30:47Obowiązki • opracowanie koncepcji menedżerskiej Fundacji • współtworzenie strategii marketingowej Fundacji, pozyskiwanie środków na działalność Fundacji w tym inicjacja pozyskiwania środków i przygotowanie wniosków o finansowanie • pozyskiwanie
2025-02-07 21:06:55Jeśli masz już pracę, prowadzisz działalność gospodarczą i jesteś zainteresowany podjęciem dodatkowej pracy - oferujemy Ci możliwość współpracy z nami. Jeżeli posiadasz doświadczenie, poszukujesz nowych wyzwań – jesteśmy w stanie Ci to zaoferowa
2025-01-27 05:06:41Dla naszego Klienta - Kancelarii Prawnej o uznanej marce w związku z rozwojem struktur wewnętrznych, poszukujemy Kandydata na stanowisko Aplikanta / Aplikantki z doświadczeniem w prawie spółek i procesowym (postępowania cywilne).Aplikant Adwokac
2025-01-23 21:25:42Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpi
2025-01-21 18:36:00Hunters24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-01-15 16:39:02ZUS II Oddział w Poznaniu 3,7Polska Kancelaria PrawnaMinimum 5 lat doświadczenia zawodowego
2025-01-14 17:59:02Opis stanowiska Obowiązki zawodowe Opracowuj i realizuj plany wydarzeń, aby zapewnić sukces wydarzenia. Kieruj zespołem odpowiedzialnym za planowanie wydarzeń i koordynuj zasoby. Komunikuj się z klientami, przekazuj rekomendacje i dbaj o satysfakcję
2025-01-07 10:55:06Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Inspektor Do spraw: administracyjnych Referat Administracyjno-Gospodarczy Wydział Obsługi Adres urzędu: 61-893 Poznań ul. Krakowska 19
2025-01-03 08:00:02Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu 3,3Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Inspektor ochrony zabytków Do spraw: zabytków nieruchomych Wydział ds zabytków nieruchomych Adres
2025-01-02 08:00:02Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w PoznaniuZatrudnimy pracownika ze znajomością j.rosyjskiego, j.ukraińskiego, j.angielskiego do pracy w biurze
2024-12-19 16:59:38Prawo i dziedziny pokrewne: Radca prawny
2024-12-14 08:55:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania na Ciebie czekają? - sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; - realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; - dbanie o dostępność i ekspozycję towar
2025-03-12 15:30:11Leroy Merlin Polska SP. z o. o1. Wymagania niezbędne: a. wykształcenie średnie, preferowane wyższe b. obywatelstwo polskie c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ś
2025-03-14 10:25:23Powiślańska Szkoła Wyższa 3,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - windykacja krajowa i zagraniczna (kontakt telefoniczny, przesyłanie wiadomości e-mail), - prowadzenie negocjacji z klientami, - obsługa kredytu kupieckiego, - likwidacja szkód (komunikacyjnych, majątkowych), - realizacja inn
2025-03-14 07:30:18Prosperplast 1 Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie pism procesowych na etapie postępowania sądowego oraz wniosków o wszczęcie egzekucji i innych pism/ wniosków w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego i sądowego, - Reprezentacja przed sądami powszechnym
2025-03-13 22:30:04BPCВакансия «работник на склад» - комплектация товара с помощью электрического погрузчика и сканера (наушник+ми
2025-03-14 10:12:03Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wyma
2025-03-13 18:42:05Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: wysoka kultura osobista, KOMUNIKATYWNOŚĆ, umiejętność pracy w zespole Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis of
2025-03-12 18:41:51Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, KOMUNIKATYWNOŚĆ Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba
2025-03-12 18:41:51Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność pracy w zespole, KOMUNIKATYWNOŚĆ, wysoka kultura osobista Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis of
2025-03-12 18:41:51PPP w Luboniu zatrudni pracownika administracji. Praca od zaraz. 20 godzin tygodniowo -0,5 etatu, w godzinach pomiędzy 12-13 do 16-17 Wymagania: 1) bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu i syste
2025-03-12 15:36:11Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w LuboniuWymagania: \nJesteś osobą samodzielną, dobrze organizujesz pracę własną, posiadasz umiejętność zarządzania priorytetami. \nJesteś skrupulatny/a i dbasz o szczegóły – lubisz, gdy wszystko się zgadza. \nPosiadasz doskonałe umiejętności komuni
2025-03-12 12:54:18EUROCASH S.APracownik Sortowni / Pracownik Magazynu Bezpłatny transport dla pracowników: stały kurs na trasie Poznań Dworzec Zachodzi – DPD Komorniki Miejsce pracy: 62-052 Komorniki k. Poznania ul. Kolumba 12 CIEKAWA PRACA :: ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE :: ZAD
2025-03-10 21:06:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Zawody: Inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne - Inne wymagania: Uprawnienia budowlane dla inspektora branży sanitarnej. Przyn
2025-03-04 07:31:05JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA... 3,9Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICEWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:
2025-02-25 18:41:43Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej Pracy: - Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych - Obsługa systemu Comarch Optima (fakturowanie, wystawianie dok. magazynowych) - Bieżący kontakt z firmą spedycyjną (sporządzanie listów przewozowy
2025-02-21 21:06:40Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowychObsługa systemu Comarch Optima( fakturowanie, wystawianie dok.magazynowych)Bieżący kontakt z firmą spedycyjną(sporządzanie listów przewozowych, zamawianie kuriera)Telefoniczny or
2025-02-15 18:41:40Praca Referent ds. Administracyjnych / Sekretarka, Makarony Polskie S.A., Rzeszów
2025-03-14 09:40:50Makarony Polskie S.AZakres obowiązków:Sekretarka Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób
2025-03-13 18:42:02Zakres obowiązków:Sekretarka Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikow
2025-03-13 18:42:02Zakres obowiązków:Kierowanie administracją w hotelu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie branżowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wyksztalcenie śred
2025-03-13 18:42:01Zakres obowiązków:RP wykonywanie prac administracyjno- biurowych/zapisywanie pacjentów na wizyty Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracyjneWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat
2025-03-13 18:41:58Opis stanowiska Prowadzenie dokumentacji działu oraz ewidencji korespondencji Przygotowanie planów materiałowych i ewidencja środków trwałych Rozliczanie czasu pracy pracowników Wystawianie dokumentów związanych z gospodarką materiałową
2025-03-13 18:33:25Oczekujemy? Wykształcenia min. średniego ukończonego maturą Chęci rozwoju, dyspozycyjności Umiejętności obsługi komputera – szczególnie Excel /">
2025-03-13 12:21:02Praca Manager Działu Administracji, Mago S.A., Nadarzyn (pow. pruszkowski)
2025-03-13 10:40:56Mago S.ACo będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy
2025-03-13 08:40:41Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:BRAK (15.2025.MK) przyjmowanie, selekcjonowanie korespondencji Miejsce">
2025-03-12 22:21:12Zakres obowiązków:PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLNEJ, UCZNIOWSKIEJ. SPRAWOZDANIA. OBSŁUGA PROGRAMU VULCAN OPTIVUM. ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SYSTEMIE OŚWIATY. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne, kieru
2025-03-12 18:41:49Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweWymagany staż pracy: lata: 0, miesiące: 1 Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestr
2025-03-12 18:41:49Praca Referent ds. Administracji, ENERGA – OPERATOR S.A., Elbląg
2025-03-12 12:40:51ENERGA-Operator SA