Twoje obowiązki: Koordynacja etapów procesu zakupowego Kontrola terminowości dostaw i jakości towaru Kontakt z dostawcami i rozliczanie dokumentów Przygotowanie dokumentacji wysyłek Wydawanie towarów do odpowiednich działów
2025-03-05 18:30:57Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji
2025-03-05 18:21:13PHU "Lubinpex " sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie zatrudni na stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP Nasze wymagania: - wykształcenie - magister lub inne wyższe o kierunku BHP - min. 2 -letnie doświadczenie w pracy w służbie BHP - ukończony kurs na Inspekt
2025-02-26 15:06:51Opis stanowiska Ewaluacja i kontrola funkcjonowania szkół w zgodzie z prawem. Wsparcie dyrektorów w doskonaleniu procesów dydaktycznych. Projektowanie i nadzorowanie programów dydaktycznych. Inicjowanie działań rozwojowych i strategii edukacyjny
2025-03-13 08:01:19Twój zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Sporządzanie raportów finansowych, Rozliczenia podatkowe, Prognozowanie finansów, Współpraca z audytorem, Zarządzanie fakturami i dokumentami (w tym monitorowanie, publikowanie, rejestrowan
2025-03-13 12:30:58Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy
2025-03-13 08:40:41Opis stanowiska Nadzór nad procesem produkcji konstrukcji metalowych, w tym monitorowanie i zapewnienie zgodności z normami i dokumentacją techniczną. Kontrola jakości materiałów, weryfikacja atestów, analiza dokumentacji konstrukcyjnej. Nadzór
2025-03-15 12:30:02Twoje obowiązki: Koordynacja etapów procesu zakupowego Kontrola terminowości dostaw i jakości towaru Kontakt z dostawcami i rozliczanie dokumentów Przygotowanie dokumentacji wysyłek Wydawanie towarów do odpowiednich działów
2025-03-05 18:30:57Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji
2025-03-05 18:21:13PHU "Lubinpex " sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie zatrudni na stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP Nasze wymagania: - wykształcenie - magister lub inne wyższe o kierunku BHP - min. 2 -letnie doświadczenie w pracy w służbie BHP - ukończony kurs na Inspekt
2025-02-26 15:06:51Zakres obowiązków:1. Udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania opartego na normie PN-EN ISO/IEC 17025:2018-022. Pobieranie próbek wody i ścieków3. Wykonywanie badań fizykochemicznych wody i ścieków4. Kalibracja i sprawdzanie urządze
2025-03-13 18:41:58Zakres obowiązków:Zarządza, opracowuje i wdraża strategię rozwoju przedsiębiorstwa w zakresie nowoczesnych technologii IT. Prowadzi nadzór nad inwestycjami IT. Planuje i wdraża systemy IT, opracowuje i wdraża architekturę sieciowo-serwerową. Koo
2025-03-11 18:41:30(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-11 15:32:14Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych - ocena wniosków o wsczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zak
2025-03-10 18:41:42Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w Księginicach 14 zatrudni osobę na stanowisko: Inspektor (ds. zamówień publicznych) Miejsce pracy: Księginice Rodzaj pracy: Pełny etat (praca stacjonarna) Poszukujemy kandydatów na s
2025-03-07 15:06:31Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w Księginicach 14 poszukuje pracownika na stanowisko: INSPEKTOR (ds. kadr i płac) Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-p
2025-02-28 21:06:44Zakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, w tym: - nakliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac - rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym (PIT) oraz instytucją zarządzającą PPK, PFRON itp. - prowadzenie akt osobow
2025-02-28 18:42:03Dyrektor Hali Sprzedaży Lubin19_81Obowiązki nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym,rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych,prowadzenie kontroli i zapewnienie real
2025-02-28 07:01:03Selgros PL Sp. z o.oZakres obowiązków:bieżące prace biurowe, wystawianie produktów w sklepie internetowym, pomoc w organizowaniu i pakowaniu przesyłek, obsługa portali społecznościowych, nagrywanie video i robienie zdjeć produktów, kontakt z klintem Wymagania: Wyna
2025-02-11 18:41:50Firma z wieloletnim doświadczeniem, prężnie działająca na rynku opieki w Niemczech oraz w Polsce -Opieka Inter Job sp. z o.o. sp.k. zatrudni PRACOWNIKA BIUROWEGO Z DOBRĄ ZNAJOMOŚCIĄ J.NIEMIECKIEGO. Głównym zadaniem będzie pozyskanie personelu op
2025-02-10 21:06:39Zatrudnimy inspektora ds BHP do nadzoru budowy w Lublinie. Praca na pół etatu Mile widziane doświadczenie Kontakt smartbhp @ smartbhp.pl
2024-12-06 07:07:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: znajomość programu Microsoft Office,łatwość nawiązywania kontaktów,wysoki poziom kultury osobistej,dobra organizacja pracy,prawo
2025-03-15 07:31:00Kancelaria Adwokacka Marek SkrzyszowskiZakres obowiązków:Prowadzenie akt sprawy, umawianie klientów na spotkania, kontakty osobiste i telefoniczne z pracownikami administracyjnymi organów wymiaru sprawiedliwości.Umowa na okres próbny na 3 miesiące a w przypadku pozytywnej opinii kole
2025-03-14 18:41:55Praca Kierownik działu administracji, Rhenus Warehousing Solutions Polska, Błonie
2025-03-14 16:40:50Rhenus Warehousing Solutions PolskaPraca Starszy referent ds. administracyjnych, Politechnika Warszawska, Warszawa
2025-03-14 12:40:52Politechnika WarszawskaPraca Pracownik ds. Administracji, Muehlhan Polska sp. z o.o., Gdańsk
2025-03-14 11:40:53Muehlhan POLSKA Sp. z o. oPraca Referent ds. Administracyjnych / Sekretarka, Makarony Polskie S.A., Rzeszów
2025-03-14 09:40:50Makarony Polskie S.AZakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wyma
2025-03-13 18:42:05Zakres obowiązków:Kierowanie administracją w hotelu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie branżowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wyksztalcenie śred
2025-03-13 18:42:01Zakres obowiązków:RP wykonywanie prac administracyjno- biurowych/zapisywanie pacjentów na wizyty Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracyjneWymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat
2025-03-13 18:41:58Oczekujemy? Wykształcenia min. średniego ukończonego maturą Chęci rozwoju, dyspozycyjności Umiejętności obsługi komputera – szczególnie Excel /">
2025-03-13 12:21:02Praca Manager Działu Administracji, Mago S.A., Nadarzyn (pow. pruszkowski)
2025-03-13 10:40:56Mago S.AWymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:BRAK (15.2025.MK) przyjmowanie, selekcjonowanie korespondencji Miejsce">
2025-03-12 22:21:12