Opis zadań:według programu stażu: obsluga interesantów, obsługa komputera i urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji BHP, realizowanie zadań BHP u klienta pod nadzorem specjalisty ds. BHP,kierowanie samochodem służbowym Wymagania:Wymagania
2025-03-20 18:41:43Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: kontroli celno-skarbowej i postępowania podatkowego w Piętnastym Referacie Kontroli Celno-Skarbowej i Postępow
2025-03-18 08:00:03Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuTwoje obowiązki: Koordynacja etapów procesu zakupowego Kontrola terminowości dostaw i jakości towaru Kontakt z dostawcami i rozliczanie dokumentów Przygotowanie dokumentacji wysyłek Wydawanie towarów do odpowiednich działów
2025-03-05 18:30:57Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji
2025-03-05 18:21:13PHU "Lubinpex " sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie zatrudni na stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP Nasze wymagania: - wykształcenie - magister lub inne wyższe o kierunku BHP - min. 2 -letnie doświadczenie w pracy w służbie BHP - ukończony kurs na Inspekt
2025-02-26 15:06:51(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-18 12:11:19Opis stanowiska Ewaluacja i kontrola funkcjonowania szkół w zgodzie z prawem. Wsparcie dyrektorów w doskonaleniu procesów dydaktycznych. Projektowanie i nadzorowanie programów dydaktycznych. Inicjowanie działań rozwojowych i strategii edukacyjny
2025-03-13 08:01:19ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wsparcie administracyjne działu transportu drobnicowego, - dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, - wystawianie dokumentów systemowych, fakturowanie oraz windykacja, - administracja danych, - k
2025-03-20 18:30:10Agencja zatrudnienia ks service s.aOpis stanowiska Przeprowadzanie oraz dokumentowanie badań urządzeń technicznych podlegających dozorowi Inspekcja urządzeń ciśnieniowych i/lub systemów transportu bliskiego
2025-03-20 16:05:02Opis zadań:w/z Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduProfil działalności pracodawcy:Działalność prawnicza.Miejsce
2025-03-20 18:41:43Zatrudnimy inspektora ds BHP do nadzoru budowy w Lublinie. Praca na pół etatu Mile widziane doświadczenie Kontakt smartbhp @ smartbhp.pl
2025-03-20 05:06:32Zakres obowiązków:1. Udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania opartego na normie PN-EN ISO/IEC 17025:2018-022. Pobieranie próbek wody i ścieków3. Wykonywanie badań fizykochemicznych wody i ścieków4. Kalibracja i sprawdzanie urządze
2025-03-13 18:41:58Zakres obowiązków:Zarządza, opracowuje i wdraża strategię rozwoju przedsiębiorstwa w zakresie nowoczesnych technologii IT. Prowadzi nadzór nad inwestycjami IT. Planuje i wdraża systemy IT, opracowuje i wdraża architekturę sieciowo-serwerową. Koo
2025-03-11 18:41:30Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych - ocena wniosków o wsczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zak
2025-03-10 18:41:42Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w Księginicach 14 zatrudni osobę na stanowisko: Inspektor (ds. zamówień publicznych) Miejsce pracy: Księginice Rodzaj pracy: Pełny etat (praca stacjonarna) Poszukujemy kandydatów na s
2025-03-07 15:06:31Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w Księginicach 14 poszukuje pracownika na stanowisko: INSPEKTOR (ds. kadr i płac) Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-p
2025-02-28 21:06:44Zakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, w tym: - nakliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac - rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym (PIT) oraz instytucją zarządzającą PPK, PFRON itp. - prowadzenie akt osobow
2025-02-28 18:42:03Dyrektor Hali Sprzedaży Lubin19_81Obowiązki nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym,rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych,prowadzenie kontroli i zapewnienie real
2025-02-28 07:01:03Selgros PL Sp. z o.oFirma z wieloletnim doświadczeniem, prężnie działająca na rynku opieki w Niemczech oraz w Polsce -Opieka Inter Job sp. z o.o. sp.k. zatrudni PRACOWNIKA BIUROWEGO Z DOBRĄ ZNAJOMOŚCIĄ J.NIEMIECKIEGO. Głównym zadaniem będzie pozyskanie personelu op
2025-02-10 21:06:39Praca Referent ds. Administracji, ENERGA – OPERATOR S.A., Olsztyn
2025-03-20 15:40:55ENERGA-Operator SAPraca Pracownik Administracji, HANDEN Sp. z o.o., Warszawa
2025-03-20 14:40:49HANDEN SP Z O OPraca Szef Administracji, SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.O., Warszawa
2025-03-19 16:48:13SZKOŁA W CHMURZE SP. Z O.OPraca Sekretarka Działu Administracji, Toruńskie Wódki Gatunkowe, Toruń
2025-03-19 12:41:01Toruńskie Wódki GatunkoweDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Sekretarz w Wydziale Obsługi Prac Kierownictwa GUS w Gabinecie Prezesa Adres urzędu: 00-925 Warszawa al. Niepodległości 208 W
2025-03-19 08:00:02Główny Urząd Statystyczny w WarszawieZakres obowiązków:Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji szkolnej, sprawna obsługa spraw uczniowskich i kadry pedagogicznej, obsługa interesantów i praca zespołowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, śr
2025-03-18 18:41:49Zakres obowiązków:- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji,- obsługa kasy fiskalnej, fakturowanie,- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów, poczty elektronicznej,- sporządzanie raportów, zesta
2025-03-18 18:41:48Praca Pracownik administracji, Gospodarstwo Rolne Darosław Zima, Załom (pow. goleniowski)
2025-03-18 13:40:55GOSPODARSTWO ROLNE Darosław ZimaOczekujemy przede wszystkim dobrego zorganizowania, sumienności i wysokiej kultury osobistej w komunikacji z pracownikami i podwykonawcami. Nie jest konieczne wcześniejsze doświadczenie. Podstawowa wiedza z zakresu administracji, rachunkowo
2025-03-17 10:40:56NTW WIND SYSTEMS sp. z o.oPraca Sekretarka, SZPZLO WARSZAWA-WAWER, Warszawa
2025-03-17 10:40:56SZPZLO WARSZAWA-WAWERCo będzie należeć do Twoich obowiązków? Obsługa administracyjna i stały kontakt z klientami przy projektach związanych z dofinansowaniem Uzupełnienie wniosków pod dofinansowanie Codzienny kontakt z urzędami oraz partnerami współpracującymi przy
2025-03-17 07:32:31ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: dobra organizacja pracy,prawo jazdy kat. B,wysoki poziom kultury osobistej,łatwość nawiązywania kontaktów,znajomość programu Mic
2025-03-15 07:31:00Kancelaria Adwokacka Marek SkrzyszowskiZakres obowiązków:Prowadzenie akt sprawy, umawianie klientów na spotkania, kontakty osobiste i telefoniczne z pracownikami administracyjnymi organów wymiaru sprawiedliwości.Umowa na okres próbny na 3 miesiące a w przypadku pozytywnej opinii kole
2025-03-14 18:41:55Praca Kierownik działu administracji, Rhenus Warehousing Solutions Polska, Błonie
2025-03-14 16:40:50Rhenus Warehousing Solutions PolskaPraca Starszy referent ds. administracyjnych, Politechnika Warszawska, Warszawa
2025-03-14 12:40:52Politechnika Warszawska