Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i opiniowanie umów, aneksów oraz porozumień, konsultowanie i negocjowanie zapisów prawnych z kontrahentami., Obsługa korporacyjna organów firmy, w tym opracowywanie uchwał i protokołów oraz nadzór nad..
2025-01-22 10:41:23Opis stanowiska Wizualna kontrola higieny i stanu technicznego zakładu. Monitorowanie przestrzegania dobrych praktyk produkcyjnych i higienicznych. Weryfikacja jakości surowców, półproduktów, produktów końcowych i recyklatu. Nadzór nad dokumenta
2025-01-19 15:50:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnością.Praca przy obsłudze kompStanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na 1 piętrze.Podstawowe wyposażenie stanowiska - zestaw komputerowy.Praca przy obsłudze komputera pow
2025-01-17 22:30:48Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku MazowieckimKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Do spraw: w Zespole Statystyki Przestępczości Wydział Dochodzeniowo - Śledczy Adres urzędu: 05-825 Grodzi
2025-01-17 08:00:07Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku MazowieckimOferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych dostawców z branży motoryzacyjnej, kontakt z kontrahentami (język włoski), pomoc w bieżących pracach biurowych..
2025-01-13 16:40:32Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Minimum 10 lat doświadczenia w branży IT, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym, Doskonała znajomość technologii informatycznych i trendów rynkowych, Wykształcenie wyższe o profilu technicznym, Umiejętność zarządzania zespołem i projektami, Sil
2025-01-22 10:25:14NASK - Państwowy Instytut BadawczyRozpoczęta aplikacja adwokacka (I-II rok) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w kancelarii odpowiedzialność i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań zdolność do samodzielnego działania, pracy pod presją czasu zaangażowanie oraz dobra organ
2025-01-15 10:25:31Glaw Kancelaria AdwokackaMinimum 4 – 5 lat doświadczenia w cenach transferowych; wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, nauki ścisłe, prawo); biegła znajomość bazy Quick Analytics/ Amadeus/ Orbis, Eikon lub podobnych (dodatkowym atutem będzie umiejętność
2025-01-09 09:41:13Enodo Advisors Sp. z o.oWykształcenie wyższe prane lub administracyjne lub status studenta prawa (III–V rok studiów) Język angielski na poziomie zaawansowanym. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość pakietu MS Office oraz systemów elektronicznych
2024-12-09 12:05:34HTH Recruitment 5,0Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków:, regularna obsługa dotychczasowych klientów oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami, obsługa baz danych, przyjmowanie, ewidencja i nadzorowanie realizacji zamówień, monitorowanie stanów..
2025-01-15 19:40:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań: reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe na terenie powiatu warszawskiego zachodniego, w tym udział w postępowaniach wyjaśniających, szkolenia.Miejsce i otoczenie organiz
2025-01-21 22:30:41Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 3,8Twój zakres obowiązków, 1) prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, remontów oraz bieżącą konserwacją obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu przy tych obiektach, ujętych w planie rocznym oraz w wieloletnich programach..
2025-01-21 08:40:17Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny Wydział Orzeczniczo-prawny Adres urzędu: 05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Poz
2025-01-21 08:00:07Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 3,8Opis zadań:Program stażu Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Teresin, powiat: sochaczewski, woj:
2025-01-20 18:41:33Opis zadań:Program stażu Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Teresin, powiat: sochaczewski, woj:
2025-01-20 18:41:33Opis stanowiska Monitorowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP. Organizacja i kontrola terminów szkoleń BHP, w tym prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników. Zarządzanie magazynem odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
2025-01-19 09:23:02O nasJESTEŚMY polskim producentem pomp ciepła i dostawcą rozwiązań z zakresu OZE. Propagujemy i dostarczamy ekologiczne rozwiązania energetyczne i grzewcze skrojone pod potrzeby i możliwości naszych klientów..
2025-01-17 11:30:24Euros energy sp.z.o.o 3,2Parzniew Inspektor ds.Inwentaryzacji - MZ, 05-808
2025-01-16 17:05:08BiedronkaTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa Klienta – przyjmowanie i realizowanie zamówień, aranżowanie wysyłek drogowych, morskich,, Wyrabianie dokumentów eksportowych: EUR 1, świadectw pochodzenia, B/L i innych dokumentów koniecznych do realizacji
2025-01-16 15:40:37Oferujemy: współpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00, zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto, współpracę z młodym, dynamicznym zespołem
2025-01-16 15:25:39Windykator Terenowy / Windykatorka TerenowaTwój zakres obowiązków Prowadzenie negocjacji bezpośrednich i telefonicznych. Przygotowywanie dokumentacji w sprawach oraz ich raportowanie w aplikacji mobilnej. Analiza sytuacji finansowej Klienta i pr
2025-01-15 11:01:59Kredyt Inkaso S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 5) - Uprawnienia: obsługa programu Symfonia - Przeznaczone wyłącznie dla osób za
2025-01-15 07:31:06MUSI NOVUM Sp z o.oZakres obowiązków:prowadzenie opreacji na kontach finansowych, prowadzenie ewidencji analitycznej kont finansowych, prowadzenie rejestru VAT, obsługa księgowego programu (FK Symfonia) Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Asystent do spraw księg
2025-01-14 18:42:13Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Opis zadań:Program stażu Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Teresin, powiat: sochaczewski, woj:
2025-01-09 18:41:22ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Podstawowe wyposażenie stanoiska to zestaw komputerowy z programowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w budynku przy ul. Staszica 4, 05-800 Pruszków w
2025-01-08 22:30:56Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy - Zawody: Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1) - Języki: polski, w mow
2025-01-04 07:30:58Regionalna Baza LogistycznaZakres obowiązków:- przeprowadzanie kontroli i przeglądów warunków pracy oraz poziomu przestrzegania przepisów i zasad BHP - uczestniczenie w pracach podkomisji BHP - opracowywanie ocen ryzyka zawodowego dla stanowisk służby/pracy - organizowani
2025-01-03 18:41:22Przedszkole Miejskie nr 13 w Pruszkowie zatrudni na wakat: nauczyciela wychowania przedszkolnego, wicedyrektora w pełnym wymiarze godzin. Zainteresowanych prosimy o kontakt tel.22 758 62 01 CV proszę przesłać na adres mailowy
2025-01-02 11:36:57Twój zakres obowiązków, pomoc w dziale marketingu, obsługa urządzeń biurowych (komputery, drukarki, faksy), tworzenie grafik, filmów i reklam, prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów, pisanie tekstów do witryn firmy, stron, FB, reklam,..
2024-12-30 15:40:37Zakres obowiązków:bezpośrednia współpraca z prezesem w zakresie strategii sprzedaży i marketingu, organizacja działu marketingu i sprzedaży oraz rekrutacja i zarządzanie pracowników tych zespołów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu zgodnie ze stra
2024-12-12 18:41:42Parzniew - MZ, 05-808
2024-12-11 17:05:09BiedronkaPGED/OW/60/24
2024-12-10 16:57:23PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa