Opis stanowiska Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administra
2025-02-02 14:20:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Jako rekruter jesteś łącznikiem holenderskiego rynku pracy z kandydatami z Polski - Podchodzisz do kandydatów w sposób profesjonalny - Kreatywnie i skutecznie dokonujesz rekrutacji i selekcji - W oparciu o profil kandydata i
2025-01-31 15:30:22AbJobService PolskaTwoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-31 13:31:42Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-31 13:30:23Cześć,Przez najbliższy rok będę służbowo na Podkarpaciu.Szukam Asystentki, kt óra w tym czasie pomoże mi w części projektowej, jak r ównież będzie chciała fajnie spędzić czas po godzinach.36 lat, consulting strategiczny. Od lat podr óżuję i prac
2025-02-02 04:10:09Opis zadań:Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej oraz dbanie o prawidłowy jej obieg w firmie. Uzupełnianie i publikowanie informacji na stronie internetowej. Wykonywanie i odbieranie telefonów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształc
2025-01-31 18:41:45Twój zakres obowiązków, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, zarządzanie logistyką towarów, realizacja zamówień – fakturowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki, kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego towaru oraz prawidłowe..
2025-01-31 15:40:57Opis zadań:Porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie projektów pism, obsługa komputera i praca w systemie PROK-SYS Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Stypendium
2025-01-30 18:42:16Opis zadań:1. Obsługa urządzeń biurowych, prezentacji.2. Obsługa socjal mediiów.3. Posługiwanie się typowym oprogramowaniem użytkowym i narzędziowym.4. Zasady przygotowania pism biurowych i księgowo-prawnych.5. Zasady techniki przygotowania i pr
2025-01-30 18:42:15Twój zakres obowiązków, obsługiwanie procesu rekrutacji uczestników szkoleń (listy przyjętych, informacje o terminach, umawianie rozmów kwalifikacyjnych), prowadzenie ewidencji uczestników, obsługiwanie panelu e-dziekanat dla 50-70 uczestników.
2025-01-30 16:40:40INSTYTUT TRENINGU I EDUKACJI GESTALT S.COpis zadań:według zawodu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjneInne wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera. Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób
2025-01-28 18:41:46Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie., Zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja spotkań firmowych., Przygotowywanie i wysyłka korespondencji, obsługa paczek i przesyłek..
2025-01-28 16:40:37Zakres obowiązków:samodzielne wprowadzanie dokumentów do programu optima Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wymagane;- minimum wykształcenie średnie ekonomiczne, technik ekonomista, technik rachunkowośc
2025-01-24 18:41:44Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie, weryfikacja i porównywanie danych, Kontakt z technikami wykonującymi pracę, Obsługa komputera, poczty elektronicznej, pakiet MS Office, Archiwizacja dokumentów..
2025-01-23 12:40:50Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno – biurowe, Obsługa telefonu i poczty mailowej, Dbanie o prawidłowy obieg informacji w firmie, Segregowanie dokumentów, Raportowanie wyników pracy..
2025-01-23 11:40:43Asystent / Asystentka brokera ubezpieczeniowegoTwój zakres obowiązków Aktywnie wspierasz naszych brokerów w ich codziennej pracy, co obejmuje utrzymanie aktualności danych klientów i pomoc w przygotowaniu dokumentacji. Przygotowujesz analizy i r
2025-01-23 07:01:22EIB SAOgólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2025-01-22 19:16:08Profi Credit Polska S.AZakres obowiązków:https://bip.erzeszow.pl/ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:bezpośrednio do
2025-01-22 18:41:30Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa korespondencji i komunikacji, - Prowadzenie bieżącej korespondencji mailowej i tradycyjnej., - Obsługa rozmów telefonicznych z klientami, dostawcami i partnerami firmy., - Dbanie o właściwy przepływ informacji
2025-01-21 09:40:38Visum Clinic z Rzeszowa zatrudni osobę z doświadczeniem na stanowisku pracownik administracyjny / rejestratorka . Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Podstawowe obowiązki: - osobist
2025-01-14 15:07:13Zakres obowiązków:Obsługa klienta- sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych, obsługa kasy fiskalnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputera - exel, wordInne wymagania: Dobra o
2025-01-13 18:41:32Twój zakres obowiązków, Asystowanie w planowaniu, organizowaniu i realizacji projektów Fundacji Misji Obywatelskiej., Monitorowanie harmonogramów projektowych oraz wspieranie w zarządzaniu budżetem., Przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji..
2025-01-10 16:40:26FUNDACJA MISJI OBYWATELSKIEJW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-01-10 07:01:36JAREX SP Z O OTwój zakres obowiązków, monitorowanie i analiza informacji dot. możliwości pozyskiwania środków z funduszy UE oraz budżetu Państwa, tworzenie na tej podstawie zestawień tygodniowych,, opracowywanie koncepcji i treści ofert oraz ich wysyłka,,..
2025-01-08 13:40:47Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z siecią sprzedaży i Partnerami w zakresie obsługi spraw związanych ze sprzedażą fotowoltaiki i pomp ciepła,, Udział w procesie rozliczania sprzedaży w zakresie Eko produktów oferowanych przez PGE Obrót,,..
2025-01-03 11:40:32GRUPA KAPITAŁOWA 'SPECJAŁ' www.specjal.com.pl DYSTRYBUTOR ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ZATRUDNI NA STANOWISKO: Referent ds. sprzedaży Miejsce pracy: Rzeszów Referent ds. sprzedaży Zadania na s
2024-12-16 18:36:17PPHU Specjał Sp. z o. o- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2024-10-16 12:35:26Profi Credit Polska S.AWymagania Wymagania
2024-10-15 08:23:11Wymagania - dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność- umiejętność budowania pozytywnych rel
2024-10-09 08:23:02- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2024-04-05 11:15:52Profi Credit Polska S.A