Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-08 11:20:03Opis stanowiska Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji. Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej. Planowanie kształce
2025-03-08 08:01:02Opis stanowiska Wprowadzanie danych do firmowych systemów informatycznych, Efektywne zarządzanie korespondencją mailową oraz umawianie spotkań biznesowych, Realizacja działań badawczych dotyczących potrzeb firmy oraz pierwszy kontakt telefoniczn
2025-03-07 16:10:05Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-03-06 15:45:55Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-07 18:41:40Koordynator ds. pracowników tymczasowych z j. ukraińskimTwój zakres obowiązków organizacja pierwszych dni pracy (zakwaterowanie, odzież robocza, badania lekarskie); bieżąca obsługa pracowników (przekazywanie/odbieranie dokumentów); przygotowywan
2025-03-07 11:00:41SUNGROUP Sp. z o.oDyrektor/Manager Opis stanowiska: zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu, nadzorowanie i realizację celów sprzedaży, koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów centrum, odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne oraz za budowanie
2025-03-07 05:06:35Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-03-06 21:25:42Zakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,• prowadzenie działań windykacyjnych,• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o
2025-03-06 18:41:33Podstawowe oczekiwania: • wykształcenie minimum średnie, • doświadczenia na podobnym stanowisku • znajomości przepisów prawa pracy • bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office • umiejętności analitycznego myślenia • bardzo dobrej..
2025-03-06 17:34:25T.j. kordus property spółka jawnaBERKER DOMINIS Sp. z o.o. to właściciel marki PracownicyBudowlani.pl. Jesteśmy firmą, która od 21 lat zajmuje się marketingiem personalnym i rekrutacją pracowników. Od 9 lat skupiamy się wył
2025-03-06 15:36:38Berker Dominis Sp. z o.o 4,7Główne obowiązki: Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji przewozowej oraz usług dodatkowych (CODI, w
2025-03-06 15:30:50Centrum Kształcenia Podyplomowego Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji, przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna
2025-03-06 14:36:43Twój portal z ofertami pracy
2025-03-06 11:54:05Hebe - Jeronimo MartinsDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Obsługi Bieżącej w Urzędzie Skarbowym w Pabianicach Adres urzędu: 90-436 Łódź al. Kościuszki 83 Adres pracy: ul
2025-03-06 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziTwój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem o służbach BHP, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowanie powypadkowe itd. Realizacja działań i projektów naprawczych i doskonalących Angażowanie pracowników i
2025-03-06 07:30:37Zadania: Prowadzenie i organizacja szkoleń BHP,Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów, zasad, procedur, instrukcji BHP,Udział w przeprowadzaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,Udz
2025-03-05 21:25:37Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-05 18:41:25Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: dba o terminowość załatwiania spraw m.in. korespondencji z organami władzy państwowej i samorządowej, przygotowuje odpowiedzi i dba o obsługę korespondencji, prowadzi wszystkie sprawy admi
2025-03-05 16:01:14Zapraszamy do jednej z najlepszych szkoły w Łodzi! Poszukujemy nauczyciela informatyki, sieci komputerowych oraz baz danych. Godziny pracy do uzgodnienia. Młodzież zaangażowana i chętna do nauki
2025-03-05 15:36:05Zespół Szkół Politechnicznych im. Komisji...Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?Dołącz do nas!Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),jest..
2025-03-05 12:13:20MedicoverTwój portal z ofertami pracy
2025-03-05 10:54:05ABM Jędraszek Sp. JAsystent / Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Nadzór i organizacja kalendarzy Członków Zarządu. Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Zarządu. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów: dystrybucja i archiwizacja dokumentów. Wsparcie
2025-03-05 07:00:55CERI International Sp. Z o. oKoordynator/ka ds. Wsparcia Aptek46_7012Obowiązki dbanie o rozwój biznesu klienta poprzez doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań przyczyniających się do rozwoju Klienta, Wymagania kompleksowe wsparcie i obsługa aptek na terenie woj. Łódzki
2025-03-05 07:00:55Neuca S.ADyrektor ds. Drobnicy Międzynarodowej83_4450726Obowiązki opracowywanie strategii rozwoju produktu drobnicy międzynarodowej, aktywne pozyskiwanie kontraktów transportowych – business development produktu drobnicy międzynarodowej, rozwój i zarządz
2025-03-05 07:00:52GEIS PL Sp. z o. o 1,0Opis zadań:-prowadzenie i aktualizacjia baz danych, rejestrów oraz innych zestawień niezbędnych do realizacji powierzonych zadań,- pomoc w realizacji zadań związanych z tematyką sprawiedliwej transformacji w regionie łódzkim,- wsparcie w monitor
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:-wsparcie Wydziału w opracowaniu projektów pism, wystąpień, opinii, informacji w zakresie właściwości Wydziału,- wsparcie pracowników Wydziału przy opracowaniu analiz informacji i innych dokumentów dot. działalności Wydziału lub Urzęd
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:-pomoc w realizacji zadań w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań wykonywanych przez Wydział,- pomoc w prowadzeniu rejestrów wewnętrznych prowadzonych przez Wydział,- pomoc weryf
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych i prac biurowych, wprowadzanie danych do programów komputerowych /NABÓR STAŻ- ALG./ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Uprawni
2025-03-04 18:41:35Opis zadań:- zapoznanie z obowiązujacymi przepisami dot. samorządu województwa,- zapoznanie z uregulowaniami prawnymi dot. opłat środowiskowych,- zakładanie teczek podmiotów,- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,- wykonywanie czynności ka
2025-03-04 18:41:35