Praca Key Account Manager – Włochy, Corab S.A., Warszawa
2025-03-21 16:40:43Corab S.ATwój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówi
2025-04-13 11:40:04Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Monitorowanie satysfa
2025-04-13 11:14:02Opis stanowiska Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży i opieki nad klientami biznesowymi Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów i rozwijanie relacji z obecnymi partnerami Sprzedaż rozwiązań wspierających wellbeing i rozwój pracowników Nego
2025-04-13 08:00:09Opis stanowiska Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z
2025-04-13 08:00:03Zakres obowiązków:Obsługa klienta - osobista, e-mailowa i telefoniczna. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: komunikatywnośćInne wymagania: Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego W
2025-04-14 18:41:53Twój zakres obowiązków: organizacja promocyjnych i szkoleniowych spotkań dla Pacjentów, Lekarzy i mediów, zarządzanie materiałami promocyjnymi, osobiste wizyty u Lekarzy Specjalistów ds. Ginekologii i Położnictwa, przygotowywanie raportów, tworz
2025-04-14 18:34:09Wymagania\nDobra organizacja pracy \nUmiejętność słuchania drugiej strony \nBycie osobą przyjazna i pozytywnie nastawioną do ludzi \nChęć niesienia pomocy i wsparcia innym osobom \nPrawo jazdy kat. B \n","title":"Account Manager - Obsługa K
2025-04-14 16:54:05ITH Sp. z o.oWymagania:\nMin. 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, w dziale Client Service (warunek konieczny) na podobnym stanowisku;\nŁatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania trwałych i pozytyw
2025-04-14 16:54:05Open Gate sp. z o.oMiejsce pracy Polana Zgorzelisko - Małe Ciche Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: • Codzienne ..
2025-04-14 16:15:01Twój zakres obowiązków Aktywna sprzedaż telefoniczna nowoczesnych rozwiązań - Nie musisz samodzielnie poszukiwać Klientów Obsługa telefonicznych oraz mailowych zapytań ofertowych Klientów B2B Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o analizę..
2025-04-14 15:20:03Oferta skierowana do osób z niepełnosprawnościami Zakres obowiązków: - telefoniczna obsługa Klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie sprzedaży i serwisu, - telefoniczna obsługa zgłoszeń serwisowych i sprzedażowych wg standardów..
2025-04-14 13:30:40Labore SimulZakres obowiązk ów:obsługa administracyjna procesu sprzedaży,kontakt telefoniczno-mailowy z klientem zagranicznym,obsługa procesu posprzedażowego,ścisła wsp ółpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek,wsparcie proces ów logisty
2025-04-14 11:53:47Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu; analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymaln
2025-04-14 11:32:39Key Account Manager Lokalizacja: Małopolska / Podkarpacie / Śląsk wschodni hybryda Forma zatrudnienia: B2B Wynagrodzenie: 7 000 - 8 000 PLN Poniższa oferta pracy pozwoli Ci wykorzystać dotychczasowe doświadczenia i relacje w branży HVAC i PV..
2025-04-14 10:28:21Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, która jest liderem rynku reklamy zewnętrznej i digitalowej w Polsce? Wiemy, jak skuteczne komunikować się z klientami. Priorytetem Cityboard Media jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i..
2025-04-14 09:32:22Kl zewnetrznyWymagania• Doświadczenie w pracy z Klientem• Znajomość pakietu OpenOffice• doświadczenie na podobnym stanowisku• samodzielność, systematyczność i sumienność w wykonywaniu zadań• zdolności analityczne• bardzo dobra
2025-04-14 08:36:02Internal Key Account ManagerOławaNR REF.: 1191483For our client who is leading a global contract manufacturing company specialising in the medical sector, we are currently seeking to hire for the role of:Internal Key Account ManagerResponsibilit
2025-04-13 21:25:47WymaganiaDoświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,Znajomość pakietu MS Office
2025-04-13 19:08:57Praca.plSpecjalistka / Specjalista ds. relacji i wsparcia klienta74_4491449Obowiązki aktywną sprzedaż pełnej oferty produktów bankowych: kont osobistych, kredytów, funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeń pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotr
2025-04-13 11:00:41mBank S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Samodzielne opracowywanie zapytań ofertowych – stała obsługa w zakresie Ochrony środowiska, EKO-przeglądy, remediacje, badania gruntu, - Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z Klientem dotyczących zapytania - Samodzielne poz
2025-04-13 07:30:19Ekologus Sp. z o.oWymagania Wymagania Biegła znajomość języka polskiego (C1) i angielskiego (B2). Pozytywne nastawienie, gotowość do pomocy. Elastyczność godzin pracy, także weekendy i ś
2025-04-13 06:31:03Wymagania Wymagania Wykształcenie minimum średnie, biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (B2). Znajomość nowych technologii, doświadczenie w obsłudze klienta. Umi
2025-04-13 06:31:03Opis stanowiska Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu, czatu i emaila. Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, dbałość o ich satysfakcję. Współpraca z zespołem na rzecz dostarczenia najlepszych doświadczeń dla klientów
2025-04-12 16:50:03Opis stanowiska Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pog
2025-04-12 16:11:02Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Kl
2025-04-12 15:30:02Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Kl
2025-04-12 15:30:02Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi, Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, Dążenie do maksymalnej satysfakcji Kl
2025-04-12 15:30:02Opis stanowiska Realizacja celów sprzedażowych. Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych
2025-04-12 13:40:02Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie z nimi relacji handlowych. Zarządzanie umowami i monitorowanie ich realizacji. Analiza rynku i konkurencji. Śledzenie zmian w ofertach produktów i rozwiązań biznesowych
2025-04-12 12:20:04Opis stanowiska Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie z nimi relacji handlowych. Zarządzanie umowami i monitorowanie ich realizacji. Analiza rynku i konkurencji. Śledzenie zmian w ofertach produktów i rozwiązań biznesowych
2025-04-12 12:20:04