Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej B2 Wykształcenie wyższe techniczne Komunikatywność oraz samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków Praca pod presją czasu Umiejętność pracy w zespole 3 dni w tygodniu praca stacjonar
2024-09-30 11:30:19OKNOPLASTNa co zwrócimy uwagę u kandydatów: Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), Sprawna obsługa komputera, Komunikatywność, przez którą rozumiemy: aktywne słuchanie, empatię, asertywno
2025-01-10 13:22:00Teleperformance PolandDoskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1/C2), Bardzo dobra znajomość języka polskiego i/lub angielskiego (B2), Dyspozycyjność do współpracy na ok 85h miesięcznie w godzinach pracy projektu: od poniedziałku do piątku w godzina
2025-01-10 11:39:17Teleperformance PolandDoświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w zakresie obsługi klientów i sprzedaży produktów finansowych, Umiejętności handlowych i negocjacyjnych, motywacji do realizacji wyznaczonych celów, Wysokiej kultury osobistej oraz rozwiniętych umi
2025-01-10 10:09:19Smart-HRTwój zakres obowiązków, Witanie gości i klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób, Odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile oraz zarządzanie korespondencją, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych, przygotowywanie dokumentów.
2025-01-30 12:40:50Twój zakres obowiązków, Obsługa mailowych i telefonicznych zapytań od klientów zagranicznych oraz podwykonawców,, Wyjaśnianie bieżących kwestii w zakresie rejestracji oraz wysyłki dokumentów, a także płatności za wykonane usługi,, Kontakt z..
2025-01-30 12:40:50Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta z branży call center - CCDS poszukuje osób na stanowisko: Specjal
2025-01-30 12:35:59Unique People sp. z o.oUnique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta z branży call center - CCDS poszukuje osób na stanowisko: Specjal
2025-01-30 12:35:59Unique People sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-01-30 11:54:05ALIOR BANK S.AYour responsibilities, Implement sales strategies and plans., Build and maintain strong customer relationships., Schedule meetings and conferences with new partners in the European Market., Assist in creating offers for key accounts., Expand Dre
2025-01-30 11:40:50Twój portal z ofertami pracy
2025-01-30 10:54:06Unique People sp. z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-01-30 10:54:05MMC PolskaTwój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi (praca na bazie aktywnych klientów, długofalowa współpraca), Analiza potrzeb, cykliczny kontakt z klientami, Sprzedaż telefoniczna produktów technicznych marki Würt
2025-01-30 10:40:56Twój zakres obowiązków, telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów sklepu internetowego oraz platform marketplace, doradztwo produktowe w ramach konsultacji przed zakupem, realizacja zamówień i fakturowanie, dbanie o dostępność oferty sklepu..
2025-01-30 10:40:55Opis stanowiska Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi kontrahentami. Przygotowywanie ofert, Realizacja sprzedaży, Koordynowanie dostaw, Zarządzanie należnościami. Rozwijanie trwały
2025-01-30 10:35:02Oczekiwania doświadczenie (min. 6 miesięcy) w obszarze telefonicznej obsługi Klienta * mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami znajomośc języka angielskiego na poziomie B1/B2 swoboda w rozmowie telefonicznej i duża kultura osobista dos
2025-01-30 10:25:16DevireOpis stanowiska Obsługa klientów i realizacja zamówień. Kontakt z klientami i podwykonawcami. Obsługa systemów informatycznych firmy. Prowadzenie dokumentacji
2025-01-30 10:24:02Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów oraz nadzór nad ich realizacją,, Ścisła współpraca z działami: planowania produkcji oraz magazynem w zakresie realizacji zamówień,, Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego
2025-01-30 09:40:53Twój zakres obowiązków, Planowanie prac warsztatu oraz prowadzenie harmonogramu rezerwacji napraw., Otwieranie zleceń, koordynacja przepływu informacji o konieczności wykonania dodatkowych prac pomiędzy warsztatem a klientem., Zapewnienie..
2025-01-30 09:40:53Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze
2025-01-30 09:40:35Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze
2025-01-30 09:40:35Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze
2025-01-30 09:40:35Zakres obowiązków : Pozyskiwanie nowych Klientów na rynku polskim i obsługa tych Klientów (technologie nadruków i zdobień) Forma zatrudnienia : Umowa o pracę Wynagrodzenie : 9-15 tyś brutto Benefity : świadczenia z funduszu socjalnego tj...
2025-01-30 08:26:31Opis stanowiska Bycie głównym punktem kontaktu dla klientów, rozwijanie relacji biznesowych. Organizowanie spotkań cyklicznych z klientami do omówienia statusu projektów i planowanie przyszłych działań. Dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat u
2025-01-30 08:01:04Opis stanowiska Obsługa klienta poprzez telefon i e-mail w sektorze ubezpieczeń, zgodnie ze standardami i procedurami. Współpraca z zespołami i towarzystwami ubezpieczeniowymi dla kompleksowej obsługi klientów. Zarządzanie elektroniczną dokument
2025-01-30 08:01:04Opis stanowiska Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości. Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie. Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców. Współpraca z innym
2025-01-30 08:01:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-30 07:30:19ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KSpecjalista ds. Obsługi KlientaTwój zakres obowiązków Planowanie prac warsztatu oraz prowadzenie harmonogramu rezerwacji napraw. Otwieranie zleceń, koordynacja przepływu informacji o konieczności wykonania dodatkowych prac pomiędzy warsztatem a
2025-01-30 07:01:37Volvo Trucks Polska 4,4PARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-01-30 07:01:37PARETTi Agencja Pracy TymczasowejPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-01-30 07:01:37PARETTi Agencja Pracy TymczasowejPARETTi Rekrutacja jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 9838. Obecnie
2025-01-30 07:01:37PARETTi Agencja Pracy TymczasowejJesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Compass, jednej z największych firm gastronomicznych na całym świecie i liderem w zakresie żywienia zbiorowego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:Pracownik obsługi klienta z pr
2025-01-30 07:01:37Compass Group PolandTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaTelefoniczna obsługa klienta - język niemieckiYour responsibilities Du bist unser telefonischer Erstkontakt zu unseren Kunden und repräsentierst Oviva hierbei sympathisch, authentisch und positiv Du sorgst am Telefon und via E-Mail für eine hohe
2025-01-30 07:01:37OvivaKogo szukamy? Szukamy zaangażowanych osób, które przede wszystkim chcą się uczyć i rozwijać w obszarze sprzedaży. Idealny kandydat to osoba, która: Jest komunikatywna i swobodnie prowadzi rozmowy telefoniczne. Lubi realizować cele i wyzwania. Po
2025-01-08 09:14:17Centrum Obsługi KlientówOczekiwania biegła znajomość języka niemieckiego komunikatywna znajomość języka angielskiego doświadczenie na podobnym stanowisku - specjalista ds. obsługi Klienta w firmie produkcyjnej, specjalista ds. logistyki, umiejętność analitycznego myśle
2025-01-14 10:25:19Devire