Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością
2024-12-10 13:00:03Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej B2 Wykształcenie wyższe techniczne Komunikatywność oraz samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków Praca pod presją czasu Umiejętność pracy w zespole 3 dni w tygodniu praca stacjonarna w
2024-09-30 11:30:19OKNOPLASTUkończone studia wyższe lub ostatni rok studiów znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 motywacja, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do pracy wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne biegła znajomość języka polskiego Mile widzi
2024-10-22 14:43:58C.H. RobinsonKontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
2024-12-10 13:10:02Zatrudnimy osobę do biura, obsługi klienta stacjonarnej, telefonicznej. Oferujemy: -możliwość rozwoju i awansu w zależności od posiadanych umiejętności (obsługa klienta, serwis, zdolności
2024-12-21 12:18:02Lubisz pracę z ludźmi i znasz świetnie język niemiecki oraz angielski? Szukasz pracy w administracji biurowej? Zapraszamy do aplikacji!Oczekujemybardzo dobrejznajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)płynnej znajomości języka niemieck
2024-12-21 11:53:57Do Twoich obowiązków będzie należało:obsługa infolinii przychodzącejrealizacja celów i zadań, poprzez profesjonalną obsługę Klientawsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usługOczekujemy:doświadczenia w obsłudze
2024-12-21 11:53:57InterkadraJesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Compass, jednej z największych firm gastronomicznych na całym świecie i liderem w zakresie żywienia zbiorowego. W związku z otwarciem nowej restauracji poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik obsługi klienta/
2024-12-21 11:01:23Compass Group PolandTwój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
2024-12-21 09:20:18W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży wnętrzarskiej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca/ czyni Klienta - Dział Łazienek Katowice
2024-12-21 08:30:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pozostali pracownicy obsługi biurowej - Uprawnienia: Współpraca w zespole,komunikatywność oraz wysoka kultura osobista - Przeznaczone wy
2024-12-21 07:31:01Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w GliwicachZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będziesz robić? - utrzymywać wysoki poziom satysfakcji klienta poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę, - odpowiadać na telefony przychodzące i udzielać informacji klientom, - nabędziesz wiedzę na temat produktów i usług oferow
2024-12-21 07:30:02MPP | Cyfrowa Foto 4,9ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko biurowe usytuowane na parterze budynku. Praca ad
2024-12-20 22:30:53Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1,5ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - obsługa klienta krajowego,- przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień,- sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów,- współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień,- wspó
2024-12-20 22:30:13STEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 4,6Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów. Praca zdalna
2024-12-20 20:00:02Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów stacjonarnych, telefonicznych oraz mailowych., Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów., Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi..
2024-12-20 19:40:06Zakres obowiązków:telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku hebrajskim; szkolenia odbywają się w języku angielskim, kontakt z osobami anglojęzycznymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweJęzyki: angielski, w
2024-12-20 18:41:45Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość
2024-12-20 18:41:42Zakres obowiązków:- Kontaktowanie się z klientem w celu przedstawienia oferty i doradztwo w zakresie aktualnych usług.- Prezentowanie i finalizowanie umów.- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem.- Sprzedaż sprzętu oraz aktualizacj
2024-12-20 18:41:39Zakres obowiązków:-obsługa ciastomatu-zamawianie i dostarczanie towaru do ciastkomatu-wykonywanie czynności porządkowych zgodnie z wymogami Sanepidu-przestrzeganie procedur i instrukcji HACCP-znajomość przechowywania produktów cukierniczych-pilnowani
2024-12-20 18:41:35Interkadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2024-12-20 18:36:19InterKadra Sp. z o. oUnique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta z branży call center - CCDS poszukuje osób na stanowisko: Specjal
2024-12-20 18:36:18Unique People sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Aktywne działania w kierunku pozyskania nowych Klientów, Pomoc w przeprowadzeniu procesu sprzedażowego, Dbałość o ład i porządek na stanowisku pracy..
2024-12-20 17:40:29Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Opis stanowiska Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań nap
2024-12-20 17:20:02Kontakt z klientem B2B w języku angielskim ofertowanie i przygotowanie zamówień uczestnictwo w targach branżowych pozyskiwanie klientów B2B
2024-12-13 16:10:02Chętnie Cię poznamy jeśli wykazujesz się: dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2); umiejętnością pracy pod presją czasu; doskonałą organizacją pracy; bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (szczególnie pakiet MS Office); um
2024-09-30 12:37:30Grupa Veritas