Twój zakres obowiązków, Praca na front office;, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, Opieka nad obiegiem dokumentacji w firmie;, Zakupy biurowe;, Współpraca z księgowością;, Praca z fakturami kosztowymi i sprzedażowymi;, Bieżąca
2025-01-27 12:41:02New Amsterdam Sp. z o.oOpis stanowiska Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia w systemie ticketowym, zarządzanie incydentami IT. Współpraca przy projektach IT realizowanych przez nasz departament. Zapewnienie niezawodnej pracy infrastruktury IT oraz wsparcie technic
2025-01-27 17:16:02Osobę odpowiedzialną za: Nadzór nad podwładnymi pracownikami Kontrola procesu nakładania powłoki cynkowej na konstrukcje stalowe Planowanie zakresu prac do wykonania, zgodnie z harmonogramem Optymalne wykorzystanie mocy produkcyjnych i zasobów m
2025-01-27 15:10:02Warunki współpracy pełen etat umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt mile widziani studenci Twoim zadaniem będzie: obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestrac
2025-01-27 14:45:10Twój zakres obowiązków rekrutacja, wdrażanie i rozwój zespołu sprzedażowego aktywne wsparcie zespołu: prowadzenie szkoleń i spotkań, motywowanie do działania realizacja celów biznesowych dbałość o wysoką jakość usług oferowanych naszym klientom
2025-01-27 14:30:04Twój zakres obowiązków, Administracja ogólna, Zarządzanie telefonami i wiadomościami e-mail, Odpowiedzialny za zarządzanie zapasami, Odpowiedzialny za planowanie grafik, Wsparcie dla Kierownika Studia Pilates/Joga..
2025-01-28 01:40:04Twój zakres obowiązków, Księgowanie dokumentów i wsparcie we wszelkich procesach księgowych (KPIR, Ryczałt, KH), Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów, Przygotowywanie sprawozdań..
2025-01-27 22:40:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Praca administracyjno-biurowa. - Praca przy komputerze. - Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniają
2025-01-27 22:30:56Główny Urząd Statystyczny w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania wykonywane na stanowisku wiążą się z:- pracą przy komputerze w wymiarze przekraczającym 4 godziny dziennie,- analizą tekstu, który może zawierać bardzo drobne czcionki lub być pisany mało czytelnym pismem odręcznym,- p
2025-01-27 22:30:56Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Zatrudnię osobę do pracy biurowej w dziale kadr w firmie sprzątającej w Kiczycach. Praca stała, 3-4 godziny dziennie, od poniedziałku do piątku, możliwość indywidualnego ustalenia czasu pracy. Poszukujemy osoby ze znajomością kadr i prawa pracy
2025-01-27 21:06:46Poszukujemy osoby do obsługi administracyjnej najmu nieruchomości. Praca w Bydgoszczy (ul. Fordońska). Zakres obowiązków: Przygotowanie i dystrybucja miesięcznych faktur Obsługa dokumentacji najmu Komunikacja z najemcami Oferujemy: Elastyczny dz
2025-01-27 21:06:46Policealna Szkoła dla Dorosłych w Krakowie poszukuje nauczyciela w zawodzie TECHNIK ADMINISTRACJI z przedmiotu "sporządzanie analiz i sprawozdań " Zajęcia odbywają się co drugi weekend (sobota i niedziela). Umowa o pracę lub umowa zlecenia. Wyma
2025-01-27 21:06:46Jesteśmy agencją pracy i zajmujemy się kierowaniem osób do pracy za granicę (głównie do Holandii). Stanowisko: Praktykant biurowy Tryb pracy: stacjonarna (6h dziennie, 9:00-15:00, od poniedziałku do piątku) w miejscowości Pszów Forma zatrudnieni
2025-01-27 21:06:46Pałac Warlity (k/Olsztynka) szuka pracownika na stanowisku - Recepcjonistka (bez nocnych zmian). Lubisz pracę z ludźmi, masz doświadczenie na podobnym stanowisku , chcesz pracować w pięknych wnętrzach zabytkowego pensjonatu, a przy tym jesteś dy
2025-01-27 21:06:46Hotel Justyna poszukuje komunikatywnej, operatywnej osoby na stanowisko recepcjonisty hotelowego. Wymiar czasu pracy - pół etatu/etat Dyżury na recepcji 12 godz. ( 7.00-19.00 oraz 19.00-7.00) Wymagania: - wysoka kultura osobista, miła aparycja -
2025-01-27 21:06:46Twój zakres obowiązków, 1. Wykonywanie typowych czynności związanych z obsługą sekretariatu Zarządu spółki:, - kopiowanie i skanowanie materiałów, przepisywaniu tekstów, 2. Wsparcie Zarządu w wykonywaniu codziennych czynności:, - przygotowywanie
2025-01-27 19:40:04Zakres obowiązków:przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych; prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i obcym (język angielski, i/lub niemiecki); prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnyc
2025-01-27 18:41:53Zakres obowiązków:Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po termino
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Obsługa gości w recepcji hotelowej, meldowanie rozliczanie gości. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyUprawnienia: dob
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy: Ełk, p
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:zaczytywanie dokumentów do systemu, kontakt z klientem, przygotowywanie kalkulacji ofert Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 4 943,72 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Sporządzanie dokumentów naboru ochotników do dobrowolnej zasadniczej służby wojskowej, informowanie na bieżąco zainteresowanych o ochotniczych formach służby wojskowej oraz procedurze naboru, przygotowywanie skierowań kandydató
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie materiałów niejawnych otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne WCR, udostępnianie i wydawanie materiałów niejwnych osobom do tego uprawnio
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Współpraca z działami firmy w zakresie organizacji pracy biurowej, Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentówObsługa urządzeń biurowych (drukarki, kserokopiarki, faks), Koord
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Wykształcenie średniePraca przy komputerze (znajomość Excel, Word)WielozadaniowośćOdporność na stresMile widziane prawo jazdy kat. BMożliwość wykonywania pracy zdalnieokres próbny 3 miesiące Wymagania:Wymagania konieczne: Wyksz
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Zajmowanie się dokumentacią, korespondencią oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowych. Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, bezpośredni ko
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:organizowanie pracy zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz zasadami ergonomii pracy; nadzór nad pracownikami, których zadaniem jest: przyjmowanie towarów do magazynu, składowanie z zachowaniem określonego systemu identyfikacji, w
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, ekonomiaInne wymagania: Zgodnie z ogłoszeniem
2025-01-27 18:41:52Zakres obowiązków:koordynowanie pracy biura Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce p
2025-01-27 18:41:52