Koszmarnie długo się czeka na realizację zamówienia. Moje zamówienie było wadliwie skompletowane. Długi czas rozstrzygnięcia reklamacji, żadnego słowa przepraszam, a jedynie pogróżki, że jak nie oddam błędnie wydanych drzwi to zostanę dodatkowo obciążony kosztami. Nie wspomnę, że zwrot i odbiór prawidłowych drzwi musiałem zorganizować na swój koszt. Wadliwy produkt oddałem, dostałem dokumenty zwrotu, a po paru tygodniach i tak otrzymałem pogróżki, że jak nie oddam to będę płacił. Warto trzymać dokumenty.
PRZESTROGA !!!! Zdecydowanie nie polecam. Po montażu 3 drzwi 2 musieliśmy reklamować i tak czekaliśmy kolejne 2 miesiące. Przyszedł dzień wymiany i obie sztuki jakby poklejone i ponownie czekamy już 2 miesiące. Próbowałem dogadać się z rzecznikiem firmy ale to dopiero jest jazda ( pozdrawiam panią i życzę sukcesów w pracy )
Nie dajcie się zwieść opinii "dobrych" drzwi. Posiadam 4 pary drzwi tej firmy i każdej żałuję. Dlaczego?
Drzwi są słabej jakości, a każda usterka zwalana jest na kupującego. Od jednych drzwi zaczęła odchodzić okleina - firma nie uznała reklamacji argumentując że sam je uszkodziłem. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak miałem to zrobić.
Kolejne trzy pary - praktycznie najdroższe drzwi wewnętrzne (ponad 2000zł za skrzydło z ościeżnicą) okazały się być tak delikatne, że zabezpieczenie ich taśmą malarską zrywa okleinę. Firma jak widać zakłada, że jeśli stać kogoś na przemalowanie ścian to powinien również wymienić ościeżnice, ponieważ reklamację odrzucono, znów pod argumentem uszkodzenia z mojej strony. Czym w takim razie to zabezpieczać? Każda strona trzech ościeżnic została uszkodzona drogą, celowo kupioną dla zapewnienia bezpieczeństwa taśmą malarską.
Kolejna rzecz - proszę nie dawać nabrać się na "klamkę za 1gr". To najtańszy, beznadziejnej jakości element. Klamka po wciśnięciu nawet nie odskakuje na swoje miejsce - trzeba ją podnieść!
Bez cienia złośliwości, poprzednie drzwi za 400zł z Castoramy były lepsze jakościowo. Nic się nie odrywało ani nie zadzierało.
Jeśli z jakiegoś powodu musicie kupować ich drzwi - obejrzyjcie je od A do Z PRZY ODBIORZE LUB MONTAŻU koniecznie w obecności pracownika i dopilnujcie, by wszystko zostało przez niego zaprotokołowane oraz koniecznie zróbcie zdjecia. Sprawdzajcie krawędzie, powierzchnię i działanie okuć, przyłóżcie poziomicę sprawdzając czy nie są wypaczone. Firma Porta wyznaje filozofię rodem z Młodych Wilków - "Jeśli złapią Cię za rękę, powiedz że to nie Twoja ręka" więc wszystko trzeba udokumentować, a i zwykle to za mało bo klient indywidualny jest dla nich warty tyle co nic.
Drzwi Porta to najdroższy materiał opałowy z jakim miałem do czynienia. Jakość dykty w cenie litego, szlachetnego drewna. Przy najbliższej okazji drzwi zostaną wymienione na inne, bo boje się kolejnych niespodzianek.
Brak wsparcia na infolinii. Zostałem rozłączony mimo, że czekałem kilkanaście minut na połączenie. Bardzo niska jakość obsługi klienta na infolinii a raczej jej całkowity brak.
Waszym autoryzowanym monterom uderza do głowy, adekwatnie do ilości zdobytych gwiazdek. Monter 5* Łukasz C. to niesłowny bajerant, który umawia się z klientami na konkretną godzinę, a następnie nie przyjeżdża i nie odbiera telefonów. Tym samym niszczy dobre imię handlowców, firm które mają to nieszczęście że jeszcze z nim współpracują oraz oczywiście samej Porty, ponieważ chodzi w waszych firmowych koszulkach i odnosi się z tym "że ja mam przecież 5*". Przez tego durnia straciłem najważniejszych klientów!
Mamy drzwi wewnętrzne porta od 10 lat. Po mniej więcej roku zaczęły odstawać "ramki" od szyb. Po 10 latach wszystkie drzwi jakie mamy z tej firmy musieliśmy sklejać bo się ROZPADAŁY. Dosłownie. Są tak kiepskiej jakości że stare komunistyczne drzwi które mamy na parterze wyglądają przy nich na wzór solidności! Zdecydowanie NIE POLECAM!
Bardzo słaba jakość ,okleiny są tak delikatne że wystarczy lekkie puknięcie czymkolwiek i się uszkadzają . Na ościeżnic ach to wogule porażka , obojętnie jakiej by nie użyć taśmy do oklejania podczas obróbki dookoła oscieżnicy stałej to przy zdzieraniu tych taśm nawet takich z małą ilością kleju czyli o małej siłę klejenia i przy bardzo delikatnym odrywaniu,dochodzi do zrywania okleiny w miejscu połączenia z nadprożem gdzie jest ci cienkie kątem 45stopni i widać wtedy że okleina się rozwarstwia jak tapeta papierowa .Jakość na zasadzie kup i niedotykaj .Trzeba to przecież jakoś obrobic. Po montażu a poza tym świadczy to o tym że nie są to drzwi na lata .Na pewno nie polecę nikomu .Montowałem ostatnio 7szt. I uważam że marka przereklamowana ,marketowe mają często lepsza jakość.
Nie zazdroszczę tym, którzy handlują drzwiami firmy Porta. Proces reklamacji odbywa się w typowo korporacyjnych warunkach - brak jakiejkolwiek kontroli jakości, dwukrotnie przybyły uszkodzone ościeżnice. Za pierwszym razem rozumiem - czynnik ludzki, ale reklamowany produkt ponownie uszkodzony to już była lekka przesada. Ostatecznie dotarły za trzecim razem w stanie nieuszkodzonym, ale strach pytać, jak wygląda proces gwarancyjny w tej firmie... Dwie gwiazdki za ostatecznie pozytywnie zakończoną sprawę...
Drzwi zamówione w lutym przyjechały w kwietniu nie takie jak zamawiałem inny kolor. Ponowne zamówienie w maju miały być na 10 sierpnia i tu kolejna informacja że będą jednak na 10 września . Jak za dwie pary drzwi za 10 tys zł DRAMAT !!!!! Słodkie zaprawianie sympatycznej Pani żadnych konkretów ani zwrotu kasy ani drzwi . Niby ekskluzywna klamka za którą dalem 259 zł to zwykła klamka firmy metal tech a taka sama najdroższa w necie jaka znalazłem kosztuje 120 zł ZAL i nabijanie w butelkę !
Kompletnie nie polecam zakupu drzwi w firmie PORTA. Drzwi zostały zamontowane w czerwcu 22r od razu została zgłoszona reklamacja, jest grudzień 22r czekamy na decyzję działu reklamacyjnego.