Posiadam wieloletni pakiet medyczny Polmed opłacany przez pracodawcę. Same problemy. Ostatnio (okres pandemii) - nie ma możliwości rejestracji na teleporadę do swojego lekarza POZ. Konsultant w rozmowie telefonicznej proponuje teleporadę realizowaną przez lekarza w innym mieście. Brak zrozumienia argumentu, iż we wskazywanej przeze mnie przychodni znajdują się wyniki badań, które muszą być przez niego zweryfikowane. Konsultant informuje, iż istnieje możliwość rejestracji na wizytę stacjonarną w przychodni do tego lekarza (okres covid19). Teleporada u tego samego lekarza jest niemożliwa (!). Podczas próby dochodzenia powodów takiego działania firmy Polmed zakomunikowano mi, iż istnieje utrudniony kontakt z tą placówką (!). Wizyta osobista – kontakt jest dobry, teleporada – kontakt utrudniony. Zdecydowanie nie polecam wydawania własnych pieniędzy na pośrednictwo w leczeniu w tej firmie. (Powyższe informacje przekazywane przez konsultantów nie wynikały z ich złej woli. Najpewniej takie mają wytyczne)