Pluxee Polska Sp. z o.o.

10 ocen
Dominik Brzeziński
22 październik 2024 13:00
Żenada
pokaż więcej...
Prezes
14 październik 2024 09:23
Szanowni Państwo,



Mam napisany, bardzo szczegółowy komentarz dotyczący współpracy, z tą kompletnie nie profesjonalną i anty kliencką firmą. Ale w związku z tym, że postępowanie się toczy nie będę go jeszcze zamieszczał.



Jeśli straciliście, czas pieniądze, i nerwy i zostaliście oszukani przez tą firmę, zostawcie komentarz przynajmniej na Google, aby ostrzec innych. Opiszcie swoje doświadczenie.



Nie bójcie się zgłaszać, tej firmy do odpowiednich instytucji Państwowych, takich jak US, KAS, Policja, Sąd. Jeśli odpuścicie to ta Pseudo Firma nadal będzie na rynku, i będzie żerować na kolejnych klientach i ich pieniądzach.



W normalnym Kraju, firmy które okradają klientów powinny być bankrutami a osoby które je prowadzą powinny siedzieć w więzieniu.



Straciliście Pieniądze, z Karty? Pozwijcie tą złodziejską firmę do Sądu. Wyrok Sądu w Słupsku - 6 Marca 2020r. Sygnatura Akt IC 3865/19.



Odradzam. Odradzam. Odradzam. Zero Gwiazdek (*) na Dziesięć. 0/10

Wystawiam w Google 1*. Bo mniej się po prostu nie da.



Życzę Cierpliwości, w dochodzeniu Swoich Praw.
pokaż więcej...
Tomek Przymusiński
14 wrzesień 2024 09:36
Karta porażka, aplikacja porażka. Aktywacja karty przez aplikację nie działa. Zmiana PIN przez aplikację nie działa. Mapa punktów w aplikacji nie działa.
pokaż więcej...
K. O.
09 wrzesień 2024 15:55
Wiecznie są problemy techniczne i opóźnienia w doladowaniu kart.
pokaż więcej...
Renata Salak
04 wrzesień 2024 09:53
obsługa dramat nie polecam
pokaż więcej...
Akregon Mejer
17 styczeń 2024 07:45
Wydanie środków z tej karty graniczy z cudem, prawie nikt nie akceptuje tej karty. Autoryzacja w aplikacji żeby dane wyłudzić nie wiadomo po co, a i tak działa lub nie. Totalne dno
pokaż więcej...
Dariusz Biczyk
05 grudzień 2023 01:24
Wydrukowałem na waszej stronie pluxee ebony z realizacją w EURO RTV AGD, jakież moje było zdziwienie,,że wybrane ebony zostaly przyjetes q sklepie internetowym a następnie odrzucone że względu braku współpracy z Sodexo obecnie Pluxee.

I w ten sposób zostałem podwojnie oszukany przez obydwie w.w firmy

Muszę teraz przejść przez całą procedurę związanym chęcią realizowania e bonów, które nadal są q ofercie Pluxee.
pokaż więcej...
Mateusz Wrodarczyk
01 grudzień 2023 08:04
Lipa straszna z płatnością ,bardzo dużo ograniczeń gdzie można zrobić zakupy za kartę podatunkowa.Zaatankowalem samochód na stacji Orlen i musiałem wyłożyć gotówkę bo karta obsługuje tylko BP i Circle K.A żeby wypłacić gotówkę z karty jest spora prowizja, żenada 1000%
pokaż więcej...
Jarek M.
28 listopad 2023 13:52
Zamówiony produkt cyfrowy 7 dni temu nadal nie jest aktywny. Linki przesyłane przez firmę nie działają, dział pomocy technicznej nie jest skory do pomocy. Pierwsze doświadczenia z firmą nie zachęcają do dalszej współpracy.
pokaż więcej...
EROV
07 listopad 2023 17:33
Jak większość przedmówców - nie polecam. Pomimo wielu prób uruchomienia mobilnej autoryzacji aplikacja nie podołała i nie było takiej możliwości. Próby kontaktu i wyjaśnienia sprawy nie przyniosły skutku. Karta wygasła i pożegnałem się z pieniędzmi, których nie da się odzyskać.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Pluxee Polska Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pluxee Polska Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości