Chcesz pracować jako Referent ds. Service Desk? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-07-08 17:09:01Energa Informatyka i Technologie Sp. z o... 3,9Job Description Must have GERMAN min B2 Level While no prior experience in IT or customer service is required, as comprehensive training will be provided, strong German language skills are essential for this position. Other non-mandatory requirements
2024-09-11 11:38:48LTIMindtree 4,2Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne dla pracowników (oprogramowanie i sprzęt IT)., Obsługa zdalna oddziałów zagranicznych., Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk., Inwentaryzacja sprzętu IT., Przygotowywanie..
2024-10-06 08:40:10Your responsibilities, Incident Management: Troubleshoot healthcare IT systems using remote data connections, managing incidents as part of a 24/7 service desk., Customer Interaction: Establish and maintain contact with customers upon receiving..
2024-10-05 09:40:39Sprawnie komunikujesz się w języku niemieckim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta?Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku Service Desk Agent L1 with German w organizacji specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań tec
2024-10-04 11:54:12Your responsibilities, Call and Incident Handling:, Assist users over the telephone with their reported tickets, Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in Remedy ticketing..
2024-10-04 11:41:13Your responsibilities, Lead, mentor, and manage the performance of the service desk team, ensuring effective operations., Coordinate daily activities to meet SLAs and KPIs, and oversee ticket handling, prioritization, and escalations., Conduct..
2024-10-04 10:40:44Your responsibilities, Customer Support, , • Provides tier two(more complex) support on customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manage trouble resolution in the best..
2024-10-03 11:40:39Your responsibilities, Providing 1st level IT Support Services, Accepting users’ requests (mail, phone, www), its classification in global ticketing system, initial troubleshooting and 1st line resolution, escalation to 2nd and/or 3rd level..
2024-10-03 08:40:16Your responsibilities, Customer Support, , • Provides tier two(more complex) support on customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manage trouble resolution in the best..
2024-10-02 17:40:41Service Desk Specialist TELIT Management jest jednym z liderów usług w zakresie telekomunikacji, informatyki i nowoczesnych technologii. Prowadzimy projekty doradcze, wdrożeniowe oraz
2024-09-28 06:35:07TELIT ManagementGlobal Service Desk Agent - Dutch SpeakerYour responsibilities Customer Support• Provides tier two(more complex) support on customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manage
2024-09-11 11:00:41Equinix Poland Sp. z o.oGlobal Service Desk Agent - German SpeakerYour responsibilities Customer Support• Provides tier two(more complex) support on customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manag
2024-09-10 11:00:37Equinix Poland Sp. z o.oSpecjalista Service DeskTwój zakres obowiązków Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT Obsługa systemu Service Desk - rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń Realizowanie
2024-08-28 11:00:36Ruch S.AChcesz pracować jako Młodszy Specjalista ds. Service Desk? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-08-20 17:09:01Energa Informatyka i Technologie Sp. z o... 3,9Dla naszego klienta z łódzkiego rynku, poszukujemy osób na stanowisko Service Desk Agent with Dutch. Do Twoich obowiązków należeć będzie: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon, Roz
2024-07-20 17:55:03Poszukujemy osoby na stanowisko: Referent ds. Informatyki. Jeżeli posiadasz wiedzę z zakresu księgowości oraz informatyki, dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych zadaniach informatycznych. Od kandydatów oczekujemy: -znajomości zagadni
2024-07-30 13:15:03Poszukujemy osoby na stanowisko: Referent ds. Informatyki. Jeżeli posiadasz wiedzę z zakresu księgowości oraz informatyki, dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych zadaniach informatycznych. Od kandydatów oczekujemy: -Znajomości zagadni
2024-07-22 13:15:02