Twój zakres obowiązków, Realizowanie zadań poświęconych pierwszej linii wsparcia dla technologii i systemów IT Grupy Kapitałowej, Obsługa telefonicznej rejestracji zgłoszeń informatycznych, Bieżąca obsługa, koordynacja i eskalacja incydentów w..
2024-11-08 15:40:44Technical Skills General understanding of IT principles (Hardware, Software, Networking, Security, Virtualization, mobile devices) Knowledge of Windows 10 (troubleshooting), Active Directory, Outlook/Exchange, VPN, Citrix, VM solutions and remote sup
2024-11-04 12:53:20Dentons Business Services EMEA 5,0Your experience and background: Communicating freely both orally and in writing in English – level B2 A year of experience from a similar position You are open-minded as a person and can-do approach when dealing with challenges You like to work in a
2024-10-18 12:03:33Nordea Bank AbpTwój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,..
2024-11-13 14:40:43Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability an
2024-11-09 11:54:03IT Service Desk Support Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2024-11-09 06:31:02Hays PolandIT Service Desk SupportWarszawaNR REF.: 1189746Your new company Our Client is a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. They empower companies and individuals with services and technologies tha
2024-11-08 21:25:52Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy zespołu, Monitorowanie i utrzymywanie Standardów Usług, Rozwiązywanie Problemów i Eskalacja Zgłoszeń, Wsparcie techniczne dla zespołu, Tworzenie raportów, Zarządzanie oczekiwaniami klientów..
2024-11-06 14:40:41Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów serwisowych., Obsługa i nadzór systemów do rejestracji zgłoszeń., Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach klienckich., Koordynacja pracy inżynierów..
2024-11-04 10:40:48Your responsibilities, Providing 1st level IT Support Services, Accepting users’ requests (mail, phone, www), its classification in global ticketing system, initial troubleshooting and 1st line resolution, escalation to 2nd and/or 3rd level..
2024-10-29 13:40:37Ul. Aleje Jerozolimskie
2024-10-25 12:56:04Randstad Polska Sp. z o. oUl. Aleje Jerozolimskie
2024-10-23 15:56:02Randstad Polska Sp. z o. oIT: IT Support/Serwisant/Konsultant/informatyk
2024-10-22 08:55:07Your responsibilities, Service Desk to pierwsza linia wsparcia IT dla klientów biznesowych Fujitsu. Na tym stanowisku będziesz częścią zespołu, który zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla użytkowników, zajmując się zarówno rutynowymi jak i..
2024-10-21 14:40:58Sprawnie komunikujesz się w języku angielskim i polskim? Posiadasz doświadczenie zdobyte w działach technicznej obsługi klienta?Mamy pracę dla Ciebie na stanowisku IT Service Desk Agent L1 with Polish and English w organizacji specjalizującej się w d
2024-10-18 11:53:58Twój zakres obowiązków, zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla pracowników kancelarii w ramach zespołu Service Desk (kontakt przez telefon, email oraz wsparcie zdalne i bezpośrednie),, Wsparcie procesu konfiguracji stacji roboczych oraz..
2024-10-14 14:41:15The Customer Support Team Lead is responsible for overseeing a team of customer support agents providing support in French, Italian, and English. The Team Lead ensures high-quality service is delivered to customers while maintaining the team’s operat
2024-10-11 11:00:39Equinix Poland Sp. z o.oYour responsibilities, Team Leadership:, Lead, mentor, and coach a team of customer support agents, ensuring their performance aligns with company goals and KPIs, Set clear team goals, monitor progress, and provide regular performance feedback,..
2024-10-10 14:40:49Twój zakres obowiązków, Po przeszkoleniu stajesz się specjalistą wsparcia IT, który ułatwia innym pracownikom życie., Dzięki Twojemu wsparciu naszym pracownikom działa oprogramowanie, mają dostępy do systemów IT i mogą z nich korzystać.,..
2024-10-10 09:40:46Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych w siedzibie klienta lub zdalnie, Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi i dokumentowanie działań w systemie ticketowym, Konfigurowanie i instalacja oprogramowania oraz urządzeń..
2024-10-09 10:41:12Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, rejestracja i wstępne weryfikowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo, Kontaktowanie się z klientem, konsultacja oraz pomoc w zdalnym rozwiązaniu problemów oraz awarii,..
2024-10-08 13:40:45Twój zakres obowiązków, Po przeszkoleniu dołączysz do grupy wsparcia IT (0-line), ułatwiającej życie naszym pracownikom., Na etapie wstępnym będziesz odpowiadać za proste zgłoszenia informatyczne (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont..
2024-10-07 14:41:08Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: I linię wparcia technicznego w zakresie rozwiązań sieciowych i security, monitoring pracy urządzeń sieciowych u klienta, weryfikację awarii i ewentualne zgłaszanie problemów..
2024-10-07 11:41:12Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne dla pracowników (oprogramowanie i sprzęt IT)., Obsługa zdalna oddziałów zagranicznych., Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk., Inwentaryzacja sprzętu IT., Przygotowywanie..
2024-10-06 08:40:10Service Desk Specialist TELIT Management jest jednym z liderów usług w zakresie telekomunikacji, informatyki i nowoczesnych technologii. Prowadzimy projekty doradcze, wdrożeniowe oraz
2024-09-28 06:35:07TELIT ManagementGlobal Service Desk Agent - Dutch SpeakerYour responsibilities Customer Support• Provides tier two(more complex) support on customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manage
2024-09-11 11:00:41Equinix Poland Sp. z o.oGlobal Service Desk Agent - German SpeakerYour responsibilities Customer Support• Provides tier two(more complex) support on customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot, document, escalate, and manag
2024-09-10 11:00:37Equinix Poland Sp. z o.oSpecjalista Service DeskTwój zakres obowiązków Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT Obsługa systemu Service Desk - rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń Realizowanie
2024-08-28 11:00:36Ruch S.AChcesz pracować jako Młodszy Specjalista ds. Service Desk? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-08-20 17:09:01Energa Informatyka i Technologie Sp. z o... 3,9ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Możliwy stres powodowany działaniem pod presją czasu i użytkowników systemu oraz występujący
2024-10-29 22:31:06Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska...Poszukujemy osoby na stanowisko: Referent ds. Informatyki. Jeżeli posiadasz wiedzę z zakresu księgowości oraz informatyki, dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych zadaniach informatycznych. Od kandydatów oczekujemy: -znajomości zagadni
2024-07-30 13:15:03Poszukujemy osoby na stanowisko: Referent ds. Informatyki. Jeżeli posiadasz wiedzę z zakresu księgowości oraz informatyki, dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w codziennych zadaniach informatycznych. Od kandydatów oczekujemy: -Znajomości zagadni
2024-07-22 13:15:02