Twój zakres obowiązków, Organizowanie kalendarza Prezesa i przypominanie o kluczowych zadaniach oraz terminach., Wspieranie egzekwowania zadań dedykowanych zespołowi i monitorowanie ich realizacji., Koordynowanie planów podróży służbowych:..
2025-01-13 17:40:34Zakres obowiązków:Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie
2024-12-07 18:41:32ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Uprawnienia: komunikatywność - Inne wymagania: Wykształc. co majmniej zawodowe, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, aktualne badania do ce
2024-12-07 07:31:11Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąWsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-27 10:10:02Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa mail
2025-01-26 09:01:02Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-20 12:51:56ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów zagranicznych placówek SGS - prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych - zapewnianie stałeg
2025-01-09 18:30:16SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym kontakt z kandydatami oraz organizacja spotkań rekrutacyjnych., Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, w tym dokumentacji związanej z pracownikami i partnerami biznesowymi.,.
2025-01-28 13:40:54Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za kompleksową obsługę administracyjno-kadrową w naszej firmie. Zakres obowiązków obejmuje:, wsparcie działu księgowości w zakresie wprowadzania i tworzenia dokumentów, organizację pracy
2025-01-28 12:40:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie Specjalisty/Inżyniera Systemów Wizyjnych przy proponowaniu i implementacji nowych rozwiązań, Pomoc przy ustawianiu oraz testowaniu systemów wizyjnych, Tworzenie dokumentacji dla systemów wizyjnych i pomiarowych,
2025-01-28 10:40:51NGK Ceramics Polska Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, przygotowanie i przeprowadzenie pomiarów w zakresie emisji hałasu do środowiska,, tworzenie dokumentacji sprawozdawczej z pomiarów hałasu,, realizacja i obsługa projektów związanych z obszarem akustyki w ochronie..
2025-01-28 10:40:51Twój zakres obowiązków, 1. Wykonywanie typowych czynności związanych z obsługą sekretariatu Zarządu spółki:, - kopiowanie i skanowanie materiałów, przepisywaniu tekstów, 2. Wsparcie Zarządu w wykonywaniu codziennych czynności:, - przygotowywanie
2025-01-27 19:40:04Zakres obowiązków:Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: brak wymagań; wymagane prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: pomoc w dostarczaniu zakupów; zakup i dostarczanie zakupów; wspiera
2025-01-27 18:41:51Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji...
2025-01-27 18:17:27ZARMEN SP Z O OSzukamy osoby, która wesprze nasze biuro w codziennych zadaniach administracyjnych oraz pomoże nam w rekrutacji i obsłudze klientów. Jeśli jesteś dobrze zorganizowana, masz smykałkę do administracji i kontaktów międzyludzkich, to stanowisko jest
2025-01-27 15:06:48Twój zakres obowiązków, nadzorowanie harmonogramu przyjęć aut do serwisu,, powitanie gości oraz udzielanie niezbędnych informacji na temat poszczególnych działów serwisowych,, kontakt telefoniczny z klientami, potwierdzanie wizyt oraz udzielanie
2025-01-27 13:40:54Witam, zaangażuje atrakcyjną dziewczynę jako asystentkę . Możliwość elastycznego grafiku. Stałe zlecenie. Kieszonkowe 10 tys mc. Więcej na priv. Pozdrawiam
2025-01-27 13:10:01Twój zakres obowiązków, Obsługa kontrahentów zagranicznych w języku niemieckim lub angielskim- rozmowy i korespondencja mailowa, Generowanie dokumentów sprzedaży dla klientów zagranicznych i krajowych, Wprowadzenie do systemu dokumentów zakupu i
2025-01-27 12:41:02Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-01-26 01:40:22Kl zewnetrzny 4,0Witam Do naszego oddziału poszukujemy osoby do prowadzenia sekretariatu. Od kandydatek oczekujemy: Prowadzenie sekretariatu obsługa urządzeń biurowych obsługa korespondencji oddziału (wysyłanie, odbieranie, przekazywanie do odpowiednich pracowni
2025-01-25 21:06:41ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,dokładność, su
2025-01-25 07:31:02Halantex sp.z o.oOpis zadań:Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie ekonomiczne; obsługa komputera i pakietu Office; podstawy księgowości; sumienność, dokładność; zakres obowiązków: podstawowe cz
2025-01-24 18:41:44Zakres obowiązków:Wykształcenie: średnie; biegła obsługa komputera; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; spostrzegawczość, dokładność, uważność na szczegóły, znajomość social mediów; zakres obowiązków: obsługa strony internetowej, obsłu
2025-01-24 18:41:44Dąbrowa Górnicza, Gustawa Morcinka 2 a woj. śląskie
2025-01-24 16:43:00RossmannTwój zakres obowiązków, zarządzanie dokumentami wpływającymi do Biura Pionu, ich archiwizacja, przygotowywanie i opracowywanie prezentacji, raportów, analiz, tłumaczenie dokumentów służbowych, organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań..
2025-01-24 15:40:52OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obieg
2025-01-24 11:26:56Twój zakres obowiązków, pomoc przy organizacji i obsłudze sekretariatu/biura, ewidencjonowanie i koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w firmie, obsługa spotkań,, bieżące prace sekretarskie,, obsługa telefonów i..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy zakładaniu i aktualizacji akt pracowniczych, Uczestnictwo w procesach rekrutacji (administrowanie systemem rekrutacyjnym, selekcja CV, prowadzenie pierwszych rozmów), Wsparcie w obszarze administracji biura
2025-01-24 09:40:42Opis zadań:obsługa urządzeń biurowych, obsługa skrzynki mailowej, pomoc w rozpisywaniu zleceń produkcyjnych, pomoc w wystawianiu zamówień dla klientów, opisywanie paczek do wysyłek, zamawianie kuriera, kontakt telefoniczny z klientem Wymagania:W
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej , Wprowadzanie faktur do systemu księgowego i magazynowego, Wsparcie zespołu handlowego w codziennych zadaniach , Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów , Kontakt z
2025-01-23 12:40:50Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i aktualizowanie bazy danych klientów, Pozyskiwanie nowych Klientów drogą telefoniczną i mailową , Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, Udzielanie informacji na temat produktów lub usług,..
2025-01-23 11:40:41Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu księgowego w codziennych obowiązkach,, Wprowadzanie danych do systemów finansowych oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami,, Współpraca przy sporządzaniu zestawień, raportó
2025-01-23 10:40:43Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa administracyjno-organizacyjna biura:, · obsługa sekretariatu, · Organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych, · Przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka..
2025-01-23 09:40:36