ZAKRES OBOWIĄZKÓW: JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: - Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących - Realizowaniem planów sprzedażowych - Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standar
2025-02-10 18:30:19CNiB ZAKZAKRES OBOWIĄZKÓW: JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: - Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących - Realizowaniem planów sprzedażowych - Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standar
2025-02-25 18:30:21CNiB ZAKOczekiwania Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży (bezpośredniej/telefonicznej), Pozytywne podejście, uśmiech i chęć rozwoju, Komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów, Wysoką kulturę osobistą i profesjonalizm
2025-02-22 10:25:22DevireOczekiwania doświadczenie (min. 6 miesięcy) w obszarze telefonicznej obsługi Klienta * mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami znajomośc języka angielskiego na poziomie B1/B2 swoboda w rozmowie telefonicznej i duża kultura osobista dos
2025-01-30 10:25:16DevireBiegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego, zarówno w piśmie, jak i w mowie. Umiejętności sprzedażowe oraz talent do negocjacji. Silna orientacja na osiąganie wyników i realizację celów. Sprawne poruszanie się w środowisku komputerowym
2025-02-27 10:25:19Arche ConsultingOpis stanowiska Rozpoczęcie szkolenia: 17 marca. Praca 5 dni w tygodniu po 8,5 godziny (w tym godzinna przerwa), harmonogram od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00. Pierwsze 6-9 miesięcy pracy z biura w Warszaw
2025-02-27 15:30:20Opis stanowiska Początek szkolenia: 17 marca. Praca 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5-godzinne (w tym godzina przerwy), harmonogram pracy: pon.-pt. 7:00-19:00, sob.-niedz. 9:00-18:00. Pierwsze 6-9 miesięcy pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie z mo
2025-02-27 15:30:20Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy
2025-02-27 08:53:02Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (C2/native) oraz języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2). Umiejętność efektywnej pracy w środowisku wi
2025-02-27 06:31:02Co oferujemy zatrudnienie na podstawie UoP, stałą podstawę wynagrodzenia + wysokie premie, pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 (tryb stacjonarny), pracę w miłej atmosferze.Twoje zadania komunikacja z klientami – telefoniczna oraz m
2025-02-27 05:25:42Opis stanowiska Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień online, pytań o produkty, naprawy oraz wsparcie po zakupie. Aktywna sprzedaż celem maksymalizacji wyników każdej interakcji. Używanie narzędzi takich jak Salesforce do rejestr
2025-02-26 17:50:03Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki
2025-02-26 15:31:45Opis stanowiska Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jak
2025-02-26 12:50:10Opis stanowiska Obsługa klientów korporacyjnych od zawarcia umowy do pełnej implementacji platformy. Ciągłe wsparcie i doradztwo dla klientów. Współpraca z działami HR klientów w zakresie integracji rozwiązań. Rozwiązywanie problemów związanych
2025-02-26 12:38:04Komunikacja z klientami – telefoniczna oraz mailowa, obsługa oraz weryfikowanie zamówień – współpraca z działem handlowym oraz magazynem, praca z dokumentacją i obsługa zwrotów, obsługa zgłoszeń oraz reklamacji. mile widziane doświadczenie w obs
2025-02-26 11:53:45Opis stanowiska Rozpatrywanie zapytań klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Monitoring standardów dostosowania obiektów dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu z klientem, w tym obsł
2025-02-26 10:20:03Opis stanowiska Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży klasy premium. Doradztwo i pomoc w zakresie lotów, produktów i usług, w tym programów lojalnościowych i metod płatności. Wsparcie dla klientów podczas podróży oraz budowanie z nimi
2025-02-26 09:00:08Zakres obowiązków:Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa), obsługa zamówień, udzielanie informacji o produktach i usługach, budowanie relacji z klientami, praca z systemami CRM. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Opiekun klienta (wymagany sta
2025-02-25 18:41:40LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-25 15:36:39LeasingTeam GroupWymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby k
2025-02-25 15:20:03Opis stanowiska Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wyko
2025-02-25 13:00:04Wymagania:\nZnajomość pakietu Office\nBardzo dobra znajomość języka angielskiego- minimum B2\nMile widziana znajomość języka francuskiego na poziomie B1/B2\nŁatwość w nawiązywaniu kontaktów\nDobra organizacja pracy\nZaangażowania w wykonywa
2025-02-25 09:54:05Lava GroupObsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy
2025-02-25 09:10:51Opis stanowiska Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta. Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Tworzenie i aktualizacja procedur. Udział w projektach rozwojowych
2025-02-25 09:10:04Oczekujemy:\nDoświadczenie na podobnym stanowisku.\nPasja do pracy z ludźmi i znajomość najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta on-line.\nUmiejętność działania w szybko ewoluującym środowisku.\nOdporność na stres.\nWysokie umiejętnoś
2025-02-24 14:54:05Moliera 2Opis stanowiska Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizac
2025-02-24 14:30:09LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-24 12:36:15LeasingTeam GroupTwój portal z ofertami pracy
2025-02-24 08:54:07Enjoy The Car // EVA DywanikiWymagania Wymagania Zorientowanie na sukces i satysfakcję klienta, zdolność do budowania trwałych relacji. Biegłość w prowadzeniu rozmów telefonicznych i doświadczenie w obsłudze klie
2025-02-24 06:31:01Opis stanowiska Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń. Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów. Realizacja ustalonych celów sprze
2025-02-23 18:20:02Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów Utrzymywanie wysokich standardów obsługi Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami
2025-02-23 10:51:02