Poszukuję do pracy w charakterze Asystentki Osoby Niepełnosprawnej na umowę zlecenie, kobiety w wieku 30-60 lat z prawem jazdy energicznej lubiącej nowe wyzwania. MIEJSCE PRACY: 3 km od Piaseczna GODZINY: stałe codzienne 21-22 GODZINY DODATKOWE
2025-02-12 21:06:43Opis zadań:- przygotowywanie programów imprez turystycznych- przygotowywanie czasówek imprez turystycznych- dokonywanie rezerwacji: noclegów, atrakcji turystycznych, wyżywienia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-03-04 18:41:36Naszym klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor krajowy Miejsce pracy: Piaseczno Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: * Obsługę klientów firmy w zakresie transportu i dystrybucji k
2025-03-04 15:06:38Spedytor drogowy (FTL)Twój zakres obowiązków Organizowanie transportów drogowych (FTL) na rynku europejskim Dobór przewoźnika na potrzeby realizowanych transportów Przygotowywanie wycen oraz negocjowanie stawek Pozyskiwanie nowych zleceń oraz co
2025-02-28 07:00:57Logart Sp. z o. oSpedytor międzynarodowy (FTL)Twój zakres obowiązków Organizowanie transportów drogowych (FTL) na rynku europejskim Dobór przewoźnika na potrzeby realizowanych transportów Przygotowywanie wycen oraz negocjowanie stawek Pozyskiwanie nowych zleceń
2025-02-28 07:00:55Logart Sp. z o. oPoszukuję do pracy w charakterze Asystentki Osoby Niepełnosprawnej na umowę zlecenie, kobiety w wieku 30-60 lat z prawem jazdy energicznej lubiącej nowe wyzwania. MIEJSCE PRACY: 3 km od Piaseczna GODZINY: stałe codzienne 21-22 GODZINY DODATKOWE
2025-02-12 21:06:43Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Egzekucji Administracyjnej Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: US w Piasecznie ul. Energet
2025-01-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieNaszym klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor krajowy Miejsce pracy: Piaseczno Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: * Obsługę klientów firmy w zakresie transportu i dystrybucji k
2025-03-04 15:06:38Bardzo dobra znajomość MS PowerPoint i umiejętność tworzenia estetycznych prezentacji. Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie minimum B2/C1. Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania krótkich terminów. Dokładność, dbał
2025-03-11 10:25:21Level WorkZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania: - Czytanie i tłumaczenie dokumentów technicznych w języku polskim, włoskim i angielskim - Tłumaczenie spotkań - Dokonywanie korekt zgodnie z terminologią i gramatyką - Utrzymywanie dobrego kontaktu z pracownikami korp
2025-03-05 07:30:12Gi Group SADoświadczenie na podobnym stanowisku 2 lata - warunek konieczny Znajomość branży mebli ruchomych będzie dodatkowym atutem zaangażowanie samodzielność kreatywność swoboda rozwiązywania nagłych wyzwań "tu i teraz” Oraz umiejętności: umiejętność bu
2025-02-25 10:25:21ZERO WASTE DESIGN sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje Obowiązki: - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Wprowadzanie faktur do dedykowanego systemu - Współpraca z zarządcą budynku, firmami kurierskimi, cateringowymi oraz sprzątającymi - Obsługa gości i sal k
2025-02-19 18:30:21Gi Group SAWarunki pracy Praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz innych urządzeń biurowych. Budynek przy ul. Sienkiewicza 3 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Opis dostępności budynku dla osób z niepełno
2025-03-11 11:34:30Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej...Asystent / Asystentka Dyrektora Zarządzającego60_3099039Obowiązki Twój zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Dyrektora Zarządzającego w zadaniach związanych z procesami biznesowymi; Wsparcie w obiegu informacji i korespondencji, w tym doku
2025-03-11 11:00:39Euro-net Sp. z o. oAsystencka praca / Personel biurowy
2025-03-11 08:55:05Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawny Do spraw: obsługi prawnej Inspektoratu w Wydziale Prawno-Organizacyjnym Adres
2025-03-11 08:00:02Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej...Asystent / Asystentka Biura i ZarząduTwój zakres obowiązków Wsparcie administracyjne Zarządu i Kluczowych Dyrektorów. Organizowanie spotkań Zarządu oraz udział w kluczowych spotkaniach – przygotowywanie materiałów i sporządzanie minutek. Organiz
2025-03-11 07:00:54Voice Contact Center Sp. z o. oNiepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna na Ursynowie poszukuje asystentki dyrektora poradni do współpracy. Zapraszamy do aplikowania studentki psychologii, pedagogiki, logopedii oraz pokrewnych kierunków, którzy chcą zdobyć cenne doświ
2025-03-11 05:06:39Zakres obowiązków\nSprawne i terminowe zarządzanie kalendarzem Zarządu - organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (rezerwacje, przygotowanie materiałów, dbałość o harmonogram, koordynacja gości, przygotowanie zaplecza socjalnego zgod
2025-03-10 19:04:41SocialtimeZakres obowiązków:\nzapewnienie wsparcia i asysty dyrektorowi w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie działań administracyjnych;\norganizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych dyrektora;\nprzygotowywanie dokumentów i prezentacji
2025-03-10 15:54:52Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca MazowszeZakres obowiązków: Zarządzanie, porządkowanie i administracja skrzynki odbiorczej dot. zgłoszeń serwisowych w Europie. Pomoc w zarządzaniu spraw, związanych z raportami serwisantów, zaległymi płatnościami klientów. Nadzór nad pracą serwisantów w
2025-03-10 09:33:30Fundacja Aktywizacja realizuje projekty aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnością. Dla naszego Klienta poszukujemy: Pracownika biurowego Twoja praca będzie polegała na: • obsłudze urządzeń biurowych (xero, skaner), • wprowadzaniu..
2025-03-10 08:52:23Fundacja Aktywizacja 4,2Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Układanie dokumentów w aktach osobowych Wprowadzanie danych do systemu kadrowego TETA Przygotowywanie danych do generowania raportów cyklicznych Przygotowywanie rapor
2025-03-10 07:31:05Wymagania Wymagania Kandydaci: studenci lub absolwenci studiów wyższych Znajomość pakietu MS Office Samodzielność i dobra organizacja pracy Odporność na
2025-03-10 06:31:01Opis stanowiska Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz poszukiwanie dostawców Zbieranie ofert, przygotowywanie umów i zleceń Archiwizacja dokumentacji
2025-03-09 18:20:02Poszukujemy asystentki do biura nieruchomości z pasją oraz aspiracjami w dziedzinie marketingu. Wymagane jest minimum roczne doświadczenie w pracy w biurze nieruchomości. Praca zdalna. Zakres obowiązków: -Organizacja pracy biura -Wsparcie pracy
2025-03-09 15:06:38Opis stanowiska Realizacja czynności związanych z procesem zakupowym Analiza zapotrzebowania i przygotowywanie zapytań ofertowych Porządkowanie dokumentacji i opracowywanie zestawień Uzupełnianie danych w systemach i rejestrach Wsparcie w obsłud
2025-03-08 17:50:03Opis stanowiska: Sporządzanie dokumentów, pism oraz wniosków do urzędów, Obsługa wniosków o zwrot podatku VAT podmiotów zagranicznych, Śledzenie zmian w przepisach podatkowych, Kontakt z urzędami i klientami, Nadzór nad korespondencją przychodzą
2025-03-08 13:50:48Szukam osobistej asystentki do stałej wsp ółpracy, wysokie wynagrodzenie :)
2025-03-08 13:10:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: administracja, ekonomia - Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2) - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmi
2025-03-08 07:31:15Wojskowe Biuro EmerytalnePraca w Szpitalu LUX MED Onkologia w Warszawie przy ul. Szamockiej 6 Twoją rolą będzie: archiwizacja dokumentów; weryfikacja zgodności danych z dokumentacją (szkolenia, wnioski, polisy OC) porządkowanie dokumentów w archiwum; pomoc w pracach o
2025-03-08 07:31:06Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Admini
2025-03-08 07:31:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca biurowa w siedzibie urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba Urzędu znajdująca się na ul. Białobrzeskiej 53a jest budynkiem wielokondygnacyjnym, nie wyposażonym w windy osobowe.Wejście główne posiada p
2025-03-07 22:31:01Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Budynek spełnia wymogi do zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego, dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, posiada windę. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. -
2025-03-07 22:31:01Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZakres obowiązków:Prowadzenie spraw kancelaryjnych w tym: - zyjmowanie, przygotowywanie do wysyłki ewidencjonowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej, - prowadzenie wewnątrzzakładowego archiwum, obsługa kancelaryjnych programów teleinforma
2025-03-07 18:41:41Opis zadań:zgodnie z programem stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykształcenie minimum średnie. Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejest
2025-03-07 18:41:41Zakres obowiązków:praca biurowa, rozliczanie umów, obsługa telefoniczna klienta, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)Wykształcenie: średnie ogó
2025-03-07 18:41:41W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry: zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz
2025-03-07 11:33:15